Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista ja näkymistä!!
Niin kun aiemmin kirjotin, mulla on sellanen ihan perus kotidoppleri. Aiemmassa raskaudessa sain äänet kuuluviin rv8+3 ja eilen sitten päätin kokeilla josko saisin jo kuuluviin, kun viikkoja oli 8+1 (neuvolan mukaan 8+4). Hetken sain etsiä, mutta sitten alkoi kuulua tuttu ja niin ihana jumpsutus :heart: Nyt ainakin tiedän, että tuolla mahassa todella on joku
Muuten täällä pahoinvointi ja sairastelu vain jatkuu
Liikkeiden tuntemisesta olitte puhuneet... Kyllä uudelleensynnyttäjä voi tuntea liikkeet jo hyvinkin aikaisin, tiedän monta jotka ovat tunteneet rv12+ ja itsekkin olen tuntenut rv13+. Liikkeiden tuntumiseenhan vaikuttaa paljon istukan sijainti, jos istukka etuseinässä niin liikkeet tuntuvat yleensä myöhempään, kuin myös sydänäänet kuuluvat myöhempään. Mulla on kaikista muista paitsi kakkosesta ollut istukka takaseinässä ja tunsin esikostakin liikkeet jo rv16+, muista vielä aiemmin. Kakkosesta tunsiskin etuseinässä olleen istukan takia sitten vasta rv20+.
Kiva kun niin moni vastaili mun kyselyyn synnytysten kestoista
Nopsia synnytyksiä ollut muillakin. Mulla ei mitään kammoa oo jääny nopeistakaan synnytyksistä, parempi vaan mitä lyhempi. Muutenkin mulla on ollu helpot ja aika kivuttomat synnytykset, kolmosen synnytyksessä ehdin tuntea peräti 2 kipeää supistusta ja ponnistaa en ehtinyt ollenkaan, kun poika vaan syöksähti ulos kätilön ottaessa koppia. Esikoista ponnistin 1h50min ja viimeisintä 5min, mutta muita ei ole tarvinnut ponnistella, kun ovat itseksiään liukuneet ulos. Mulla on ollut niin hyvät synnytykset että oon jääny jotenkin koukkuun siihen hommaan, se on joka kerta niin jännittävä ja ainutlaatuinen kokemus ja se ensikohtaaminen vauvan kanssa, voih.