40+ so what wol.13

Jopo, mä ajattelen lähinnä, että se on niitä pahenevia pms oireita. Ja joku prolaktiinin erittämishormoonihäiriö siihen päälle. :(

:) oranssille kynsilakalle. Itse kävin koiran kanssa aamulenkillä etsimässä elämäni ensimmäiset geokätköt ja nyt mietin, että jäisinkö koukkuun siihen touhuun... Kutkuttaisi ajatus, että aina ulkomailla ollessa etsisi muutaman. Ja toisaalta harmittaa, ettei ole aloittanut sitä jo aikaa sitten ja näin ollen olisi löytänyt hyviä kätköjä jo monta
...

Äääääh, mä pidätän itselläni oikeuden tulkita nuo sun oireet ihan joksikin muuksi.

Mun jääkaappimagneetissa lukee osuvasti "Carpe fucking diem". Geokätköilyn aloittaminen ei ole ikinä liian myöhäistä! :)

Viimeksi muokattu:
Vauvahaaveita: lämmin pahoitteluni. Kuinka ikävää, ikävää ja surullista. Voimia sinulle tulevaan. Voimia, voimia...

Kuinka onkaan suuri tänne palaavien määärä. Prosentuaalisesti jo hiukan huolestuttavaa:(

Itse ajattelen myös niin, mikäli vielä kokisin keskenmenon, niin en kykenisi enää jatkossa yrittämään. Olin tuon edellisen, keskenmenoon päätyneen raskauteni, aikana huolesta lähes sairaana, ja olen nyt näinä dpo päivinä miettinytkin, että kuinka sitä selviäisi siitä henkisestä rasituksesta, joka raskauden mukana saapuisi, mikäli nyt tulisin uudestaan raskaaksi - kun joutuu pelkäämään joka päivä ja joka hetki, ensin alkion, sitten sikiön puolesta. Pelko on lähes lamauttavaa. Henkisesti niin raskasta.

Vesipossu: onnittelut ja onnea matkaan tuhannesti. Toivottavasti raskautesi kantaa loppuun saakka.

Ja heh, heh - kesti hetken ehtiä kommentoida Sahramiinia ja Jopoa. Osteoporoosin kuluttamat lonkat hidastivat hiukan kulkua tänne tabletin ääreen. :D Siis lyhyesti; Heh-heh ja epäreilua on erityisesti se, etteivät siittiöt vanhene kuten munasolut. Arg!

Ja hiukan minusta: Mulla ei ole mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, ei nippaa eikä nappaa. Ei kiristä, eikä purista... En vikise, enkä valita... Oon vaan ja kaikki on ihan ok! Eli hormoonirintamalla ei kai ole mitään kummallista menossa toisin kuin teillä muutamilla... :hug:

Voikaa hyvin!

~lounis~

Lauantai oli surullinen itsellä kun kaaduin ja ranne murtui useasta kohdasta.ambulanssilla sairaalaan ja kolmesti yrittivät saada luut vetämällä paikalleen ja kolmesti kipsattiin.pääsin eilen kotiin ja aamulla kirurgin piti soittaa jos tarttee leikata.ei kuulunu mitään joten pakko oli juoda mehua en tiedä miten kauan luulevat tällaisella helteellä ihmisen pärjäävän ilman juomista

Marza, pahoittelut! Ikävä juttu! Itse parikin käsivammaa kokeneena tiedän, että edessä voi olla pitkä kuntoutus :( Kädetönnä on yllättävän vaikea olla.

Mulla tuli aiemmin päivällä pari kovaa viiltoa alavatsaan. Tuhru on oikeastaan loppunut. Myönnetään, että taas vähän jännittää.

Nyt päikkärit.

Oi joi Marza, olen pahoillani.

Ja jopo, pidetään peukkuja!! Ja toivotaan parasta. Itselläkään ei ole mitään oireita tai tuntemuksia siitä, että menkat alkaisi. Eikä onneksi tuhrutakaan vielä, kuten viime kierrossa alkoi dpo10. Nyt siis on jo 10dpo. Rintoja vähän turvottaa.
Testailla ei kuitenkaan auta vielä kun ei mulla mitään näkyisikään näillä päivillä.

Milloin sä jopo aiot testata?

