**** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

äityli4ptpt, paljon voimia ja toivotaan että kaikki on kuitenkin hyvin!

Tervetuloa rinderella :) Mä olin 20 kun synnytin esikoisen. Nyt olen 21 ja tammikuussa täytän 22, eli en mäkään mikään vanha oo vielä. :D Mies kyllä on jo 29 ;)

Jessi75: Voi ei minkä anoppi meni tekemään! Ärsyttää sun puolesta tosi paljon! Meillä kävi vähän vastaava tilanne, mutta siinä anoppi paljasta lapsen sukupuolen! Ai että ärsytti :(

Sitten omaa napaa: Voinnissa ei oikeestaan muutosta. Mutta oon nyt huomannu että mua saattaa välillä ärsyttää ihan pienetkin asiat! Onko muilla tällasta??? Esim. nyt mua ärsyttää ihan äärettömästi se, että joudun maksamaan jumpan syyslukukauden vaikka kävin siellä vain muutaman kerran. Jätin sen heti pois kun tein testin, kävinköhän kerran testin jälkeen ja totesin etten pysty tässä jatkamaan, kun on niin paljon hyppyjä jne. No, joudunpa silti maksamaa, siis ihan turhasta! :kieh:

Nää päivät matelee! Ihan oikeesti, tulis jo torstai. Eilen totesin miehelle että jos vaan saisin nukkua sinne asti että on tänään tytön muskariesitys ja sen jälkeen heti mennä nukkumaan ja nukkua vaan torstain nt-ultraan asti! Mut ei se taida onnistua. No, odottavan aika on pitkä.

Nyt neitiä unille laittamaan kun tuo titikin loppui. :)

CanWen ja pikkukakkonen 11+0 poks
 
Nyt en oo varma onko täällä jo puhutta aiheesta sukupuolen selvittäminen? Eli kuinkas moni meinaa kysyä rakenneultrassa kumpi on tuloillaan? Mä oon molemmista lapsista kysynyt ja on kerrottu(ja oikein mennyt), nyt jotenkin kutkuttais ajatus että pitäis jännitystä yllä loppuun asti =) jotenki olis hieno kokee yhden kerran se, että syntymän jälkeen vasta selviäis homma. Saa nähdä miten käy itsekurin kanssa, toisaalta nyt kun on jo tyttö ja poika, niin jotenki tuntuu että vois malttaakkin mielensä :D
 
äityli4ptpt Tsemppiä ja pidetään peukut pystyssä että kaikki on kunnossa!

Terkkuja ekasta ultrasta! Siellä se pieni makoili selällään kohdun pohjalla ja nukkui peukalo suussa. :heart: Kaikki kunnossa, vastaa kooltaan viikkoja ja niskaturvotus ok, en tarkkaa lukua saanut mutta eipä ole niin väliksikään. Aivan hirmuinen itku pääsi... Oli se niin liikuttava. Ei millään olisi halunnut herätä ja piti oikein kunnolla yskiä ennen kuin suostui heräämään ja sen verran liikkumaan että saatiin niskaturvotus mitattua. Mies ihmetteli kun ruudussa näkyi pari kunnon volttia että miten sä et tunne noita. Ultratäti sitten kiltisti selitti että niin, kun hän painaa vasta 40 grammaa niin eihän niitä tunne. Mies sai konkretisoitua koon itselleen kun mietti että se on semmoset kaksi prinssin nakkia pitkä (7 cm) ja lihapullan painoinen (40 g). :LOL:

MJ & Salarakas 11+0 POKS!
 
Sukupuolen selvitys
olishan se kiva tietää vasta synnytyssalissa kumpi se on , mutta mulla ei varmaan oo itsekuria sitten yhtään. Ja mulla on nii poikaolo!!
:D

Canwen: Eiköhän kaikkia ärsyttäisi joulunalla maksella rahaa roskakoriin :( typerä homma.

Rinderella Mä olin kuin sain esikon 19 ja mies 22. Nyt tulossa siis kakkonen ja iät on 21/24.
 
