40+ so what wol.13

Siis TÄH? Harrastatteks te kaikki SEKSIÄ? Että ne ei ookkaan ne petivaatteiden pölypun... ou nou! Voi miten minua onkaan hämänneet nuo pöllyttelyt sun muut ;) Ja Jopo sinäkin... huh! Miettikää vähän miten Tyydelillekin kävi :D

Ai että mä tykkään teistä :)
 
Örp, tulipa raskas olo aamupalasta! Piti ihan oikasta.

Laskeskelin tuossa, että ns. normaalin, entisen elämän 28 pv kierron mukaankin pitäis olla jo 3. tuhrupäivä menossa ja pöksyt loistaa valkoisina! Ja tuntemusten mukaan tosiaan jo ainakin dpo 13! Vaikka oon pettynyt ennenkin monesti, täytyy sanoa, että kyllä jurppii, jos tää onkin vain joku omituinen kierto ja tulee nega lauantaina :)
 
Ei tuu Jopo, ei tuu negaa!! Sä lähdet mun kaa plussanneisiin ja tuonne odotuspuolelle! Se on selvä se!! Pitäishän sulla olla jo menkkatuntemuksia, ja kun ei oo: Olet raskaana!!

Tein ite taas aamulla uuden testin. Ihan vähän oli vahvistunut. Tilauksessa digitesti, jonka teen varmaan huomenna tai lauantaina.
 
Joo, samoin. Saa vähän nieleskellä. On mulle uutta, aiemmin ei ole ollut pahaa oloa ollenkaan. Mä olen entistä varmempi, että teillä on napsahtanut plussan puolelle. Oletko varma, ettet haluaisi testata ennen lauantaita? Mä en malta odottaa....!!!
 
Torstai 31.7.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

sahramiini (42)......................... ?kp/ 26-28
Äiti seiskanelonen (40).............. 33 kp / 27-28
Tyydeli (41)............................... 28kp/ 28-30
bugsy (44)................................ 27kp / 29-31
Fleur (39).................................. 24kp / 25-27
Jopo73 (41)............................... 24kp / 25-28
~lounakehto~ (41)........................... 22kp/ 28
ruutana (39)............................ 16kp / 24-28
Minttu71 (42)........................... 13kp / 30
Jimima (42).............................. 12kp / 28-30
Marza (44).............................. 10kp / 30

Kessu (41)................................ ??kp / ??
Jetsulleen (39)........................... ??kp / 23-25
hupiaelämään(40+)..................... ??kp / 30-34

Piinailupäivät:
Tyydeli (41)............dpo 13
~lounakehto~ (41)...dpo 10
sahramiini (42).........dpo 7

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Esteri1 - 5/2014
Vesipossu - 7/2014
Tyydeli - 7/2014


Taustailijat:
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Huokaus...kunpa, kunpa! Merkit ovat hyvät, mutta sitten etoo liian harvoin, rinnat ei oo kipeät, vai ovatko sittenkin, pyörryttää vai pyörryttääkö sittenkään, miksi olut maistuu, onpa nälkä, onpa ähky...

Onneksi pian saa testata :)
 
Voi Jopolla on jännät ajat meneillään! Toivotaan parasta :heart:

Mä kävin siis eilen saamassa sen Metotreksaatti piikin, hcc oli edelleen vaan noussut :( ultrassa näkyi jotain toisessa munasarjassa, sykettä ei onneksi näkynyt, olisi tuntunut vielä hirveämmältä.... Nyt sitten odotellaan mitä tuleman pitää ja viikon päästä taas labraan.

Bugsylle joka listaamme jaksaa päivitellä :) niin mut vois laittaa vaikka taustalle kun kuitenkin täällä näköjään höpisen..... Jonnekin näitä juttuja täytyy purkaa :ashamed:

Niin ja vallan meinasi unohtua kirjoittaa, että Kiitos ihanat :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Vauvahaaveita, totta puhut - jonnekin pitää voida purkaa mieltään ja vaikka tuokin kokemus herättää varmaan monenlaisia tuntemuksia ajan mittaan, ei tästä yrittäjän viitata taida päästä ihan noin vain irti, jos on väliksikään.

