40+ so what wol.13

Sentään oman kroppani tunnen. Tänään kp 14 ja hymynaama pärähti digiin. :) Mulla siis lh nousee vain päivää ennen ovista. Joskohan tänään vielä talleteltais, niin se olis sitten siinä. Tämän kierron osalta. Sitte vaan peukut ja varpaat pystyyn!!!

Dpo -1 siis tänään.

Mulla on kerran ollut elämäni ovisoireet ja siitä kyllä plussasinkin. Mutta nyt, niinkuin viime kierrossakin, oireet ovat aika olemattomat. Limailukin vähenemässä. Muutama pieni jonotus havaittu, mutta ilman tikkuja en kyllä tosiaankaan ovista löytäisi ikinä!

Muoks* Ovuloin nähtävästi klo 02 yöllä kun silloin oli semmoiset jomotukset. Mutta sekstailu jäi tosi vähiin, ke iltana ainoastaan. Ei pysynyt mies hereillä eilen. Se vähän otti pattiin, ja tuli tosi huonosti nukuttua koko yö.

Viimeksi muokattu:
Ha-haa!! :LOL: Pitipä elää näinkin vanhaksi, 41v, ennen kuin tajusin, että olen juuri löytänyt kohdunnapukkani!! Haa!! Eipä se juuri ole ennen kiinnostanut. Synnytyksen jälkeen toki sitä vähän ihmetellyt, mutta tänään mä sen oivalsin! Se on se!! Ja oli se ihan erilainen kuin yleensä, joten oletan sen olevan auki/pehmeä tms. :D :O

Ihanaa hellepäivän iltaa kaikille!

Ruutana: voi harmitus.

Tyydeli: onnittelut löydöksestäsi anatomian ilhmeellisessä maailmassa! Ja ennenkaikkea oviksen löytämisestä! Peukut pystyyn!

Kp. 12/28 o-testiviivat olivat tänä aamuna lähes yhtä vahvat. Mukavaa. :)
Mutta arvatkaapas mitä? - Ongelmaksi meinasi muodostua ihan todella tämä veneilylomamme, sillä veneilyolosuhteet asettavat hiukkasen haasteita yhteiselle intiimille ajalle, joten ei auttanut muu kuin hyödyntää omaa luovuuttaan ja keksiä keinoja yhteiselle ajalle, ja niinpä otimme hiukan omaa aikaa niin, että soudimme läheiselle asumattomalle luotosaarelle, ja iikkk... hiukan noloo... Ensimmäisent kerran elämässäni tämä siveydensipuli antautui nautinnolle taivasalla. Paljon on eletty ja koettu sekä edetty siitä, kun täytyi olla täysin pimeä huone jotta edes pystyi pussaamaan toista. Ei muuta kuin estot pois ja matoa koukkuun! Nyt ei ole aikaa tuhlattavaksi... Iik!

Helteiset lemmenmeriterveiset!

~lounakehto~

Ihanaa Lounakehto <3 itse olen ollut aina kova luonnon lapsi jopa pupu leikkien lomassa. Se vaan on niin ihanaa luonnossa oman rakkaan kanssa.
Mukavaa taas meillä mies elää vaan televisiolle :-( ei näy vieressä ennen kello 02 välillä tympii että hajoaisi toi töllö en surisi ollenkaan.no onneksi olkoon mies oli virkeänä oviksen aikaan joten sen kun nyt tuijottaa sitte en mä sitä nyt tarkkaan ajatellen tartte saman peiton alle.. Kjeh Kjeh ;-)

Viimeksi muokattu:
Huoh... Olisikin kätevää kun tietäisi mikä kp menossa... Km:sta laskettuna 23, mutta viime viikon ovisplussan jälkeen alkoi muutaman päivän vuoto. Naistenpolin mukaan hyvinkin mahdollisesti jo kuukautiset, jolloin kp olis 5. Viime km:n jälkeenkin eka kierto oli vain 23 päivää, joten voihan se olla. Toisin sanoen ei päätä ei häntää - paitsi niitä siimahäntiä tarttee loppuviikosta alkaa houkuttelemaan.

Olen ihan varma että näin ihanien ilmojen ja auringonpaisteen jälkeen tänne palstalle alkaa plussia tupsahtelemaan :)

Ruutana, Minttu ja Jimina, voi harmistus sentään!

Ja onnittelut lounakehdolle oviksesta ja siitä, että innostuitte lähtemään luonnon helmaan!

Omaa napaa: Tylsääää!! Dpo 3, eikä näin ollen mitään tehtävissä, ei mitään testattavaa eikä tietysti mitään oloja mitkään suuntaan, nin kuin ei kuulukaan olla näillä lukemilla. Siis tylsää odottamista...

