Moikkelis!
Täällä on ihanan aurinkoista tänään
omppunen Onneks ei oo tosiaan krampit tulleet takas, oli kyllä ihan ihme juttu! Mutta ei varmaan mitenkään tavanomaisesta poikkeavaa!
Kiitos myös muille jotka kommentoivat,
Perdy, Jessi, sannikki ja minimamma ainakin
En tiedä mistä tosiaan johtu, vaikka vatsalihakset olisikin hyvässä kunnossa niin en siltikään mikään atleetikko tai ihan himourheilijakaan ole, voisko liittyä mun lievään skolioosiin jotenkin joku lihasten epätasapaino? Oli miten oli, kunhan pysyy poissa!!
Griffski73 Mulla akryylit pilas kyllä omat kynnet, geeleistä en tiedä. Kun otin ne pois pari vuotta sitten niin omat kynnet oli ku paperia.. Kesti n. 4 kk ennen ku kynnet oli ennallaan. Nyt käyn säännöllisesti perusmanikyyreissa lakkauttaa ja hoidattaa omat kynnet niin pysyy siistinä. Mutta nätithän ne on, jos ei oo hirveän pitkät.
Jessi Oot kuule kaukana sotanorsusta, nättihän tuo on ja hoikalta näytät
Kuinka pitkä sä muuten olitkaan? Taisit joskus mainita että pituutta löytyy.
Bretagne Mullakin vauva ollut välillä ihme asennossa, kopeloi tuolta ihan alhaalta virtsarakon kohdalta ja se ei tunnu kauhean mukavalta jos makaan sängyllä. Kertaakaan vauva ei oo ollut pää alaspäin, potkut nimittäin tuntuu aina joko alhaalla tai ihan sivussa. Toivottavasti ei viihdy loppuun asti pää ylöspäin! On tässä onneks aikaa
kurkkunaamio Musta ehdottomasti pyydät sitä strepton testaamista, se on niin pieni juttu mutta voi säästää paljolta. Mulla varmaan on se ku kerran perus papakokeen yhteydessä se huomattiin (ei-raskaana silloin).
Elppa Mukavaa iltapäivää lettujen ja naamioiden kera
Mies pelaa tossa pleikkaria, alan nyt hätyyttelemään sitä että saadaan päivä käyntiin kun sääkin on niin hyvä. Se menee jossain vaiheessa auttaa kaveria muutossa niin päivä katkeaa ikävästi. Illalla nähdään kavereita!
Ihanaa viikonloppua kaikille!!
Lily & 26+1