Onko ajatukset selviytyneet jatkosta vai vietkö tämän nyt "kunnialla" ensin loppuun?
 
Jopo, se kuume ei minnekään ole kadonnut :( vaikka toisaalta pitäisi järjellä ajatella että kuinka paljon sitä voi kestää....mutta kuitenkin toivo saada vielä se yksi pikkuinen on NIIN kova..

Mahdollisuudet siihen vaan taitaa olla nyt meikäläisen kohdalla enää todella minimaaliset :(
 
Ymmärrän. Toisaalta lopettaakaan ei voi niin kauan kuin ei ole ihan varma olo siitä. Mulla melkein oli jo viime kierrossa...vahvasti epäilen, että tää on viimeinen yrityskiertomme. Toivottavasti menestyksekäs sellainen!
 
Perjantai 1.8.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

sahramiini (42)......................... ?kp/ 26-28
Äiti seiskanelonen (40).............. 34 kp / 27-28
Tyydeli (41)............................... 29kp/ 28-30
Fleur (39).................................. 25kp / 25-27
Jopo73 (41)............................... 25kp / 25-28
~lounakehto~ (41)........................... 23kp/ 28
ruutana (39)............................ 17kp / 24-28
Minttu71 (42)........................... 14kp / 30
Jimima (42).............................. 13kp / 28-30
Marza (44).............................. 11kp / 30
bugsy (44)................................ 1kp / 29-31

Kessu (41)................................ ??kp / ??
Jetsulleen (39)........................... ??kp / 23-25
hupiaelämään(40+)..................... ??kp / 30-34

Piinailupäivät:
Tyydeli (41)............dpo 14
~lounakehto~ (41)...dpo 11
sahramiini (42).........dpo 8

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Esteri1 - 5/2014
Vesipossu - 7/2014
Tyydeli - 7/2014


Taustailijat:
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Vauvahaaveita #3

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
täällä sitten totuus taas iski, eli kp1, tiesin kyllä, että tämä kierto oli varmaan ovuloimaton, mutta silti. Ja kierto lyhyt, mutta olipa kummallinen muutenkin. Kyllähän se ottaa päähän, vaikka kuinka tiesin, että huti kierto, mutta kun omassa päässään kaiken maailman teorioita pyörittää, ja uskoo ja toivoo loppuun saakka ja vähän ylikin.

No, tästä eteenpäin sitte, ja se kompassi on edelleen hukassa.

Mukavaa viikonloppua kaikille, lämmintä ainakin täällä riittää....
 
Vauvahaaveita :hug: ja otan osaa Bugsy.

Jopo,
mutta niinhän se menee, että oireet vaihtelee. Sopivasti stressiä aiheuttavaa sekin! Mulla uutena tuo KAAAMEA nälkä, joka iskee aina vähän väliä. Eikä tosiaankaan mikään pikku nälkä. Rinnat turvottaa, kipuilee. Etoo välillä.

Tilasin sitten elämäni ensimmäisen digitestinkin. Josko huomenna aamulla sen tekisin... Ja josko sitten miehellekin paljastaisin.... Enpä muuten tiennyt aiemmin, että viivojen vahvuuttakin kuuluu seurata ja vahtia! ;D Niin on palstoilla olo tehnyt "viisaammaksi".

