Mulla oli kaksi lisäistukka, jotka vaan oli kalvoilla kiinni vars.istukassa, siis erillisiä istukan osia tai istukoita. Mun puolesta harmi, et kalvojen väliset verisuonet sattu kulkemaan kohdunsuun yli, tuotti lievästi ongelmia ja section. Mut 'vauvasuoni auki', en ymmärrä.Alkuperäinen kirjoittaja Helli:Kertokaas mulle mitä nuo tarkottaa suomeksi ? Kiitos
mantelilastu sitä ylempänä selittiAlkuperäinen kirjoittaja Elli:Mulla oli kaksi lisäistukka, jotka vaan oli kalvoilla kiinni vars.istukassa, siis erillisiä istukan osia tai istukoita. Mun puolesta harmi, et kalvojen väliset verisuonet sattu kulkemaan kohdunsuun yli, tuotti lievästi ongelmia ja section. Mut 'vauvasuoni auki', en ymmärrä.Alkuperäinen kirjoittaja Helli:Kertokaas mulle mitä nuo tarkottaa suomeksi ? Kiitos
En tarkkaa tiedä mutta lapsilla onn sydämessä vauvasuoni joka voi jäädä auki eikä suljeudulainkaan. En tiedä mikä se sitten aikuisella on "häviääkö" sulkeutunut suoni. Vaikea selittäää :/Alkuperäinen kirjoittaja Elli:Mulla oli kaksi lisäistukka, jotka vaan oli kalvoilla kiinni vars.istukassa, siis erillisiä istukan osia tai istukoita. Mun puolesta harmi, et kalvojen väliset verisuonet sattu kulkemaan kohdunsuun yli, tuotti lievästi ongelmia ja section. Mut 'vauvasuoni auki', en ymmärrä.Alkuperäinen kirjoittaja Helli:Kertokaas mulle mitä nuo tarkottaa suomeksi ? Kiitos