Kuinka pian isovanhemmat ovat nähneet lapsenne hänen syntymän jälkeen?

vieras
Esikoista appivanhemmat tulivat katsomaan samana iltana, oli syntynyt yöllä, mutta eivät nähneet, vauva oli teholla. Näkivät sitten parin päivän ikäisenä toisella osastolla. Omat vanhemmat näki 9 päiävn ikäisenä, kun tulivat kun oltiin kotiuduttu. Anoppi kävi joka päivä! :eek:

Kakkosen omat vanhemmat näki reilu viikon ikäisenä, appivanhemmat ei oo nähnyt koskaan, tytöllä ikää reilu 1v, ei olla enää tekemisissä.
Ja siis appivanhemmat asuu samassa kaupungissa, omat vanhempani 200km päässä..

Niiskunen
Meillä ekan näkivät 2 viikon kuluttua syntymästä ja toisen näkivät 3 viikkoa syntymästä. Ja välimatkaa reilut 600 kilsaa. Isännän puolelta pappa tuli heti seuraavana päivänä katsomaan ja mummolle sit käytiin näyttämässä vauvaa myöhemmin, kun ei paljoo kotoa liiku mihinkään.

ttt
Synty sunnuntai iltana, äiti tuli seuraavana päivänä kuten vissii isäkin. Lapsen isän puolelta mummo tuli seuraavana päivänä ja pappaa näki vasta vissiin 1-2 kk ikäisenä, asuu ulkomailla nääs.

Naistenklinikan osasto 61:llä sai tulla ihan sinne huoneeseen asti ;) olis ollu vähä outoo jos ei :S Mähän olisin kuollu tylsyyteen jos kukaan ei olis saanu tulla vierailee...?

Pakko kysyy,että mitkä on ollu isovanhemmilla välimatkat sairaalaan?Mun omalla kohdalla vähä yli 80kilsaa.Katkera oon siitä että muita kyl on käyty kattoos,mut ei mun lasta.Isoiso äidit ja kummitäti ovat soittaneet edes heti samana päivänä.

norppa75
Vähän vaihtelee, meillä kolme lasta ja anoppi on nähnyt heitä syntymäpäivänä-3vrk iässä, laitoksella tai viimeistään kun on kotiuduttu, anoppi asuu melkein naapurissa. Mun äiti ja sisko on nähnyt lapset 2vrk-2vk iässä, matkaa 230km ja samoin mun isä. Jotain lasta kävivät katsomassa sairaalassa ja jotain sit tullut katsomaan kotiin.

Yhteistyössä