Hakutulokset

1. M

Saako teillä hyppiä 2 tai useampi lapsi kerrallaan trampoliinilla?

Mun täytyy kertoo yksi niksi minkä näin kylässä: heillä oli kaivettu maahan kuoppa ja kuopan runoihin laitettu jotain peltiä ja trampoliinin jalat upotettu sinne kuopaan ja näin ollen tarpoliini oli ihan maan tasalla ei ole putoamis vaaraa-
  2. M

Tuplavaunusuositteluja kysyneelle

Meillä on ollut käytössä oran land tuplat ja olen ollut tyytyväinen enää ei niitä tarvita kun esikoinen seisoo laudalla. Ei kovin raskaat nostaa auton kyytiin ja ovat kapeat.
  3. M

Tuli sähkön tasauslasku :(

Meillä kanssa kaikki koneella sähkö,vesi ja öljy. kun ostettiin tää talo oli entinen omistaja aloittanu tarkan kirjan pidon ja siitä oli helppo jatkaa.
  4. M

Hui, olen unohtanut sektion jälkeisestä ajasta

Eikös se ollu että se ravinto oli aika "neste" pitoista eli mehu on varmaan hyväksi kun ei sitä mitään kiinteetä saanu vähän aikaan.
  5. M

1-vuotis juhliin reseptejä yms ideoita??

Kakun väliin laiton vadelmahilloa ja kermaa. Päälle laitettu kermavaahto niin laiton siihen suklaata niin sain nallesta vähän ruskeän sävyisen. tein anostaan nallen pään jossa korvat oli kääretortusta leikatut ja kuonon tein naaman päälle käärretorttulevyistä, silmät olivat suklaa napeista...
  6. M

1-vuotis juhliin reseptejä yms ideoita??

Mulla on kaksi kakku ideaa esim. meillä oli pojan 1v nallekakku ja tytön 1v pupukakku niitä kun juhlittiin pääsiäislauantaina sopivasti.
  7. M

Kirkon varaus yms. hääasiaa!

Me mentiin naimisiin mun syntymä kaupunkissani eikä se maksanut mitään vaikka ei siihen seurakuntaan kuulunutkaan ja meillä pappi tuli vielä eri paikka kunnalta, hänelle äitini antoi ns. bensa rahaa kun tuli kaksi keikkaa koti kaupunkiini; tutustumaan meihin ja vihkiminen. Kirkon varasin 1½v...
  8. M

Onko teillä niin kultaiset isovanhemmat

Mun äiti hoitaisi paljon mutta välimatkaa on yli 400km, Onneksi tulee ylihuomenna viikoksi =) . Appivanhemmat eivät hoida joskus esikoista hoiti anoppi, mutta kuopuksen diagnoosi on saanut heidät lopullisesti perääntymään, esikoista he lupasivat hakea pulkkamäkeen aikaa on siitä 2v. Minäkin...
  9. M

Kotiäidin aivosumu -mokia taas pinoon!

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Lisää haluaa!

Yhteistyössä