Saako teillä hyppiä 2 tai useampi lapsi kerrallaan trampoliinilla?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:
Mistä olette ostaneet ison halvimmillaan? Mitä kannattaa ottaa huomioon tramppaa ostaessa?
Me ei ostettu halvinta vaan hyvä ;)
Aconilta, se on tuossa neljättä kesää pihalla ja ihan kunnossa vielä, vrt naapurin viime kesänä hankittu jossa on se suojapehmustekin jo ihan riekaleina.
Aconilta sai lisäksi kolmen vuoden takuun siihen

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Minkä luulette olevan prosenttiosuus lapsista, jotka tulee EA:han hoidettavaks trampoliinin takia? :whistle:
Varmaan 90%, mutta onko tilastoitu niistä montako prosenttia on hyppinyt yksin / kaksin / kolmin tai enempi?

Mun täytyy kertoo yksi niksi minkä näin kylässä: heillä oli kaivettu maahan kuoppa ja kuopan runoihin laitettu jotain peltiä ja trampoliinin jalat upotettu sinne kuopaan ja näin ollen tarpoliini oli ihan maan tasalla ei ole putoamis vaaraa-

Alkuperäinen kirjoittaja Mantelilastu:
Mun täytyy kertoo yksi niksi minkä näin kylässä: heillä oli kaivettu maahan kuoppa ja kuopan runoihin laitettu jotain peltiä ja trampoliinin jalat upotettu sinne kuopaan ja näin ollen tarpoliini oli ihan maan tasalla ei ole putoamis vaaraa-
Tästä mää olen kuullut kans, olis todellakin hyvä idea!! Mutta veikkaampa että ei ukko suostu kaivuuhommiin... Onneks on tuo suojaverkkokin..

Yhteistyössä