Hakutulokset

1. M

*Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

Olen ollut listan hiljaisin mulla on menossa rv 32+5 (33+3) heittoa on kuukautisteb ja ultran välillä 5vrk. Perjantaina menen ultraan ja päätetään leikauspäivä kun on jo kaksi sektioita takana. Kunhan ei leikata 5.6 (appiukon syntymäpäivänä) niin kaikki on ok. Jos saisi vaikuttaa niin 9.6...
  2. M

**KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

Nyt uskaltaa ilmoitautua mukaan tänään kun oli ultra. Ikää 33 kolmas la 24.6.09 vielä kuitenkin vähän pelottaa kun kuopuksella on liikuntavamma mikä syntynyt alkuraskauden aikana, että kaikki on kunnossa. Tammisaaren sairaala on synnytys paikkana.
  3. M

Kuinka pian isovanhemmat ovat nähneet lapsenne hänen syntymän jälkeen?

Kyselen missä olette synnyttäneet ja ovatko päässeet ihan osastolle? Kysissä saa näyttää ikkunasta. Mä kyllä avasin oven kun poika oli 1vrk ja äiti oli matksustanu yli 400km yllättääkseen minut :D
  4. M

vauvalla pieni pää

Meillä myös neidillä päänkoko oli 2viikoa muita jäljessä ja meille se tarkoitti sitä että neidillä on liikuntavamma joka todettiin kyllä vatsa 8kk ikäisenä. En halua peloitella äläkä menetä yöuniasi kun kukaan ei meillekkään sanonut mitään pienipäisyydestä raskauden aikana muuta että on kasvu...
  5. M

3-v tytölle synttärikakkuideoita!

Hei tässä myös yksi kinuski ohje itse en koskaan onnistu kattilassa. Eli 2dl kuohukermaa 1dl siirappia 1/3 dl sokeria 50g voita vaniiliinisokeria Laita mikron kestävaan astiaan kerma, siirappi, sokeri ja 25g voita. Mikroon täydellä teholla 4min ja sitten puoliteholla 8min. Ota astia...
  6. M

Onko täällä muita joilla on tukiperhe lapselle/lapsille? (Paikalla nyt)

Kyselen uteliaana mitä kautta sait ja miksi? Minkä iläinen? Tiedän tytön jolla liikuntavamma ja käynyt tukiperheessä, että äiti saa hengähtää ja kaikki mennyt hyvin. hyvin se menee =) Anteeksi jos utelen liika, kun itsekkin tuki perhettä vailla :/
  7. M

Autovakuutuksen lasiturva on muuten huippujuttu!

Meiilä on muistaakseni 10?/v mut en mene vannomaan.
  8. M

Lisäistukka ja vauvasuoni auki?

En tarkkaa tiedä mutta lapsilla onn sydämessä vauvasuoni joka voi jäädä auki eikä suljeudulainkaan. En tiedä mikä se sitten aikuisella on "häviääkö" sulkeutunut suoni. Vaikea selittäää :/
  9. M

Lisäistukka ja vauvasuoni auki?

Meillä pojalla oli 2pvä:n ikäisenä vauvasuoni auki jolloin sydämestä kuului sivu ääni. Asia kuitenkin korjautui itsestään. Mutta aluksi kun vaan sanottiin että kuuluu sivuääni sydämestä niin pelästyttiin, mutta syy oli onneksi harmiton ja parani. Sydänlääkäri sanoi, että se menee kiinni noin...
  10. M

Hyllykirppiksistä

Mä veib eilen just myyntiin tavaraa, Paikka pitää varata ennakkoon. Meillä päin saa laput valmiina ja muutamia "lenkkejä" että saa laput kiinni. Paikan päällä on kone jolla laput saa kiinni. Mulla huhtikuussa oli sattumalta sama pöytä kun nytkin ja olin yllättynyt myynnistä, saa nähdä onko sama...
  11. M

mikä hääpäivä?

24.8 on sokerihäät =) =)
  12. M

veisitkö 4v:n katsomaan isovanhemman ruumista?

Mä olen onnellinen että kävin katsomassa isää hän näytti paremmalta kun aikoihinkun kivut olivat hävinneet pois eikä tuntenut enää tuskaa. Mutta tosiaan riippuu tilanteesta.
  13. M

veisitkö 4v:n katsomaan isovanhemman ruumista?

Mä olen onnellinen että kävin katsomassa isää hän näytti paremmalta kun aikoihinkun kivut olivat hävinneet pois eikä tuntenut enää tuskaa. Mutta tosiaan riippuu tilanteesta.
  14. M

Pistetäänkös tähän kavereita haluavia pino

Millä alueella asut? Jos kaura-ahossa niin siellä kannattaa mennä puistoihin varsinkin kukkula ja itikkäpuisto niissä käy ihmisiä tietenkin paljon perhepäivähoitajia mutta myös äitejä. Heinäkuun on hiljaista aikaa kun ihmisiä lomilla. Oliskos sulla nikkiä?
  15. M

Mä olen perjantaina 33v ja mulla 2v tyttö ja 4v poika.Olen ollut kauan vailla ystävää, mutta nyt tulevaisuus näyttää siltä että olemme muuttamassa pois. Varkaudessa on vaikea ystävystyä varsinkin tälläinen tullista tullut.
  16. M

Minkä ikäistä ystävää olet vailla?
  17. M

Lomaosake-esittely kylpylässä?

Mä osallistuin yksin kun mies jäi erityislapsemme takia pois niin esittelyä ei voitu pitää kun pinta puolisesti. Isomalle oli järjestetty hoito siksi aikaa. Siellä oli noin 20 esittelijää jokaiselle pariskunnalle. Paikkana oli vuokatin katinkulta.
  18. M

nättitähti!

UP!
  19. M

nättitähti!

Toivottavasti sait kuvat sähköpostiisi kun eka kirje tuli takaisin. =)
  20. M

kaksostenrattaita ylimääräisenä?

kirjauduin onko sulla nikkiä et voisi yv:tä laittaa. Mulla ei ole vielä niistä koneella kuvaa.

Yhteistyössä