Joo, mun pitänee varmaan soittaa sunnuntaina esimiehelle, et mites tehdään, jos tää tiputtelu jatkuu edeleen sillon. Siis siteeseen ei jää mitään, mut kun pyyhkäsee, niin sit aina tulee pikkusen verta, välillä on tuoretta kirkasta verta, välillä vanhaa, tummaa suttua. Niin, mä olen pph, ja mun ryhmään on nää pienimmät tullu vasta syyskuun alussa, eli just kun ollaan näiden kans päästy tutuiksi, ja saatu homma pyörii kunnolla, niin ei millään raskis laittaa niitä muulle hoitajalle... Mut pitää seurailla vielä tilannetta tässä, ja onneksi nää pienet ei ole kun max. 3pv / vko hoidossa.Alkuperäinen kirjoittaja c81:Ne kysy aina haluanko saikkua, ja yleensä kirjoitti 1-2 vkoa. Mutta sanoi ettei sillä oo niin merkitystä - ja ettei ihan lepäämään saiskaan jäädä (riippu aina lääkäristä), mutta olin vaihdellen saikulla sillon tällöin. Vuosi melkein sinne rakenneultraan asti vähän väliä, ja useaan otteeseen syöksyttiin polille luullen että kesken meni ennenku meille selvitettiin tuo etinen istukka. Meiltä kiellettiin seksi vain silloin kun on vuotoa, ei muulloin. Ja muuten ite varoin painavia nostamsta/riehumasta. Käskivät yleensä vaan pitämään maalaisjärjen päässä, ja sen mukaan olemaan. Juttele Neuvolassa! Ja onko sulla mahdollista vaihtaa toiseen ryhmään loppuraskaudeksi missä ois isompia lapsia?
Toivottavasti osaan vähän edes vastailla kysymyksiin, on kuitenkin aika tuoreessa muistissa tuo, vuosi sitten samassa tilanteessa. Muistan että se stressaa, mutta varmasti kaikki menee hyvin, älä huoli :hug: . Ei sitä kyllä osaa stressaamatta olla.. mutta toivotaan että istukka lähtee nyt nousemaan ylös. Muistaakseni ne sanoi juuri silloin sen paljon vuotavan kun siirti kohdunsuulta ylöpäin, se jotenkin siitä 'reunasta' vuosi liikkuessaan. Mutta jos ei ole mitään mahdotonta 'syöksyä' verta, niin kaikki pitäisi olla ok :heart:
Ainakin kun viiem vuonan etsittiin esikoiselle vaunuja, niin just tässä syys-talvella oli halvimmillaan edellisen vuoden vaunut, kun uudet ovat tulleet, ja haluaa päästä vanhoista eroon. Itse en muuten mitään rajuja tarjouksia ole huomannut... Iskisin kiinni noin hyvään tarjoukseen!Alkuperäinen kirjoittaja peppi80:Vaunuista..
Kyssäriin siis: Aleneeks tän vuoden vaunujen hinnat vielä lisää? Eli noista oli tullut jo 2009 -mallisto ja ne maksaa 599? ja tän vuoden mallistoa sais 399? Kannattaisko siis noi ostaa hintansa puolesta jo nyt? Vai odottaa viel suurempaa alea?
Onko sulla mahdollista mennä yksityiselle ultraan,aika outo tuo sun ultraus :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Eppuliini:Minä taidan siirtyä pois listalta... Eilisessä ultrassa ei löydetty MITÄÄN. Ultraaja oli kyllä täys tumpelo,mutta en usko että sinne ketään asukkia enää tulee :/
Olin jo saanut etiäisinä että keskenmeno tulee.Kylläkin kaikki oireet on yhä päällä eikä minkäänlaista vuotoa ole...
Jotenki on helpottunutki olo. Alkas vaan menkat nyt niin pääsis "normaaliin" elämään takas.
Eppuliini & tyhjä syli
Mä olen huutiksesta meinannut huutaa tuollaisen masutuubin,mutta paljonko "kehtaa" huutaa sellaisesta?Alkuperäinen kirjoittaja MiNiMaM:Lisbet78 Tossa hieman selvennystä siitä masutuubista
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=92851929
Ah,tänään nukuttiin pitkään, 9.30 herättiin.. Mutta turha kuvitellakkaan sitten saavasa tuota poikaa päiväunille :kieh: No täytyykin rueta keksimään paljon tekemistä tälle päivälle
MiNiMaM ja masuasukki 14+0 POKS!
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä olen huutiksesta meinannut huutaa tuollaisen masutuubin,mutta paljonko "kehtaa" huutaa sellaisesta?[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja MiNiMaM:Lisbet78 Tossa hieman selvennystä siitä masutuubista
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=92851929
Ah,tänään nukuttiin pitkään, 9.30 herättiin.. Mutta turha kuvitellakkaan sitten saavasa tuota poikaa päiväunille :kieh: No täytyykin rueta keksimään paljon tekemistä tälle päivälle
MiNiMaM ja masuasukki 14+0 POKS!
Mä ostin oman mustan kirpparilta (vielä ei kyllä o käytetty) maksoi 4e ja hetken mietin että raskinko. Muistaakseni vastaavat UUDET maksoi h&m jotain 7 euroa, eli kovin kalliita eivät uutenakaan ole.
Muutenkin nuo vauvahankinnat on täysin omasta tahdosta kiinni, montaa sataa ei lapsen hankintoihin kulu jos kelpaa käytetty, mutta jos haluaa uutta niin tietysti pelkkiin vaunuihin saa menemään jo tonnin... Eli omasta budjetista ja halusta tuo on täysin kiinni. Siis en halua yhtään saarnata (olen aina vähän tunteella kaikkiin asioihin...) mutta kun joku aina murehtii miten kalliiksi lapsen hankinta tulee, niin kyllä se vaan omista valinnoista on kiinni. Vauva ei yhtään onnellisempi ole uusissa kalliissa kun käytetyissä edullisissa kamoissa. (ei nyt täällä meidän pinossa mutta muuten) Toisaaalta saahan niistä hankinnoista tietysti höpistä ja nauttia ostoista jne.
kekkeri