40+ so what wol.13

Hei kamoon! Tää menee ihan liian jännittäväks! Jopo, miten kauan yks kotimatka voi kestää? Kaasua ja äkkiä pytylle :)

Lounis, on ollu häpyliitoskipua, mutta vain siis raskauksissa. Ei ole mikään mukava tunne - paitsi tietty jos se enteilee plussaa ;) Ja minulla on aina ollu tosi villejä ja intensiivisiä unia ennen plussaa, niistä on melkein tienny että taas mennään. Itse asiassa tänä aamuna näin pitkästä aikaa ihan kahjon unen mutta tällä kertaa taitaa olla kyse muusta kuin lisääntymisestä.
 
Hurjaa!!! Onnea!!! Mä niin tiesin ton. :) Mun ei siis tarvitse lähteä täältä yksin! Meillä onkin LA lähes samana päivänä.
Louniskin taitaa seurata meitä! Sellainen kutina... Mulla ei ole koskaan ollut liitoskipuja, tietääkseni.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ~lounakehto~
Nyt yliväsynyt lapsi nukahti ja mies on vielä töissä, niin pääsen takaisin viimeinkin teidän loistavien eukkojen joukkoon!

On tää vaan jänskää! Et pihtaillut Jopo turhia testaamisen kanssa!! :) Mullahan vasta tänään olis dpo14 ja menkkojen alkamispäivä. Aika mukavaa viivaa näytti tämän päivän testi, että jätin sen tikun tuonne wc.seen tyrkylle. Olishan tuossa vielä ollut vaikka kemiallisen vaara tms. niin saa mies odottaa oikeaa tulosta. Sitten vasta pilaan sen jenkkimatka suunnitelmat....
Eli ei tiedä mies mitään kierroista, eikä eritteistä. Eikä oviksista. On vain onnellinen, kun eukko kerran kuussa käy kimppuun parina iltana peräkkäin.

Joo, kyllä nyt on ovi auki sepposen selällään. Lounis seuraa meitä ja Sahramiini sitten seuraavana. Liitoskivut, tissikivut ja kahjot unet ovat loistavia raskausoireita!! Odottakaapas vaan!! Eikä oikeastaan mitään sen erikoisempia tai entisiä raskausoireita tarvii olla. Riittää että menkkaoireet loistaa poissaolollaan!!! Se riittää!!
 
Kiitos! Onhan tää aika ihmeellistä! Ja tosiaan aika vahva plussa tuli iltapissasta - jota tosin olin pantanut päivästä asti...

Mä oon tässä laskenut tarkemmin kiertoani ja veikkaan, että mullakin oli tänään dpo 14.

Hui!

Mitäs nyt?
 
Aiotkos Jopo muuten laskea LA.n heldelmöityksestä (joka sama päivä kuin mulla) vai menkoista?

Eikö lapsi ole jo kohta ruokittu, että pääsisit tänne kertomaan fiiliksistäsi, jotka lienevät melkoiset!! :)

*muoks. Ai myöhästyin pari sekuntia. :)
 
Viimeksi muokattu:
Hehe, kirjoiteltiin samaan aikaan. Lapsi on jo nukkumassa, mä olen tässä vaan haahuillut ja laskeskellut kiertopäiviäni.

En mä oikein tiedä minkä perusteella mä lasken LA:ni, periaatteessa kai hedelmöitysajankohdan, koska sillähän sitä enempi merkitystä on. Mulla taisi olla ovis kp 11, eli tää olis ollut periaattesasa 25-päiväinen kiertoa, joka on mulle ollut tyypillinen nyt viimeiset puoli vuotta (?).

Musta ei tavallaan tunnu just nyt miltään! Jotenkin vaan toivon niin kauhean kovasti, että kaikki menisi hyvin. Se on ehkä se päällimmäinen tunne tällä hetkellä.
 
Voe mahdoton. Voin vaan kuvitella miltä sinusta Jopo nyt tuntuu! :) Ja Tyydeli :) Hurja viikko. Voi kun tuo olisi tarttuvaa ja vielä näin netin välityksellä. Voikun. Minäkin tahdon! Mutku yhtään ei tiedä milloin vois ees jännäillä. Paitsi jos viime viikolla oli oikea ovis ni ehkä kohta sitten.

Bugsy tarkkana tulevassa kierrossa ja Vauvahaaveita älä murehdi turhia ni päästään täältä koko joukko. Varsinkin kun Jopo ystävällisesti opasti meitä ja kertoi kuinka homma saadaan toimimaan. Siivoukset sikseen ja tositoimiin, tulosta tulee jo :)
 
Höh :( Mulla näkyy kyllä. En oo aiemmin kuvia laitellut, joten ihan mutulla menin, mutta näennäisesti kyllä onnistui kuvan lisääminen.

Pitääkö mun nyt lähteä täältä pois :( (Ja joo, tietysti pitää, ymmärrän sen kyllä täysin.) Mutta otetaan vielä pari mukaan...
 
Näkyy! Kaunis on! :)

Punaviinihän olikin hyväksi vahvistamaan kohdun verenkiertoa kiinnittymisen aikoihin, vai miten se meni... ELi ottakaa, ottakaa! Mutta siihen taisi riittää lasillinen illassa?! Antakaa nyt niille miehillekin huikka, kyllähän nekin on, ainakin vähän hommia tehneet! :)
 
Viimeksi muokattu:
Sahramiini, sietää ollakin kateellinen - onhan tää taas pieni ihme! Toivotaan, että kaikki menee hyvin!

Kiitos naiset vertaistuesta - toivottavasti en joudu palaamaan tänne! Kauaa en täällä viihtynyt, mutta joulukuun alusta toista yritettiin, joten yrityskiertoja ehti kertyä jo jokunen. Aika vähän kuitenkin.

Voi vitsi, mä pidän teille kaikille peukkuja! Nyt mä menen suihkuun ja petiin toipumaan kaikesta tästä :)
 

Yhteistyössä