Mä jotenkin toivon, että nyt viimeistään löytyy se vahvuus, että jos tämä vielä menee kesken, niin se on sitten siinä. Vaikeaa se on, kun heti km jälkeen alkaa mieli liikkua siinä uudessa yrittämisessä.... Mutta kun tämä sitku - mutku elämä käy voimille. Mitään ratkaisuja mihinkään suuntaan ei uskalla tehdä, kun jos sittenkin.
Mies oli mennyt tällä viikolla katsomaan lätkäjengin jenkkien reissua ens toukokuulle, semmoista mihin koko perhe menis mukaan. Noh, ei mene, jos on kk ikäinen käärö. Ja jos ei olekaan, vaan menee taas kesken, niin mahdollisesti vetää maton alta koko porukan reissulta... Niin tuollaisten takia alkaa olla valmis tekemään päätöksen. Tai kuinka toukokuussa jo sotkin elokuiset työkuvioni. Liika on liikaa. Niin toivon että vahvuutta viimein olisi.
Tietty kaikkein eniten toivon, että nyt kolmas kerta viimein toden sanoo!! Tietysti!!
 
Pahoittelut, Bugsy!

Tyydeli, et oo miehelle kertonut? Ei kyllä kävis plaatuun meillä :) Mies on kyllä (surullisen) tietoinen mun eritetilanteesta ja kiertopäivistä...

Mä täällä pidättelen pissaa. Saan pidätellä vielä tovin kun kentällä oli vähän ongelmaa matkatavaroiden kanssa. Tuhrua ei näy, ei kuulu. Testaan siis tänä iltana.
 
Huh. Täytyy nyt vielä etukäteen sanoa, että kyllä mä ihmettelen ihan hirveästi, jos tulee nega. Vaikka plussa oliskin suuri ihme, mulla ei ole ollut yhtään tuhrutonta kiertoa 18 yrityskuukauden aikana...paitsi plussakierto.

Olo on vähän epätodellinen...

Yhä siis autossa matkalla kotiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: ~lounakehto~
Jopo: ...jännittävää... En malta odottaa! Kuulostaa niin lupaavalle tuo tuhruttomuus ja kaikki... Jännitän niin sun puolesta.:) Tule sitten kertomaan meille!

Hei, onkos teillä kellään muulla ollut raskaudenaikaista häpyliitoskipua? Itselläni on ollut kahdessa ensimmäisessä, ja tiedättekö mitä? Nyt sattuu niin maan vietävästi hapyliitokseen, että tekisi mieli ottaa kipulääkettä. Toisen raskauteni huomasin aikoinaan juuri tuosta häpyliitoskivusta ja havahduin kipujen takia kuukautisten poisjääntiinkin vasta sitten. Toisaalta olen huomannut, että nyt 'iäkkäämpänä' häpyliitoskipuja on ollut kierron loppupuolella muutenkin eli saattavat siis olla nytkin nuo kivut ihan vain normikuukautishormooneista johtuvia, poikkeuksellisen voimakkaita vain... Jännittää tämä hiukan silti.

Ja ihana Bugsy - voi ikävää! Tylsää...

...mutta nyt kisastudio pystyyn Jopolle. Varsinaista jännitysnäytelmä tämä puuha!

~lounis~
P.s. Huh mikä puhuripäivä. Mikä tuuli!
 
Lähestymme kotikaupunkia. Nyt kauppaan ja Alkoon. Pakko ostaa varalta lohtuviiniä. Kylhän se sit säilyy, jos se ei mee.

Ottakaa tekin lasillinen. Siis te, jotka voitte.

Mä kommentoin tuota häpyliitosta myöhemmin :)
 
Ja Tyydeli: tiedän miten sitä on niin äärettömän huolissaan alkuraskaudesta, huoli keskenmenosta voi olla sietämätöntä, ja vaikka kuinka toiset sanovat, että nauti ja niin pois päin, niin sitä vain on niin huolissaan ja miettii kaikkia vaihtoehtoja. Mutta älä murehdi nyt - nauti niistä kaikista raskautesi päivistä, joita saat ja niitähän on tulossa monta, uskon niin että nyt meidän onni kääntyy ja kaikki plussanneet saavat syliinsä kevätvauvat. Luota minuun - minulla on sellainen tunne ja se tietää hyvää. :popcorn:

~lounis~
 

Yhteistyössä