Tuplavaunusuositteluja kysyneelle

• Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
minä
En jostain syystä saa viestiä näkyväksi ketjuun vaan tulee koko ajan "viestin talletus epäonnistui", joten laitan uudeksi aiheeksi vastaukseni kysymykseen tuplavaunuistsa.

Millaseen käyttöön ne tulisi? Me ollaan kateltu pitkin kevättä tuplarattaita ja olen huomannut että niiden hyvät ja huonot puolet vaihtelee valtavasti riippuen käytöstä. Esim. kalliit ja tosi hyviksi kehutut Teutonia team alu s4-tuplat ei tule meillä kuuloonkaan koska niiden kasaus ja suht hentona naisena auton takakonttiin yksin nostaminen ei multa luonnistuisi mitenkään lasten odottaessa autossa, kun taas paljon pelkästään rattailla ilman autoa liikkuville ovat varmasti tosi hyvät.

Ei tainnut minunkaan vastaus tulla näkyviin siihen ketjuun?

No kuitenkin, mieluiten ostaisin käytetyt laadukkaat tuplat (emmaljunga, brio) kuin halvemmat merkit uutena. Meillä emman tuplat ja etupyörä venkslaa ilmassa kun isompi lapsi ei ole kyydissä ja on muutenkin vänkyrät ja selkänojan säätö on minun mielestäni hankalaa kun saa niitä hihnoja säädellä. Emman kantokopankin sain hajotettua, pohjalevy sano "RÄKS" :/

Herqulesin tuplat on tosi vaivalloiset pukata peräkonttiin.Meillä on kyseiset vaunut.On muutenkin aika surkeat!Meillä on ollut vaunut käytössä vuoden ja nyt jo jarrut reistaa.Menee lukkoon niin ettei kiesit liiku.Sitten sen kuomun "pidikkeet" on molemmilta puolilta poikki,enkä edes tiedä milloin tai miten on mennyt.Olis pitänyt vaan pitäytyä emmaljungissa! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Mantelilastu:
Meillä on ollut käytössä oran land tuplat ja olen ollut tyytyväinen enää ei niitä tarvita kun esikoinen seisoo laudalla. Ei kovin raskaat nostaa auton kyytiin ja ovat kapeat.
Eikö ne oikeasti ole painavat?
Me mietittiin Oran tuplia, mutta sattui sitten kohdalle käytetyt Emmaljungat suht edulliseen hintaan.

Mutta meillä on nuo tavalliset yhdistelmät Orat ja ne painaa kopan kanssa yli 20kg..
Voiko ne tuplat olla kevyemmät?
Nuo meidän emmaljungan tuplat on varmaan puolet kevyemmät.

Mutta hyvät vaunut kyllä molemmat, ei sillä. En vaan oo voinu pitkiin aikoihin ite nostella noita Oria kyytiin, raskaana kun olen.

Yhteistyössä