Me palataan kotiin perjantaina, testaan varmaan lauantaina jos ei ole menkat alkaneet. Mulla on tosiaan dpo:t vähän arvoitus, kun en tikuttanut...nyt on vasta kp 22, mutta ovulaatiolimat ja muut oireet loppuivat noin kp 10, joten sen perusteella olis dpo 11-12.

Heräsin just päikkäreiltä. Näin unta, että työntelin jonkun brittituristin takapuoleen semmoisia punaisia pyöreitä pallokorvakorun näköisiä juttuja, joissa oli semmonen "piikki". Onks nää nyt ihan normaaleja unia vai mitä? :D

No, viime kierrossa näin aivan hulluja unia (siis tuohan ei sellainen ollut), enkä ollut raskaana, vaikka jo aika vahvasti epäilin...

Tarkemmin ajateltuna taidan varata kotiin palattuani päätohtorin :D

No voi himpskutti! Kuinka sä nyt noin pahasti kompastuit ja kompuroit Marza? Ei kivaa... Toivottavasti kätesi luut on nyt ojennuksessa ja pääset paranemaan.

Ja tytsykät... Tässä sitloodassa istuessani, helteisen sään 'uuvuttamana', nautin pilssin lämpöistä viiniäni ja tulipa vain mieleeni, että hei te kaikki muut ihanat piinailijat - nyt saa muutes vielä juoda viiniä, syödä graavilohta, juoda yrttiteetä ja mitä kaikkea muuta hyvää... Joten, ei tuhlata näitä viimeisiä 'vapaita ja huolettomia' päiviä ja hetkiä turhuuksiin vaan nautitaan! Joten kippis ja nautinnollista maanantai-iltaa!

~lounis~

P.s. ...ei kummempia tuntemuksia... Hik ja kippis! :)

Maanantai 28.7.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

sahramiini (42)......................... 230kp/ 26-28
Äiti seiskanelonen (40).............. 30 kp / 27-28
Tyydeli (41)............................... 25kp/ 28-30
bugsy (44)................................ 24kp / 29-31
~lounakehto~ (41)........................... 19kp/ 28
Fleur (39).................................. 21kp / 25-27
Jopo73 (41)............................... 21kp / 25-28
ruutana (39)............................ 13kp / 24-28
Minttu71 (42)........................... 10kp / 30
Jimima (42).............................. 9kp / 28-30
Marza (44).............................. 7kp / 30

Kessu (41)................................ ??kp / ??
Jetsulleen (39)........................... ??kp / 23-25
hupiaelämään(40+)..................... ??kp / 30-34

Piinailupäivät:
Tyydeli (41)............dpo 10
~lounakehto~ (41)...dpo 7
sahramiini (42).........dpo 4

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Esteri1 - 5/2014
Vesipossu - 7/2014

Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)

Fertility Calendar Tool | babymed.com

"All will be well as long as we do our best"

Mikä on sitlooda? :D

Oikea asenne, Lounakehto! Minäkin täällä reissussa syön ja juon kaikkea ihanaa ja kiellettyä - oli tilanne kohdussa mikä tahansa, vielä ei voi vauvalle vahinkoa aiheuttaa.

Kieltämättä taas toivo nostaa päätään. Tänään ei ole tuhrua tullut ja alavatsassa nippailee kivasti. Niin monta kiertoa olen turhaan toivonut ja oireita bongaillut, etten ihan vakavissani osaa raskauteen uskoa, mutta toivoahan aina voi!

Heippa, tänään taas labrassa käyty ja hcg edelleen noussut :( Nyt ei enää seuranta riitä vaan ke aamulla piikkiä hakemaan....Mä niin toivoin että ois lähtenyt itellään laskuun eikä ois sitä myrkkyä tarvinnut itseensä pistää...No mutta oma terveys se nyt kuitenkin tässä etusijalla taitaa olla ja asia hoidettava ennenkuin käy huonosti

Tyydelille, Jopolle ja lounakehdolle kovasti tsemppiä jännäpäiviin :heart:

Mukava lukea teidän juttuja, täällä on kyllä mahtava porukka tällä hetkellä ;)

• Tykkää
Reactions: ~lounakehto~
Vauvahaaveita, hyvä kun hoidetaan. Toki olis ollut kiva, jos "luonto olisi hoitanut". Tsemppiä!

