****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

Terveiset varhaisultrasta! Kaikki oli oikein hyvin ja sydän pampatti kauheeta vauhtia. Nyt jo sydänäänet kuultiin ihan selvästi :heart:. Äitille soitin heti kotiin päästyä ja kaverille kerroin äsken. Ihanaa meille tulee toinen vauvis :)

Pahoinvointiin sain jotain luonnonlitkuja ja reseptin lääkkeisiin jos litkut ei auta. Huomenna sitten varaan ajan neuvolaan. Ai niin mun LA vaihtu se onkin 10.6

Tervetuloa uusille!!
 
Miga onnittelut hyvistä ultrauutisista! Mitä luonnonlitkuja sait pahoinvointiin ja mikä se resepti on? Onko sellaiset lääkkeet turvallisia? Alkaa nimittäin olla aivan tolkuttoman huono olo. :x Tänään on ollut vapaapäivä ja mennyt ihan kärsiessä vaan. Lapsiparat ihmettelee varmaan, että mikä äitä vaivaa.
 
No niin nyt olisi lista vihdoinkin päivitetty! :D Ja tervetuloa kaikille uusille joukkoon!!

Täällä paljon puhuttu näköjään oireista, iästä ja ekasta nla ajasta yms yms. :) kaikki tekstit koitin tuossa äsken lukea mutta eihän mun aivot kaiken perässä pysy :) Itselläni on ikää 24 vuotta ja kolmas murunen kasvaa masussa :)
MyrskyMaija: Täällä eka nla myös "vasta" 10+0 eli 8.11. (samoin on ollut aikaisemminkin että tuolloin vasta tasan vkolla 10 on ollut eka nla) joten ihmettelen myös miten ihmeessä täällä jotkut saa ekan nlan jo näin aikaseen.
Itsellä on "oireet" jatkuneet samanlaisina, pääkipua, huimausta, pahoinvointia, vessassa ravaamista, turvotusta jne jne :D:D Ainoa mikä nyt häiritsee niin vessassa käynti vauhti on vain kiihtynyt ja välillä ei edes tule pissaa oikein kunnolla vaikka käyn vessassa, joten mietin onkohan tulehdusta? Aamulla ajattelin lääkäriin soitella ja varata ajan.

Miehellä edelleen kuume pomppii 40:ssä :( kuume lääke laski hetkellisesti vain 38.5:teen. Saa nähdä joudunko kiikuttamaan miehen taas ensiapuun tässä illan / yön aikana. Aika heikossa kunnossa on :( Onneks naapuri lupasi tulla lasten vahdiksi jos joudun viemään...

Halinappi ja masuasukki 7+3
 
Iltoja!

Täällä on elo ollut tänään yhtä vuoristorataa. Tuntemuksia on välillä aika tuolla vasemmalla puolella ja vähän jänskättää, onko pieni oikeassa paikassa. Vasemmalta hän on alkunsa saanut, oikea puoli on tyhjää täynnä ja pimmeetä puolillaan kystan jäljiltä. Hirveästi haluaisin mennä alkuraskauden ultraan, mutta yritän nyt malttaa mieleni. Turbulenssia tänään aiheutti eritoten mies, joka lähetti epähuomiossa väärän terveysvakuutuskirjan koskien ulkomaankomennusta. Siinä ei katettu lainkaan raskaudenseuranta-ja synnytyskuluja, ainoastaan raskauskomplikaatiot. Ehdin jo kuukkeloida mille viikolle asti saa lentää ilman lääkärintodistusta, jotta pääsisin Suomeen synnyttämään. Ja sitten se oikea vakuutuskirja tuli, joka kattaa kaiken. Huhheijjaa. Just nyt mulle ei sovi tämmöiset insidentit yhtään! Tuntuu, että aika matelee ja tosi paljon epävarmempi olo tämän raskauden kanssa. Huomenna viikot 5+0, onneks se kuulostaa jo vähän paremmalta kun sen purkaa auki, ollaan kohta siis jo 6.viikolla. :)

Voikaa hyvin kesäkuiset...niin hyvin kun olosuhteet huomioonottaen voi voida! :)
 
Piti tulla vaan hehkuttaa että varasin neuvolan, mulla se joskus 8+jotain. Kuulemma niskaturvotus-ultra vasta viikolla 12 joten päätin etten jaksa odottaa niin varasin alkuraskauden ultran vaikka tänään just päätin etten mene :D Maksaa kuulemma 90e+toimisto, ja se on viikolla 7+2 siis mitkä viikot on menkoista. Olis jo aiemmalla viikolla jotenki voinu mut toi on varmin ja mulle sopi toi päivä niin hyvin. Eli puoltoista viikkoa niin näen onko siellä joku!! Sit voin harkita esikoiselle kertomista, ei pysty varmaan sinne 12 viikolle odottaa....en tiiä.
 
