**KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

HelloShitty
nimet...juu ei oo...mä en keksi mitään. |O nuorimmaisella oli nimi valmiina jo alusta asti..kun tuli niin kiva nimi mieleen heti alussa. nyt ei nappaa mitään. mutta kai sitä voi alkaa miettiä enemmän sit kun tietää kumpi tulee. :D tosta miehestäkään ei oo mitään apua. pojalle olis pari nimee mutta ei se innostu niistä ollenkaan. |O keksiköön ite sitten! :headwall:

Hyvää Uutta Vuotta kaikille, mamit ja beibit! :heart:
kohta hei voi sanoa et "tänä vuonna meiän vauvat syntyy". :eek: =)

HS ja nelonen rv 18+0 + isosiskot; Emma, Alva ja Mai.
 
Viimestä päivää vaan kaikille! :whistle:

Kajaanissa ainaki yks äiti asustelee, joka on innostunu tavaroita vauvalle hankkiin! :D
Mukavahan se on, ku itse ei vielä viitsi/uskalla/kehtaa..

Nimi on osaksi mietittynä, kummalleki. Siis joku toinen tai kolmas nimi. Sen nimistä poikaa ei oo vielä Suomessa kuulemma kastettu, tytöistä 2 on saanu sen nimen.. :whistle: Eli ei mitään ihan tavallisia. Etunimi tulee oleen kohtuu "helppo".. Vaikee selittää, ku ei haluais paljastaa!

(.) Neuvolassa aamulla käyty. Paineet ed. liian korkeella, tosin vähän jo rauhoittuneet. Paino pudonnu 2 vkossa 600g eli yht. 3 kiloa. :/ Ku ei oikeen tiiä onko hyvä vai huono.. Kauhee jano koko ajan, ja kuiten turvotusta tai painon nousua ei oo. Ihmettili, et mihin se sit katoo.
Laitto jo perjantaiksi sokerirasitustesteihin, kerto th epäilevän raskausajan diabetestä.. :eek:

Kohdunpohjan korkeus oli 15cm, mitä lie se sitte tarkottaakaan.. :whistle:

Vauvan syke oli aika lailla 140 koko ajan, ed. kerralla n. 145. Poika kuulemma sykkii nuin! :p

Mulla on supistellu, kipeästi ja ei-kipeästi pitkään, ja sitä "jotain nestettä" tullu muutamaan kertaan, ni laitto vielä lääkärille maanantaina. Tässä pitäs nyt kuiten siihen asti olla töissä olla.. Ku ei nyt vielä tulis! :D

Mutta joo, ens vuonna palataan asiaan! Oikein hyvää uutta vuotta kaikille!

Lisbet ja Turo 18+1
 
heippa täältäkin suunnasta.. lisäänkin itseni tänne jonon jatkeeksi :) täällä onnellisesti neljättä lasta odotan ja LA oliskin sitten 16.6.09..oon tälläinen 27-vuotias (tammikuussa) odottaja.
synnytyssairaala ompi PHKS.
viikkoja nyt 16+1. raskaus sujunut vaihtelevasti pahoinvointia on ja janoa pukkaa koko ajan. yöllä nukkuminen vaikeeta.. mikään ruokakaan ei oikeen maistuis millään.. heh..
mitäpä muuta .. hmm 4d ultraa odotellessa. että näin täällä..

erittäin hyvät uudet vuodet kaikille!! :wave:
 

Yhteistyössä