Saitsua haettu... kuinkahan mahtaa sujua raskaus kun nyt jo ihan hirmu repimiset pakara/nivus/häpyluun alueella :(...

sukupuolen selvitys
Taisin jo aiemmin puhella että haluan tietää :) on kiva saada suoraan värikkäitä poika/tyttö vaatteita ym hankittua sit lähempänä.

Em meinaa ostella pitkään aikaan vielä mitään, en uskalla, harmi että pinnasänkyä ja hoitopöytää on pakko ottaa jo nyt kun veljeni muuttaa eikä meinaa niitä uudelle talolle varastoida. ovat hirmu siistejä (kalliita) tavaroita joten pakko ottaa talteen nyt heti... täytyy lyödä varastoon ja jos jotain menis vikaan ni yrittää sit kestää vaan niiden olemassa olon...

Saan kiittää veljen avoa(materialisti) hienoista laatutavaroista, sillä on oltava vain parasta:confused: ja veljeni ei taas suostu enää niitä myymään kuten sen avo haluais, koska meille on tulossa pikkuinen, niin hän antaa ne mieluummin meille ilmaiseksi kuin myy muille :) Veikka on aina ollu niin ihana:heart: meillä toimii auttaminen aina puolin ja toisin.
 
Onnea Mary-Jane hienoista ultrakuulumisista :flower:. Siulla on muuten samat viikot ku miulla =) vielä, mut eiköhän nuo torstaina muutu, ku meillä on se np-ultra. Ja jos tosiaan sikiö on viikon nuorempi, mihin varaudun, ni la siirtyy viikolla etiäpäin. Mikä ei kyl haittaa, pääasia et kaikki on hyvin :heart:.

Sukupuolen selvityksestä meinaan kysyä nytkin. Ekasta en kysyny ja tyttö tuli vaik kaikki veikkas mahan mukaan poikaa ja pojasta kysyttiin ja piti paikkansa, et poika tulee :heart:. Saas nähä kumpi tulee, miul on tyttöolo :heart:, mut ei väliä, ku kumpakin on :heart:. Mies sanoi, et se on poika, joten nähtäväksi jää, mut kysytään kyl sit ku se on ajankohtaista.

Enää 2 yötä np-ultraan :eek:. Jännittää! Mitenköhän mie saan keskiviikkoyönä unta :rolleyes: ja aamulla pitäis herätä aikasin, ku pitäis laittautuu ja matkaa on melkein 100km äippäpolille. Meinattiin vielä tehdä joululahjaostokset, joten lapset pitää viedä mummille. No, eiköhän tuota saa. Pitäkäähän peukkuja naiset, et kaikki on hyvin :D.

Perhekerhossa käytiin tänää ni kerroin omalle serkkulikalle, joka on aina ollu miulle ku oma sisko ni hää halas ja onnitteli =). Hää oli eilen jo kattonukkin. Ja sit kerhotäti kysy, et onks meille tulossa vauva :heart:, joten ei tätä enää peitellä. Toisaalta harmi, oisin halunnu pitää asian salassa about puoliväliin, mut ei tää oo mahollista, sen verran on masu jo kasvanu :D. No, eipä täs oo mitään hävettävää vaan ihana asia ni miks pitäis salailla. Aattelin, et kerron vasta torstain jälkeen. Ni nyt sit mielessä on käyny, et mitä jos siel ei ookaan kaikki hyvin ja aika monet jo tietää raskaudesta :confused:. No, murehin sitä sitten. Luotan kuitenkin, et kaikki on hyvin :heart:.

Anteeks omanapaisuus :(. Luin päivällä kaikki jutut, mut nyt en enää muista mitä piti kommentoida. Uusiakin oli tullut ja heille tervetuloa miunkin puolesta :D!

Pyyter ja masuasukki 11+0 (10+0)
 
Niin tosiaan rinderella tervetuloa!! ihan oon unohtanut huomioida:ashamed:

12+5 :O
Kuin tää aika rientää näin?? (lasken nyt siis viikkoja alkuperäisen lasketunajan mukaan kun ei ultra sitä muuttanut??!!)