Iltoja tänne!

En oo oikeen tänäänkään saanu mitään aikaseks. Jännä, etten myöskään edes päiväunia, vaikka kuinka yritin. Ei vaan uni tullut, vaikka olin ja olen umpiväsynyt koko ajan. On ulkoiltu ja minä kävin zumbassa.

Miga Mukava että kaikki oli ultrassa hyvin :)

Mä oon kans vielä miettiny tuota yksityisen puolen ultraa. Niin tahtoisin, mutta mutta... En tiedä onko varaa. Mies kyllä sanoi että tilaa aika jos se saa mut rauhallisemmaks :D Ai oonko mä muka jotenki hermostunut, en kai :LOL:

Täällä ollut tänään normaalista poikkeavaa kipua oikealla alavatsassa. Ei ollut pelkkää nippailua vaan ihan jonkin aikaa kesti. Kai on normaalia, toivottavasti...

Tervetuloa uusille!

Ja Halinappi, paranemisia miehellesi!
 
Pakko kyl TAAS avautua..
Oli nääs hitonmoinen päivä töissä, meinas vähnä huimata ja pyörryttää! Oli jotenki etova olo muutenki vaikka just pääsin kehumasta ettei pahoinvointia ole ollut.. mut ehtiihän tässä vielä voida pahoin ja kaikkea muutaki ihanaa!

Huolestuttaa hiukan että löytääkö kullanmuru oikeaan paikkaan ja pysyy loppuun asti mukana.. mutta sehän on ihan normaalia olla huolissaan. :)
Varhais ultraa en kyllä raski varata joten jännätään sit ekaan neuvolaan ja ultraan :D
 
Tervetuloa uusille!
Halinapille, miehellesi pikaista paranemista.

Tänään sitten kävin siellä puolivuotis tarkastuksessa ja kk sisään tulee ilmoitus jos on jotain, muuten saankin sitten vuodeksi unohtaa. Mainitsin raskaudestani ja lääkäri siinä sitten laskeskeli että olis menossa 7+2.
Olo on ei pahoinvoiva mutta ei hyväkään, on nälkä mutta ei sitten olekkaan nälkä huoh... väsymystä on mutta kun menee nukkumaan illalla ei tulekkaan uni.
Raskaita ruokia ei te mieli eli keitto linjalla olen. Eilen söin parsakeittoa ja kanasalaattia ja tänään pinattikeittoa huomenna varmaan kasviskeittoa.

Kaikille jaksamista!
 
halinappi älä stressaa listasta, family comes first:flower: jaksamisia:)

Eilinen neuvola meni ihan hyvin vaikkakin tulee tuskaiset kuukaudet... täti on niiiiiiin S**tanan lässyttävä, ja puhuu kuin aivovammaiselle... mie oon aika vahva persoona ja luonne, joten välittömästi tulee tarve kävellä tollaisen ihmisen ylitse:( ärsyttää kun toinen puhuu ku lapselle, ja vielä äänikin on sellanen lässyn lää.... yök.... ja paha mieli tuli siitä ettei laittanut papereita vielä koksiin np-ultraa varten, kun meillä tänään se ultra sen vuodon takia, totes että jos et sit vaikka olekaan raskaana.... meinas leipoo kiinni, kun koko aamun oli yökkäilly ja ollu paha olo...

Noh nyt pienellä jännityksellä odotellaan ultraa 9.45, en vaan pääse heti päivittämään uutisia kun pitää asioille mennä :( uskon että kaik on hyvin :) mies on ihan hermoraunio :D
 
Huomenta! Onnittelut kaikille ultrassa hyviä uutisia saanneille:heart: En ole oikein ollut palstailu tuulella ollenkaan. Tässä on ollut vaikka mitä.. Kävin alku viikolla allergiasairaalaassa ja arvatkaa olinko paniikissa kun lääkäri halusi ottaa koepalan jota ei koskaan ole mulle tehty:| iholle kun viime keväänä ilmesty sellasia läiskiä joita näkyy vielä lonkalla. No se koepalan otto meni hyvin, mutta se puudutus kyllä sattu enemmän kuin verikokeen otto. Sen jälkeen otettiin verikokeita, nieluviljelyä jne.. ja nyt odottelen kirjeellä vastausta niistä. Maanantaina soittelen sitä ultra aikaa ja viikon päästä olisi se eka neuvolakin. Pää meinaa olla kipeä kun illalla auramigreeni iski yllättäen päälle. Lueskelen muiden jutut vielä läpi.
 
