Minkä ikäistä ystävää olet vailla?Alkuperäinen kirjoittaja tämä:varkaus
ei kai sillä iällä niin väliä. itse olen vähän alle 30-v, lapsi on nyt vajaan vuoden.Alkuperäinen kirjoittaja Mantelilastu:Minkä ikäistä ystävää olet vailla?Alkuperäinen kirjoittaja tämä:varkaus
Mä olen perjantaina 33v ja mulla 2v tyttö ja 4v poika.Olen ollut kauan vailla ystävää, mutta nyt tulevaisuus näyttää siltä että olemme muuttamassa pois. Varkaudessa on vaikea ystävystyä varsinkin tälläinen tullista tullut.Alkuperäinen kirjoittaja t:ei kai sillä iällä niin väliä. itse olen vähän alle 30-v, lapsi on nyt vajaan vuoden.Alkuperäinen kirjoittaja Mantelilastu:Minkä ikäistä ystävää olet vailla?Alkuperäinen kirjoittaja tämä:varkaus
Sama täällä. Miehen perässä tänne muutin noin 6 vuotta sitten ja toosi vaikea saada ystävää. Tai oikeastaan samanhenkinen ihminen olisi kiva. Käydä vaikka kahvilla kaupungilla tms. Sattumien takia olen vähän jumittunut tänne kotiin..Alkuperäinen kirjoittaja Mantelilastu:Mä olen perjantaina 33v ja mulla 2v tyttö ja 4v poika.Olen ollut kauan vailla ystävää, mutta nyt tulevaisuus näyttää siltä että olemme muuttamassa pois. Varkaudessa on vaikea ystävystyä varsinkin tälläinen tullista tullut.Alkuperäinen kirjoittaja t:ei kai sillä iällä niin väliä. itse olen vähän alle 30-v, lapsi on nyt vajaan vuoden.Alkuperäinen kirjoittaja Mantelilastu:Minkä ikäistä ystävää olet vailla?Alkuperäinen kirjoittaja tämä:varkaus
Kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja paukkumaissi::wave: Nurmijärveltä moro B)
mistäs suunnalt nurmijärvee? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja paukkumaissi::wave: Nurmijärveltä moro B)
Millä alueella asut? Jos kaura-ahossa niin siellä kannattaa mennä puistoihin varsinkin kukkula ja itikkäpuisto niissä käy ihmisiä tietenkin paljon perhepäivähoitajia mutta myös äitejä. Heinäkuun on hiljaista aikaa kun ihmisiä lomilla.Alkuperäinen kirjoittaja t:Sama täällä. Miehen perässä tänne muutin noin 6 vuotta sitten ja toosi vaikea saada ystävää. Tai oikeastaan samanhenkinen ihminen olisi kiva. Käydä vaikka kahvilla kaupungilla tms. Sattumien takia olen vähän jumittunut tänne kotiin..Alkuperäinen kirjoittaja Mantelilastu:Mä olen perjantaina 33v ja mulla 2v tyttö ja 4v poika.Olen ollut kauan vailla ystävää, mutta nyt tulevaisuus näyttää siltä että olemme muuttamassa pois. Varkaudessa on vaikea ystävystyä varsinkin tälläinen tullista tullut.Alkuperäinen kirjoittaja t:ei kai sillä iällä niin väliä. itse olen vähän alle 30-v, lapsi on nyt vajaan vuoden.Alkuperäinen kirjoittaja Mantelilastu:Minkä ikäistä ystävää olet vailla?Alkuperäinen kirjoittaja tämä:varkaus
RajisAlkuperäinen kirjoittaja paukkumaissi:mistäs suunnalt nurmijärvee? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja paukkumaissi::wave: Nurmijärveltä moro B)
Alkuperäinen kirjoittaja Mantelilastu:Millä alueella asut? Jos kaura-ahossa niin siellä kannattaa mennä puistoihin varsinkin kukkula ja itikkäpuisto niissä käy ihmisiä tietenkin paljon perhepäivähoitajia mutta myös äitejä. Heinäkuun on hiljaista aikaa kun ihmisiä lomilla.Alkuperäinen kirjoittaja t:Sama täällä. Miehen perässä tänne muutin noin 6 vuotta sitten ja toosi vaikea saada ystävää. Tai oikeastaan samanhenkinen ihminen olisi kiva. Käydä vaikka kahvilla kaupungilla tms. Sattumien takia olen vähän jumittunut tänne kotiin..Alkuperäinen kirjoittaja Mantelilastu:Mä olen perjantaina 33v ja mulla 2v tyttö ja 4v poika.Olen ollut kauan vailla ystävää, mutta nyt tulevaisuus näyttää siltä että olemme muuttamassa pois. Varkaudessa on vaikea ystävystyä varsinkin tälläinen tullista tullut.Alkuperäinen kirjoittaja t:ei kai sillä iällä niin väliä. itse olen vähän alle 30-v, lapsi on nyt vajaan vuoden.Alkuperäinen kirjoittaja Mantelilastu:Minkä ikäistä ystävää olet vailla?Alkuperäinen kirjoittaja tämä:varkaus
Oliskos sulla nikkiä?