Pohjatuuli onnea hyvistä ultrakuulumisista!
Elppa tervetuloa!
Martta78, tuo 6+2 voi olla vähän aikaista sykkeen näkymiselle, varsinkin, jos sikiö onkin vasta esim. 3 pvää nuorempi. Eli älä hätäänny, jos sykkeistä ei vielä varmuutta.
Noista
km jutuista, niin itsekin kekeytyneen keskenmenon vk 12+6 kokeneena se ei voi olla vaikuttamatta tämän odotuksen "onneen". Se on kyllä yksi suurimmista menetyksistäni elämässä ja sen asian "peikko" vaanii mieltä tässäkin raskaudessa. Itse en ole vielä yhtään osannut rentoutua ja nauttia tästä raskaudesta. Itse uskon, että np-ultran jälkeen rentoudun vähän, jos kaikki hyvin. Ja kyllä näistä asioista pitää voida puhua myös, mutta kaikkea ei muuten tarvitse lukea, voi hypätä sellaiset km-jutut ohi, jos tuntuu, että ne ahdistaa. Kaikilla on kuitenkin mieli herkkänä tällä hetkellä.
Lapsimääristä, kyllä tämä 3. on sitten pesueen viimeinen meillä, ihan ikänikin puolesta.
Lasten syntymäviikoista, minulla on molemmat käynnistetty raskausmyrkytyksen takia ihan lasketun ajan tienoilla, en tiedä koska olisivat muuten syntyneet. Onko täällä muuten muita, joilla olisi ollut
raskausmyrkytys aikaisemmissa raskauksissa, mietin, millä todennäköisyydellä se vitsaus tulisi tässä kolmannessakin? Lääkäri ei sanonut muuta kuin että odotellaan nyt vaan ja katsellaan.
Vuodoista: olen sanonut tämän varmaan ennenkin, mutta sanonpa taaskin, ja tarkoitukseni on lohduttaa niitä, joilla jotain vuotoja on. Kuopuksen kanssa minulla oli vuotoja jollekin vkolle 15 asti, istukassa oli joku suoni joka vuoti, näkyi ultrassa. Verta tuli kerran ihan valtava hulahdus, sitten oli niukempaa usamman kerran. Ja ei mennyt kesken. Siinä keskeytyneessä keskenmenossa sen sijaan ei ollut niin yhtään mitään vuotoja. Ja tuonkin sanominen oli tarkoitettu rohkaisuksi vuotelijoille, eli että ainakaan minun tapauksessani km:a ei edeltänyt mikään vuoto, mistä sitä olisi voinut epäillä.
Onko muita, jotka
nauttii vatsan kasvusta? Minusta se pyöreä vatsa on ihana, enkä tunne itseäni mitenkään rumaksi tai lihavaksi sen kanssa, päin vastoin oikein naiselliseksi.=) Eilen just peilailin mahaani ja tyytyväisenä huomasin, että siinä sellainen pieni kumpu on.
Joku kyseli kai
työnimistä, ei ole vielä sellaista, mutta pitäisi varmaan keksiä sellainen miehen kanssa, olisihan se ihan mukavaa taas.
Jos menisi vielä yrittämään unta ennen kuin lapset herää. Tulin aamuneljän jälkeen syömään ällötysolooni, mutta edelleen ällöttää. Tänään olisi vielä kaksi paikkaa missä käydään kylässä, hoh hoijaa, olisi pakko nukkua vielä ennen niitä.
Sannikille vielä tsemppiä ja jaksamista! Ja hyppele tosiaan sellaisten juttujen yli, jotka tuo sinulle pahaa mieltä. Vähän kun luet, että jaahas, että tossa puhutaankin taas tommoisia... niin ei kun loikkaat seuraavaan vaan.
kurkkunaamio ja pikkuruinen 9+0 (jee... näin pitkälle yht´äkkiä aika vilahtanut jo!)