Moikka kaikille!:wave: Täällä ilmoittuisi mukaan yksi onnellinen plussanut! :) Ekan plussatestin tein maanantaina, tässä on sitten koko viikko pitänyt varmistella, kun ei meinaa uskoa todeksi! LA olisi 28.6! :) Toista lasta odotellaan, esikoinen,poika, syntynyt 09/09. Epätodellinen olo, tuntuu uskomattomalta olla raskaana!:) Itse olen 26vuotias, naimisissa. Synnäri on keskisuomenkeskussairaala. Huonoa olo ollut jo jonkin aikaa, ja hillitöntä palelua varsinkin iltaisin, ja väsy vaivaa, siitä jo arvelin ennen plussatestejä että raskaana ollaan! :)

Mukavaa syyspäivää kaikille! :)
 
Heipä hei tänne pitkästä aikaan!!!! En oo lainkaan kerinny palstaileen...

Eka neuvolaki oli alku viikolla, siitä se sit lähtee. Ultra olis 12.11. enkä millään malttais odottaa, kjeh!!! Siitä sen sit vasta kunnolla uskoo, ku näkee siinä kuvaruudulla sen! :D

Paha olo edelleen vaan velloo ja VÄSYTTÄÄ!!!! Ja myös ainainen vilu!! Ja migreenit vaivailee vähän väliä!!! Sekä koko viime raskauden ajan vaivannu iskias tuntuu myös taas pikkusena paineen tunteena pakarassa.... APUA!!!!

Mama ja Möykky 8+5
 
Moi!
Minäkään en ole jaksanut kirjoitella. Hyvä kun jaksan töissä käydä, niin illat meneekin sit sohvalla maaten. Iltavuorot on kyllä aika kammoja..13-21.30 kun pitää jaksaa tehdä tiiviisti töitä niin olo on aika kuitti sen jälkeen.

Pojalle 4v ei kyllä kerrota tätä ihan heti. Se on varmaan vaistonnut jotain tai sit muuten vaan on sellainen ikä että vauvat on paljon mielessä ja puheissa. Nukkeansa se hoitaa ihan hirveästi nyt. Muuten siis vois kertoo, mutten jaksa loppukuukausia kuunnella sitä joko se syntyy? milloin se vauva tulee? Onko vielä pitkä aika? Eikö se voisi jo tulla? jne...

tänään on vapari, olenkin tehny 6pv töitä ja palkkana nyt siis tää yks vapaa. Sit ois taas 6pv töitä. Onneks sit on vapaa vkl ja ollaan lähdössä kylpylään koko sakki rentoutumaan.

Tupakanpolton lopettaminen sujui ihan yllättävän hyvin. Lopetin samalla kun plussasin ja yhtään ei ole tehnyt mieli, ei yhtään.

Ens viikolla ois sit neuvola, kiva =) mulla on kyllä aivan ihana neuvolatäti. Oon tehny hänen kanssaan myös tähän kouluun liittyvän työharjoittelun joten tiedän hyvin hänen tapansa toimia :) tänään pitäisi lähteä vielä opinnäytetyön ohjaukseen, viimeisiä kertoja viedään. Palauttaa se pitäissit marraskuun lopussa. Tuntuu et kaikki aika menee joko töihin tai kouluun tai koulutehtäviin. Mut onneks se helpottaa kun valmistuminen häämöttää jo!

Bre ja pikku 7+0 (jo :) )
 
Kurkkunaanmio ton litkun nimi on Emenea ja sitä on kahta eri makua, kirsikka ja lime-sitruuna, en oo viel päässyt kokeilee auttaako. Sitä reseptilääkkeen nimeä mulla ei tässä nyt ole, kerron kun pääsen kotiin.

Halinapin miehelle paranemisia! Kova kuume vie kyllä kaikki voimat.
 
