Hakutulokset

1. N

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

täältä ilmottautuu vielä yksi. laskettu aika menee syyskuun loppuun 29.9 tämä on meille kuudes ja synnytän hyvinkäällä. itse olen 30v. viim.torstaina tein testin jota jo epäilinkin olevan plussa. paha olo hiipii pikkuhiljaa voimakkaampana. (jokaisessa ollut kauhea pahoinvointi ensimmäiset...
  2. N

** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

huh...meillä ollaan oltu kohta viikko vatsataudissa vuorotellen. esikoinen oksensi kahtena yönä, siinä oli kyllä yks yö välissä ku ei oksentanu. mut sinäkin yönä oksen yks lapsista. nyt odottelen sitä itelleni. on tässä jotain positivistakin tapahtunu. me päästään muuttamaan ens.kuun lopussa...
  3. N

pulpettajalle tulin äkkiä vinkkaseen et hakakirppis on auennut eilen. kävin tänään mut kovin oli tyhjän näköstä. (en ees tienny et se muuttaa. kävin sotkassa ostamassa meille ruokapöydän uuteen kotiin ni samalla käväsin sielläki.)
  4. N

käytiin eilen yksityisellä ultrassa 165e kiitos ja oli ihan normi ultra...huh minkä hintasta. poikana oli pikkunen pysyny:heart: Harhaanjohtaja: hui varmaan kyllä varmasti pelästytti. toivottavasti kakki menee hyvin loppuun asti. asunnoista ollu puhetta. asutaan tällä hetkellä...
  5. N

kauheesti tullu tekstiä, oon kyyllä käynyt lukemassa. mutta en muista kaikkea mitä pitäs kommentoida. itellä ahistaa toi meiän raksa kaks viikko ollu tekemättömänä siellä ku meillä on yks työ mies siellä töissä mutta sen kaksoisveli oli kuollu ni ei ole tullut töihin. maanantaina kuulemma...
  6. N

Hintakyselyä kirpparipöytään

voisin olla kiinnostunu tosta kolmosesta. pystytkö laittaa kuvaa yms?
  7. N

täällä ollaan saikulla sitten ä-loman alkuun. maanantaina kävin lääkärissä. (ja sain ajan omalle neuvola lääkärille.) kohdun kaula hiukan lyhentyny ja pehmeä. mitään ei voi tehdä ettei supistelis. sunnuntai iltana tuli parin tunnin ajan 2-4min välein kunnon suppareita. onneks loppu sitten...
  8. N

heippa! pitkästä aikaa :) nyt on meillekki kaukalo hommattu. vaunuthan hommasin jo ennen joulua, aikasin mutta ne oli tarjouksessa sillon. meillä siis tulee käyttöön emmaljunga ceroxit. pehmeänkopan löysin huutiksessta. (löysin vielä rattaiden kanssa saman väriset). kaverilta ostin kaukalon...
  9. N

** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

heippa pitkästä aikaa! olen kyllä käynyt lukemassa teiän tekstejä, mutta jostain syystä en ole jaksanut kirjoittaa. mies on ollut nyt kauheesti raksalla,että päästäisiin muuttamaan huhtikuun lopulla. :p pääsee laittaa uutta kotia. meillä alko sitte töissä yt.neuvottelut. nyt sit onki tuli...
  10. N

!! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

pakkaus: me aiotaan ottaa kyllä pakkaus ollaan jokaiselle otettu. ei kaikkea tule varmaan käytettyä. (esim.kestovaippoja). ultrasta: kaikki oli hyvin. poika lupaus saatiin. :heart: nyt meillä on ennestään kolme tyttöä ja yks poika. eli poitsulle kaveri. huomenna on pakko käydä ostamassa...
  11. N

mulla ois tänään ultra saa nähä näyttääkö kaveri haaraväliään vai ei :) jännittää että onko kaikki hyvin, kävin eilen lääkärillä terveyskeskuksessa, sain sattumalta neuvola lääkärin joka sitte onneks kohdun suukin ku ollu supistuksia ja ollaan lähdössä helmikuussa reissuun pohjoseen. kaikki...
  12. N

heippa! pitkästä aikaa. oon kyllä aina käynyt lukemassa teiän juttuja, mutta kirjoittaminen jääny. :( täällä ollu puhetta vaunuista: meillä on ollu monen moista vaunua, nyt sitte valittiin emmaljungan ceroxit, meillä on ollut teutoniaa, emmaljungaa, brioa. kaikista parhaimmat on ollut...
  13. N

*!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

oonkäyny lukemassa teiän juttuja päivittäin mutta ei ole tullut kirjoiteltua. KAHVI: olen vasta tänä vuonna "opetellut"juomaan kahvia. energia juomia on tyullut juotua sitäkin enemmän. MUTTA raskaus aikana en ole juonut yhtään. satun olemaan töissä panimolla jossa sitä on tarjolla niin...
  14. N

**** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

tulin vaa pikaseen kertomaan et hm on paljon vaatteita -50% alessa. tilasin kasan äippä vaatteita.
  15. N

koirat : meillä on kaksi chihua. toinen 9kk ja toinen 6kk ja tää nuorin ei vieläkään sisäsiisti. toivottavasti on keväällä kun muutetaan omakotitaloon tai se olisi parempi olla! tällä hetkellä asutaan kerrostalossa missä meillä on oma sisäänkäynti. talon pitäs olla meillä valmis juuri ennen...
  16. N

heippa pitkästä aikaa. tänään käyty ultrassa. kaikki hyvin. siellä se pikkunen heilutti meille! ihanaa! tuli paljon todellisempi olo. mutta pakko myöntää että pelotti aika paljon että onko kaikki hyvin yms. täällä ollu asumisesta puhetta, meillä on rakennus meneillään ja TOIVOTTAVASTI...
  17. N

Synnytyksestä: joku kyseli mun synnytyksen kestoista. eka:6.50 toinen: käynnistettiin kun tiputti jostain ylhäältä lapsivettä ja tulehus arvot nousussa.4.30 kolmas ekasta supistuksesta 1.50. josta 20min sairaalassa. neljäs käynnistettiin ja kesti 2.50 eli suht nopeita. nyt vielä matkaa...
  18. N

heippa piutkästä aikaa. on ollu niin kauhee väsymys ja vielä edelleen on etovaa oloa. millokohan tää loppuu. neuvolassa kävin viimeviikolla, sanoin että haluan ehdottomasti käynnistyksen niinkuin nelosestakin. ja syy on se että mulla on ollu kaikki synnytykset nopeita ja kolmannesta...
  19. N

****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

voii tuska mikä olotilat päällä, välillä on parempiakin päiviä. tänään kauhee mikreeni päällä. arvasinki ootella näitä kohtauksia. mä oon oksennellu ympäri vuorokauden, tää on jotain kauheeta. mies alkaa olemaan ihan kypsä ku joutuu hoitamaan koirat ja neljä lasta. ja ymmärrän hyvin. oon...
  20. N

****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

tervetuloa uusille mukaan minmunkin puolesta :) olihan siellä varhaisultrassa pakko käydä. syke löytyi ja viikot on nytten siis 7+4 (menkkojen mukaan olisi ollut 6+6.) mutta laskettu aika muuttuu 7.6. (voi muuttaa listaan). Mies saa nikkaroida aika tiuhaan tahtiin tuolla raksalla että...

Yhteistyössä