Mun niin tekee mieli liittyä tähän ketjuun, et pakko kai mun on vaikka pelottaa. Siis pelottaa, ettei tää olekaan totta tai että tulee keskenmeno...
Tein eilen illalla testin johon tuli tooooosi haalea viiva, mut punainen. Tänään aamulla tein siitä paketista sen toisen testin (sellanen lila paketti marketista) ja tuli vahvempi viiva muttei hirveän tumma sekään. Menkat on kyllä myöhässä jo muutaman päivän ja yleensä ne on hyvin säännölliset. Kaikkea pientä oireilua on ollu, tissit kipeet ( vaik ne on kyl ennen menkkojaki) ja menkkakipuja jotka yleensä ilmaantuu samalla ku eka vuotoki. Oon kokeillu sit myös kohdunnapukkaa ja se on ylempänä ja tiiviimpi kuin ennen menkkoja.
Sain laskurilla lasketuksi ajaksi 27.6.2011. Jos tää kaikki on totta, niin ensi kesänä meille tulee kolmas lapsi
Itse olen 25v ja pojat 3 ja pian 5. Ei ehditty edes kauaa odottaa tätä uutista, ekasta nappas heti, siksikin ehkä epätodellinen olo. Myös työasiat huolettaa, vaikka se kai turhaa onkin (oon sijainen ja sit kotivuosien jälkeen ei taaskaan olis työpaikka odottamassa).
Sekin tuntuu hassulle, et te muut juttelette pahoinvoinnista ja äitiysvaatteista, ja itsellä ei ole oikeastaan mitään tuntemuksia raskaana olosta. Mä koko ajan ajattelen, että kuvittelen vaan! Oon ihan sekaisin. Saa nähdä milloin uskon ja soitan neuvolaan (jos siis menkat ei ala, mua pelottaa). Varmaan pitää käskeä mies apteekkiin töiden jälkeen ostaan kasa testejä
Jos ne olis herkempiä kuin nuo kaupan omat, jotenki en vaan VOI luottaa noihin ja ne haaleat viivat hämää ku aina ennen ollu tumma viiva heti apteekin testeissä.
Sen vielä jaan kanssanne, että oon kahdessa edellisessä raskaudessa lihonu 20kg molemmilta. Nyt EN AIO! Mä ku en muutenkaa mikää laiha ole, vaan just ja just normaalipainossa. Miehelle eilen jo sanoin et sen pitää sit tukea mua. Neuvolassa aion myös sanoa, niin jos sitä pysyis kurissa paremmin syömisten kans. Liikuntaa pitää myös muistaa harrastaa.
Vieläkö valittais vai päästäiskö teidät jo kärsimyksestä (jos kukaan jaksoi edes lukea)
Mut siis mua voi pinoon laittaa jos uskaltaa (
) kolmas lapsi, la menkkojen mukaan 27.6 ja sairaalaksi tulis OYS.