Hei ja tervetuloa uusille :heart:

En oo hetkeen kirjoitellu, lukenut kyllä joka aamu. :) Täällä kuvottaa aamulla ja illalla.. päivät menee semisti. Juoda en pysty muuta kuin Jaffaa, Vichy vettä tai appelsiini mehua vichyyn lantrattuna. :,S

Tässä päivällä lähdetään esikon kanssa uimahalliin :) kun olo alkaa oleen ihminen.. Kyllä se neiti tykkää, en oo ollu sen kanssa vuoteen uimahallissa.. :U Kesällä rannalla kyllä JOKA päivä :)
 
tervetuloa uusille mukaan minmunkin puolesta :)

olihan siellä varhaisultrassa pakko käydä. syke löytyi ja viikot on nytten siis 7+4 (menkkojen mukaan olisi ollut 6+6.) mutta laskettu aika muuttuu 7.6. (voi muuttaa listaan).
Mies saa nikkaroida aika tiuhaan tahtiin tuolla raksalla että päästään vauvan kanssa suoraan sinne. ettei tarvitse vauvan tavaroita raahata tänne meidän väliaikaiseen kämppään, asutaan tällä hetkellä vuokralla 75neliöisessä kolmiossa. aluksi oli tarkoitus että talo valmistuisi juhannukseksi, mutta nyt kyllä TÄYTYY valmistua toukokuuhun mennessä :kieh:


on ollu kyllä kauhee olo, oksettanuttaa koko ajan. täänään ollut hieman parempi päivä.
töihin menen pitkän sairasloman jälkeen 11.11.ehkä ihan hyvä niin saa vielä potea tätä huonoa oloa kotona eikä välttämättä jää töissä heti "kiinni".


ultra oli aika kallis 125e ja siinä on poistettu kelan vähennykset.
edellisen kerran kun kävin ultrassa se maksoi 70e vuonna-08- kallista mielestäni mutta sain mielenrauhan.:D




te joille muille on tulossa viides lapsi niin miten ajattelette isovanhempien reagoivan? oletteko itse isosta perheestä?
itseäni pelottaa ihan ajatus kun pitäisi vanhemmille kertoa, voi olla varmaan aika negatiivisia kommentteja.



----->nyt päiväunille!
 
Hei kaikki!

Kiitos Halinappi kun laitoit listoille! Mä tikutin oviksen että aika varmasti on toi LA, mutta eihän sitä ikinä tiedä jos se vähän muuttuukin! Me asutaan ulkomailla, joten synnäristä ei vielä tietoa, mutta jos laitat vaikka ulkomailla tms. siihen :) Ja ikää on mulla 25 v ja miehellä 30 v.

neljä+yksi Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Mulla oli eilen aika pahoja menkkakipuja illalla.. Poltteli aika kunnolla. Mut sit aamulla ne oli onneks ohi ja nyt nippailee samalla tavalla kun pari edellistä päivää. Tissitkin on vähän kipeemmät, eli eiköhän tuolla jotain edistystä tapahdu! Jännittää, että tuleeko tosiaan jotain pahoinvointia vai ei.. Toistaseks kaikki on hyvin, vaikka oon huomannut, että tietyt jutut maistuu ja haisee vähän erilaiselle.. Esim. hajuvedestä haistan sen alkoholin paljon vahvemmin ja kun mies paistoi kanamunia aamulla ne hais musta röökille (?). Ei mitenkään ällötä tms, mut tuntuu, et aistit on vähän sekasin.

Tsemppiä kaikille!! :wave:

muoks. Unohdin laittaa, että 4+5 tänään!
 
Täällä olis sit tänää 5+0 :p, vasta, mut kyl se aika menee aika nopiaa vaik nyt alussa tuntuu, et ei mene. Tänä aamuna meinas tulla yrjö, mut sain kuitenkin oltua, et ei tarvinnu käyä viel oksentaas. Saas nähä miten tulevaisuudes, ku nyt jo näil viikoil meinaa oksu tulla. Tytöstä tosiaan oksensin muutaman kerran, mut en viel näi alussa ja pojasta en kertaakaan. Tää ainakin on antanu miulle mielenrauhaa, ku on oireita, et siel jotain tapahtuu masussa meinaan ja pieni ihminen ois saanu alkunsa :heart:. Heinäkuussa testit näytti plussaa, mut ei ollu näi paljon oireita, oikeestaan yhtää, joten senkin takia oon aika positiivisilla mielillä.

Miga onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :flower:. Ja muille kanssa :flower:. Työ ootte jo noi pitkällä, minuu harmittaa, ku miul on viel pari viikkoa aikaa, et vois mennä ultraan. No, vuotellaan =).