Kuulkaa, kun te kuitenkin olette kiinnostuneita mun limakalvoistani, niin ne ovat tänään muuttuneet tosi kuiviksi. Pyyhkiessä tuntuu ihan hankalalta. Erikoinen juttu.

Jopo: Sitlooda on sellainen 'istuinlaatikko tai istuinkaukalo' purjeveneen perässä, jossa on mukava oleskella muutenkin kuin purjehtiessa. Hik... ja kippis! Hik...
Nyt alkaa tulla niin paljon hyttysiä, että... Hik... menen tämän romanini ja vinkkuHIKpulloni kanssa tuonne veneen uumeniin. Ihanan lämmin tyyni ilta. Ah...

Kauniita ja 'levottomia' unia!

~lounis~ hik

Voi Vauvahaaveita, olen niin pahoillani puolestasi :hug: Tuntuu näitä huonoja uutisia tulevan niin usein, että hetkittäin mietin tämän yrittämisen olevan kovasti tuttua ja turvallista. Ei suuria onnenhetkiä vaan ei isoja pudotuksiakaan. Samaa toiveiden kasvattelua ja jo tutuksi tullutta pettymystä kuukaudesta toiseen.

Marzalle pikaista paranemista! Multa murtui joskus olkaluu, eikä se muistaakseni herkkua saati helppoa ollut. Yhden viikon kohokohta oli, kun ystävä laittoi niskassa jatkuvasti roikkuvat hiukset ponnarille!

Vesipossulle isosti onnea! Pieni tarratkoon tiukasti yksiöönsä :heart:

Tyydelin ja Jopon tilannetta seurailen suurella mielenkiinnolla. Paljon mielekkäämpää on jänskättää muiden puolesta. Omat oireet kun ovat tässä puolentoista vuoden aikana seilanneet laidasta laitaan ilman kuukautisia kummempaa tulosta. Satunnaisesti tehdyt raskaustestit ovat järjestään olleet lumivalkoisia, ei haamun haamua edes roskiksessa :kieh:

Lounakehdon hikkailua kuunnellessani mietin, että herttaisessa hiprakassa olin koko perjantai-illan ja mieskin lauantaiaamuna lähenteli, mutta nikottelua ei ollut ilmassa. Eli liekö tälläkään kertaa tulosta tullut. Vaikka mökin lähistöllä kuulemma pesiikin haikara! Siltä varmaan olisi pitänyt tehdä tilaus ;)

Teitä on täällä tosiaan mainio kuumeilijajengi! En vain vieläkään oikein uskalla aktiiviksi alkaa. Jotenkin kuvittelen, että jos melkein unohtaisin koko tän projektin, jotakin voisi tapahtuakin. Vaan kyllähän mä koko ajan tiedän mikä kiertopäivä on menossa... Dpo on tällä kertaa tuntematon käsite. Jätin ovistikut laatikkoon, kaivellaan esiin sitten vaikka seuraavassa kierrossa.

Aurinkoisia kesäpäivä teille kaikille ihanille naisille täällä! Käyn säännöllisesti lukemassa ja ehkä joskus jollakin viestilläkin paiskaan. Jopolle laitoinkin eilen pienen yksärintapaisen ;)

ps. Sen verran tietojani voisi päivitellä, että ikää on nyt sen 42. Hui.

Tiistai 29.7.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

sahramiini (42)......................... ?kp/ 26-28
Äiti seiskanelonen (40).............. 31 kp / 27-28
Tyydeli (41)............................... 26kp/ 28-30
bugsy (44)................................ 25kp / 29-31
Fleur (39).................................. 22kp / 25-27
Jopo73 (41)............................... 22kp / 25-28
~lounakehto~ (41)........................... 20kp/ 28
ruutana (39)............................ 14kp / 24-28
Minttu71 (42)........................... 11kp / 30
Jimima (42).............................. 10kp / 28-30
Marza (44).............................. 8kp / 30

Kessu (41)................................ ??kp / ??
Jetsulleen (39)........................... ??kp / 23-25
hupiaelämään(40+)..................... ??kp / 30-34

Piinailupäivät:
Tyydeli (41)............dpo 10
~lounakehto~ (41)...dpo 7
sahramiini (42).........dpo 4

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Esteri1 - 5/2014
Vesipossu - 7/2014

Taustailijat:
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)

Fertility Calendar Tool | babymed.com

"All will be well as long as we do our best"

Tyydeli se oli enteellista tuo kp sahramiinin kohdalla :LOL:
Sahramiini laittelin nyt kysymysmerkillä nuo kp:t kun ei ole varmuutta missä mennään, mutta korjailen sitten kun kiertoon pääset, toivottavasti siis et pääse, vaan puksutat menemään ilman tätiä ensi vuoteen.