Viimeksi muokattu:
Tiistai 22.7.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

sahramiini (42)......................... 24kp/ 26-28
Äiti seiskanelonen (40).............. 24 kp / 27-28
Tyydeli (41)............................... 19kp/ 28-30
bugsy (44)................................ 18kp / 29-31
~lounakehto~ (41)........................... 15kp/ 28
Fleur (39).................................. 15kp / 25-27
Jopo73 (41)............................... 15kp / 25-28
ruutana (39)............................ 7kp / 24-28
Minttu71 (42)........................... 4kp / 30
Jimima (42).............................. 3kp / 28-30
Marza (44).............................. 1kp / 30

Kessu (41)................................ ??kp / ??
Jetsulleen (39)........................... ??kp / 23-25
hupiaelämään(40+)..................... ??kp / 30-34
Vesipossu (41)........................... ??kp / ~28

Piinailupäivät:
Tyydeli (41)............dpo 4

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Esteri1 - 5/2014
Vauvahaaveita - 7/2014

Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)

Fertility Calendar Tool | babymed.com

"All will be well as long as we do our best"

heipskukkuu kaikille!

Pahoittelut kaikille räähkän kohtaamille, voi että se akka aina löytää tiensä. Nyt saa kyllä alkaa aurinko paistaa tälle palstallekin plussan merkeissä, pakkohan se on uskoa, että vielä meitä onnistaa.

Voi Marza tuo on niin turhauttavaa kun kaikista toiveista huolimatta tuntee ja näkee tuloksen, älä nyt vielä heitä kirvestä sinne kaivoon, koska kyllähän nyt joskus on PAKKO jotain tapahtuakin, pakkohan se on kun me täällä kerran niin kovasti yritetään...

ON meni kyllä nyt tämä kierto ihan häneksi. Meikä oli koko viikonlopun niin pahalla päällä, että siinäpä se sitten otollisin aika meni kun piti niin omaa mieltään osoittaa...kannattiko? no ei todellakaan.. oma vika, ja nyt sitten odotellaan seuraavan kierron muutamaa otollista päivää, josko niitä olis ja tulis. Mullahan tuntui ne kasvukivut, mutta ei sitten mitään limoja eikä mitään muitakaan ovistuntemuksia, ihan ovis-olematon tunne, joten ehkä ei sitten menetetty mitään mahdollisuuksia viikonloppuna koska niitä ei olis alunperin ollutkaan, mutta hukkaanhan nämä mökötyspäivät menee, ihan turhia.

Onko kukaan kokeillut tuota uutta clearblue ovistestiä, pitäisi neljä parasta päivää näyttää? Kallishan tuo on. Jos kuitenkin jossain vaiheessa taipuis yhden kierron tikuttaan, mutta vaan YHDEN (joopa joo). Katellaan nyt.

Mutta aurinkoista päivän jatkoa kaikille!

t: bugsy

Kiitos bugsy päivittämisestä! Olen niin koukussa tuohon listaan, kun ei pysyis itse mukana mikä kp on menossa. Vaikkakin dpo päivissä olenkin kärryillä. Ja itse en kykenisi päivittämään. Tod näk tekisin niin paljon laskuvirheitä, ettei siitä ilahtuisi kukaan...

En ole kokeillut clearbluen uutta testiä. Mä jotenkin ajattelen, että ne kaksi hedelmällisintä päivää riittää...?! Katsotaan mitä mieltä olen syksymmällä... Sitä paitsi ei meillä riittäsi petipuuhia niin monelle päivälle. Nyt saatiin juuri ja juuri dpo -2 ja dpo 0 touhuiltua, mikä ei mielestäni mennyt ihan maaliin. Ts. toi dpo -1 olis ollut mun mielestä se tärppi-iltatouhuiluhetki, kun ovistuntemukset tuli sitten aamuyöllä. :/ Noh, näillä mennään!

Keskiviikko 23.7.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

sahramiini (42)......................... 25kp/ 26-28
Äiti seiskanelonen (40).............. 25 kp / 27-28
Tyydeli (41)............................... 20kp/ 28-30
bugsy (44)................................ 19kp / 29-31
~lounakehto~ (41)........................... 14kp/ 28
Fleur (39).................................. 16kp / 25-27
Jopo73 (41)............................... 16kp / 25-28
ruutana (39)............................ 8kp / 24-28
Minttu71 (42)........................... 5kp / 30
Jimima (42).............................. 4kp / 28-30
Marza (44).............................. 2kp / 30

Kessu (41)................................ ??kp / ??
Jetsulleen (39)........................... ??kp / 23-25
hupiaelämään(40+)..................... ??kp / 30-34
Vesipossu (41)........................... ??kp / ~28

Piinailupäivät:
Tyydeli (41)............dpo 5

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Esteri1 - 5/2014
Vauvahaaveita - 7/2014

Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)

Fertility Calendar Tool | babymed.com

"All will be well as long as we do our best"

Uijui Sahramiini, ukko ei tiedäkään mitä on odotettavissa :) Mulla ei ole tietoa dpo:sta, koska eihän me enää yritetä ;) mutta ovis on varmasti jo ohi. Ilman Lugeja mennään ja etelän aurinko on pakottanut loikomaan ilman vaatteita säännöllisin väliajoin :)

Yhteistyössä