Halinappi miehelles pikaista paranemista :flower:. Ja voimia siulle :hug:.
 
Mun niin tekee mieli liittyä tähän ketjuun, et pakko kai mun on vaikka pelottaa. Siis pelottaa, ettei tää olekaan totta tai että tulee keskenmeno...

Tein eilen illalla testin johon tuli tooooosi haalea viiva, mut punainen. Tänään aamulla tein siitä paketista sen toisen testin (sellanen lila paketti marketista) ja tuli vahvempi viiva muttei hirveän tumma sekään. Menkat on kyllä myöhässä jo muutaman päivän ja yleensä ne on hyvin säännölliset. Kaikkea pientä oireilua on ollu, tissit kipeet ( vaik ne on kyl ennen menkkojaki) ja menkkakipuja jotka yleensä ilmaantuu samalla ku eka vuotoki. Oon kokeillu sit myös kohdunnapukkaa ja se on ylempänä ja tiiviimpi kuin ennen menkkoja.

Sain laskurilla lasketuksi ajaksi 27.6.2011. Jos tää kaikki on totta, niin ensi kesänä meille tulee kolmas lapsi :) Itse olen 25v ja pojat 3 ja pian 5. Ei ehditty edes kauaa odottaa tätä uutista, ekasta nappas heti, siksikin ehkä epätodellinen olo. Myös työasiat huolettaa, vaikka se kai turhaa onkin (oon sijainen ja sit kotivuosien jälkeen ei taaskaan olis työpaikka odottamassa).

Sekin tuntuu hassulle, et te muut juttelette pahoinvoinnista ja äitiysvaatteista, ja itsellä ei ole oikeastaan mitään tuntemuksia raskaana olosta. Mä koko ajan ajattelen, että kuvittelen vaan! Oon ihan sekaisin. Saa nähdä milloin uskon ja soitan neuvolaan (jos siis menkat ei ala, mua pelottaa). Varmaan pitää käskeä mies apteekkiin töiden jälkeen ostaan kasa testejä :D Jos ne olis herkempiä kuin nuo kaupan omat, jotenki en vaan VOI luottaa noihin ja ne haaleat viivat hämää ku aina ennen ollu tumma viiva heti apteekin testeissä.

Sen vielä jaan kanssanne, että oon kahdessa edellisessä raskaudessa lihonu 20kg molemmilta. Nyt EN AIO! Mä ku en muutenkaa mikää laiha ole, vaan just ja just normaalipainossa. Miehelle eilen jo sanoin et sen pitää sit tukea mua. Neuvolassa aion myös sanoa, niin jos sitä pysyis kurissa paremmin syömisten kans. Liikuntaa pitää myös muistaa harrastaa.

Vieläkö valittais vai päästäiskö teidät jo kärsimyksestä (jos kukaan jaksoi edes lukea) :D

Mut siis mua voi pinoon laittaa jos uskaltaa ( :D ) kolmas lapsi, la menkkojen mukaan 27.6 ja sairaalaksi tulis OYS.
 
Huomenta ja tervetuloa tuoli :)

Just ku koitin tänään soitella neuvolaan pahoinvoinnista niin eiköhän ne oo jossain koulutuksessa. Viime yö oli aivan kauhee, aamuun asti oksetti (mitään ei kuitenkaan tullu ulos) ja jatkuu edelleen, onneks nyt vapaat.

Mennään illalla elokuviin, ois se napapiirin pojat tarkotus käyä kattoo. Vähä jotain aivotonta viihdettä ;)

Tänään vaihtui viikot taas nyt on 7+0 :) Kyllä se aika on vaan kulunu yllätävän nopeeta vaikka välistä tuntui et ei se eteenpäin menekään.

Mutta koiruus mahtaa jo haluta ulkoilee niin hupaisaa perjantaita teille! :wave:
 
Heippa liittyisin mukaan joukkoon iloiseen :)! Meillä toinen lapsi tulossa ja viime menkoista pääteltynä la. olis 25.6...voihan se vielä muuttuakin! Ja sairaala jonne mennään sit synnyttää olis K-PKS.

Onnellinen olen et näinkin "nopeasti" tärppäs (4 yk) ku esikoisesta meni pitempään :)! epätodellinen olo on raskauden suhteen ku ei paljon mitään oireita tai sit luulee kuvittelevansa ne ;)! no mut selkein muutos on tisseissä. ne on arat ja tummentuneet(laajentunu) ja ehkä jopa kasvaneet :p!

