Hyllykirppiksistä

• Viestiketjun aloittaja Kirppismyyjä
  • Ensimmäinen viesti
paikka varataan yleensä etukäteen ja tavarat hinnotellaan kotona.esim.spr:llä on omat hintalaput mihin merkataan hinta,vuokra-aika,sekä pöydän numero.ne hintalaput ovat maksullisia,mutta käteviä...

joo meillä ainakin varataan etukäteen, ja maksaa voi heti varatessa tai sit kun se aika on ohi, viikon yleensä olen ottanut, saahan niitä ottaa useammankin, mut siinä ekassa viikossa näkee miten tavara tekee kauppansa...ja sit loppuviikosta olen lyönyt kaikkiin -50%
sieltä kirpparilta saa yleensä ne hintalaput, voi myös tehdä kotona. Ja meillä ainakin tavara viedään myyntiin tuntia ennen kirpparin sulkemista, saa rauhassa laitella paikalleen, ja muina päivinä saat viedä lisää tavaraa myyntiin jos haluat, sit kun haet loput pois nii kassalla antavat rahat tavaroista, joissakin paikoissa tilitykset vain tiettyinä päivinä...oliko sekavaa?

Mä veib eilen just myyntiin tavaraa, Paikka pitää varata ennakkoon. Meillä päin saa laput valmiina ja muutamia "lenkkejä" että saa laput kiinni. Paikan päällä on kone jolla laput saa kiinni.
Mulla huhtikuussa oli sattumalta sama pöytä kun nytkin ja olin yllättynyt myynnistä, saa nähdä onko sama vaatteita on kyllä nyt vähemmän.

Yhteistyössä