Suuret pahoittelut Vauvahaaveelle aina sitä toivoo, että kuitenkin järjestysi, voi toivottavasti jaksatte nyt eteenpäin ja saatte luvan jatkaa jossain vaiheessa, kovasti jaksamista sinne :hug:

ON tässä taas pyörittelen kaiken maailman ajatuksia, enkä oikein tiedä mitä tekisin, plaah, plaah, jospa tämä suunta tästä nyt selkiäisi niin osaisi taas jatkaa matkaa, kompassia, kiitos!

Palaillaan, ja paranemisia Marzalle!

Vesipossulle paljon onnea! Ihana kuulla välillä näitäkin uutisia tällä palstalla.

Marza se on siellä koheltanut, toivottavasti käsi siitä lähtee paranemaan päin. Itse olen mestari telomaan polviani ja sekään ei ole ihan hyvä koska iän myötä ongelmat sillä saralla lisääntynevät.

Palattiin miehen kanssa kahden keskiseltä Euroopan autoturneelta. Reissu oli vaan ajoitettu huonosti, eli ei ole luvassa meille pikkuista Muncheniä. Muutenkin reissu oli heikosti ajoitettu, olen menkkojen jälkeen aina kiukkuinen, eli kiukuttelin sitten lähes koko reissun. Oh, kuinka romanttista. Mieskin oli varmaan iloinen kun päästiin takaisin kotiin.

Haaveillaan tässä uudesta tilavammasta kodista ja autosta ja kun näitä asuntoja ja autoja katselee niin hiukan joutuu arpapelillä ratkomaan tarvitaanko yhtä ylimääräistä huonetta ja isompaa autoa vai onko se sitten aivan turha. Tässä kierrossa olen pitänyt hieman lomaa koko yrityksestä, enkä ole kalenterista juurikaan katsellut milloin pitäisi toimia. Clearbluen ovistestin hain apteekista vain todetakseni että sen olisi voinut nettikaupasta tilata 20€ halvemmalla :headwall: Ihme hinnat oli apteekissa. Mutta ovistesti tuli jokatapauksessa ostettua liian myöhään, joten sen kokeilu menee sitten ensi kiertoon.

Hikisiä hetkiä kaikille ;)

Ääh, en mä jaksa uskoa enää mihinkään kiinnittymisiin...vaikka kuinka sanotaan, että puolet naisista vuotaa raskauden aikana, niin minä sanon, että kukkua, naiset, kukkua! Kiusaavat vain moisilla tilastoilla hysteerisiä housuunkurkkijoita.

Itsellä plussakierto oli täysin tuhruton ja vaikka mitenkä sanotaan, niin jotenkin toivo lopahtaa mulla aina kun ilmestyy väriä pöksyyn.

Nimim. Menkkoja odotellessa
Kuulkaa. Itseäni lainaan tässä ja samalla epäilys herää. Kun nyt tarkkaan lasken, nyt on kp 23. Ovis oli myöhäisintään 18.7. eli sen perusteella on VÄHINTÄÄN dpo 11. Tuhru alkaa yleensä dpo 9, nyt tuli ensin pieni veritäppä ja sitten tuhrua dpo 8-9 ja sen jälkeen ei mitään.

Hui.

• Tykkää
Reactions: Tyydeli
Jopo, et sitten aio alkaa jo testailee?! Siis sama kuin mulla nyt, dpo 11. Bugsy unohteli päivittää dpo.t..
Mä mietin, että josko huomenna aamulla pilaisin päiväni, sikäli mikäli kaapista testejä löytyy... Ei kyllä oikein oo menkkojen alkamisoireita. Tuhrun puuttumisestakin olen onnellinen. Mutta ei oo oireita muustakaan, ellei villiä mielikuvitusta lasketa! :)

Yhteistyössä