No mut tässäpä saa hetken lukea taaksepäin et pääsee jyvälle muiden olotiloista yms =)
 
neljä+1 kyseli että mitenkä tulevat isovanhemmat mahtaa reagoida vauvasta. No me olemme miehen kanssa molemmat ainuita lapsia (molemmilla kyllä sisarpuolet muttei ikinä asuttu heidän kanssaan samassa taloudessa, sen verran nuoria he et esim. mun sisko on mun tytön ikänen suurinpiirtein.
Miehen vanhempien kanssa ei olla tekemisissä ja heille emme aio edes kertoa, kuulevat jostain sitten joskus. Miehen isä varmasti tykkää, muttei enää mitenkään siis hihku onnesta. Käy meillä joka viikonloppu tekemässä erinäisiä remppahommia ja touhuu lasten kanssa. Mun äiti on kuollut (ei ole tavannut kuin 2 ekaa lasta) ja mun isä varmaan sama reaktio kuin miehen isällä et onnittelee, muttei hihku onnesta (hän on kotosin 9 lapsisesta perheestä), asuu tässä lähellä ja varmaan pääsevät hoitaa näitä muita synnytyksen ajaksi. Saattaapi jo ehdottaa et eikö siinä sit jo olis tarpeeksi. (lähinnä ajatellen mun jaksamista, mulla selkärankareuma ja välillä olen pitkiäkin aikoja vuodepotilaana. Mutta harvoin joudun hoitoapua pyytämään ulkopuolisilta. Mun isomamma ehdotti jo 4 jälkeen sterilisaatiota ku hänkin on niin kovasti siitä tykännyt.....(hän hoitelee eniten mun lapsia tyylin neuvolan ajan,hammaslääkäri ajan, ja koulujuttuja jos on keskellä päivää, on hyväkuntonen).
Kaverit ja tutut ehkä hiukan ihmeissään vaikka olen sanonut tahtovani paljon lapsia mutta aikasintaan 4v päästä ja just myin vauvatarvikkeeni tutulle jolla maaliskuussa laskettuaika...... omaa päätäni mietin ku viimeks ku olin kolmen kanssa kotona meinas pää hajota, et miten nyt käy.....siksi tarkotus tehdä viides vasta 4v päästä. Olen pomolle sanonut tulevani huhtikuussa töihin ja ettei sijaiseni työsuhdetta kannata jatkaa.....ehteisin mä 2 viikkoa olla töissä.
Autoon emme enää mahdu,muttei varmaan vaihdeta isompaan vaan kuljemme sit suosiolla kahdel autol. Talo on iso sinne onneksi mahdumme.

Ihania ultra kuulumisia monella, itse en mene alkuraskauden ultraan vaan vasta 12 viikolla. neuvola on 1.11 ja sillon viikkoja 7-8.
 
Tervetuloa uusille ja onnea plussasta :flower:

neljä+yksi Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)

MeMaMi Meillä näyttäisi olevan sama synnytyssairaala! =) Oletko ihan Kokkolasta vai jostain lähikunnasta?

Täällä tänään ollut ihan hirvee olo! Kuvottaa ja oksettaa niin maan vietävästi! Ja nyt on tullut uutena närästyksen tunne. En mä tiiä onko se sitä, mut siltä se ainakin tuntuu.

Ei tällä kertaa tämän enempiä, pitänee lähteä mun vanhemmille käymään!

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille :)

CanWen ja 5+2 (noin)
 
Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista neljä+yksi ja Miga=)

Paranemisia miehellesi halinappi ja kiitos päivityksestä.

Sannikki kuulostaa aika ikävältä neuvolan tädiltä..

Tuoli minullakin todella lievät oireet, mutta niin oli esikostakin. Oikeastaan ainut kunnon, konkreettinen oire on rintojen turpoaminen. Niitä sitten puristelenkin ja vahdin hysteerisesti koko ajan:ashamed: Vähänkin jos tuntuu löysiltä iskee kauhia paniikki. Keskenmenneessä raskaudessa rinnat lässästi suunnilleen samoihin aikoihin kun vauva oli kuollut. Varmaan lopetan tän tissien vahtaamisen vasta kun tunnen liikkeet;)

Tirpula ja pikkumurunen 4+6 / 4+2
 

Yhteistyössä