Kuinka teidän muut lapset ovat ottaneet vauva uutisen jos tietävät?
Omani otti todella hienosti ja on innoissaan, vaikka joskus sanoikin ettei ikinä huoli siskoa/veikkaa tai muuttaa pois :D yritin vähän urkkia etukäteen kun alettiin yrittämään, että miten suhtautuu...
No loppu hyvin kaikki hyvin, katsotaan kuinka kauhea mustis sit lopulta tulee :(...

Päivän paras kommentti lapsen suusta: -äiti sie laitoit nää sukat huonosti. -no laitahan itse paremmin, en osaa tuon kummemmin sukkia laittaa. - äiti voi kun sie olisit vähän fiksumpi.

Kyl oli niin herttaista:LOL:
 
Huomenta!

Jäänyt kirjoittelu vähän vähemmälle..

Viime viikolla kävin nt- ultrassa, siellä kaikki kunnossa! Pikkuinen nukkui nyrkki kasvojen edessä suurimman osan aikaa, lopulta venytteli ja kiskotteli itseään. Turvotusta oli 1,1 ja nenäluu näkyi. :heart:

Eilen sitten alkoi kirkas verinen vuoto, ei mitään pientä tiputtelua, vaan holahtelemalla niinkuin saavista kaataen. Vuotoa on edelleen, mutta niukempaa. Kävin eilen gynen polilla ultrattavana, pienellä kaikki hyvin, sydän löi ja siellä se potkiskeli. Mitään syytä vuodolle ei löytynyt, tulee todennäköisesti kohdunsuulta. Aika pelottavaa kuitenkin... Nauti tässä nyt sitten raskausajasta :headwall:

Pientä hipsuttelua olen tuntenut tuolta mahasta, en mitään varsinaisia liikkeitä, enkä päivittäin, mutta sellasta pientä :heart:

Nyt mennään jo 12+6
 
Huomenta!
Tervetuloa uudet ja onnittelut hyvistä ultauutisista!!

äityli4ptpt toivotaan että väärä hälytys :hug:

sannikki koitahan huilata saikulla nyt. Tiedän tunteen kun vihloo ja kolottaa,ei todellakaan kivaa! Mullakans oikeella puolella pakarasta alaspäin alkaa issias muistutella..Samoin oli viime raskaudessa.. Ei auttanu mikään muu kuin akupunktio,aion mennä nytkin jos pahenee.

Olitte puhuneet sukupuolen selvityksestä haluaisin tietää,mies myös.Viimeksi yritettiin kans selville saada mut ei neiti suostunut jalkojansa aukomaan :) Mullekin kaikki sanoi että poika tulee,maha sen mallinen kuulemma ja takaa ei huomannut että ois raskaana ollut.Tyttö tuli kumminkin :)

Tulevalle isosiskolle on kerrottu ja hän toivoo kovasti pikkuveljeä :) on ottanut asian hienosti,kotona puhuu meille jatkuvasti vauvasta mutta ei ole päiväkodissa kertonut eikä puhu kellekään muulle ennenkuin joku kysyy,vaikka ei olla mitenkään kielletty kertomasta ja puhumasta :) Saa nähdä tosiaan sitten kun vauva syntyy tuleeko uhmis niinkun sannikkikin epäili mutta meillä tuota uhmaa on kyllä riittänyt jo pari vuotta että.. :D

Olo ihan jees itellä.. Aamuvuorot töissä hankalia väsymyksen takia.Illalla ihan valmis kasilta menee maate. Onneks nyt pari iltaa ja sit aamu ja lauantai vapaa.Pyhät menee töissä.
Perjantaina meillä työporukan pikkujoulut.Ihan kiva mennä raflaan syömään kunnon piffiä ja sit kotio.Melkeen kaikki taitaa tietääkin etten juo nytten :)

Se olis ensimmäinen joulukuuta ja kalenterit avattu.Neidillä sellanen kuusikalenteri missä viime vuonna joka lokerossa aina aamulla ylläri,tänä vuonna Hello Kitty palapeli.Tykkäsi kyl kun aamulla kävi kurkkaa.
Kukas alkaa uutta pinoa päivittää? Onko Halinapista kuulunut mtn vähään aikaan?

Perdy 12+6
 

Yhteistyössä