Hakutulokset

1. N

****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

aamu alko taas pönttöä halaillen, vaikka mitään ei tullukkaan ku vatsa ihan tyhjä. mulla alkaa olemaan hartiat aivan jumissa tosta sängyssä makaamisesta.:kieh: mä toivon että tää olo loppuis pian. mä en enää kestä! pitäs käydä kaupasakin mutta ei pysty ku pelkään et tulee oksu kesken...
  2. N

jessi75: mulla on nyt viikkoja 6+1 eli vielä on pahoinvointia tiedossa monta viikkoa! mulla on alkanut pahoinvointi yleensä ennen testiä. :/ ja kestää yleensä 12-13viikolle. nyt olen ollut sairaslomalla muun syyn takia joten olen saanut olla kotona rauhassa ja halailla posliinia. mies...
  3. N

enisiksi itkuiitalle: tupla onnittelut!!!! sannikki:toivotaan ettei ole mitään ikävää. mulla tää kauhee olotila vaan jatkuu. perjantaina olisi ultra. neuvola ajan sain vasta marraskuun puolenvälin aikaan. seki oli kauheen rumpantakana. kun meillä toi neuvolatäti tekee vain kolmepäivää...
  4. N

aarrrggg tätä pahaa oloa, aamulla ensimmäisenä halailemaan pönttöä. onneks edes jotain pysyy sisällä ainakin toistaiseksi. ikinä ei ole ollut näin kauheeta himoa suolakurkkuun. :) mulle voi laittaa sairaalaks ton hys:hyvinkäänsairaalaan mennään varmaan taas.
  5. N

****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

heippa! vastailinkin tuonne toiseen ketjuun ekaksi mutta kopioidaan tänne se sama :) täältä löytyy yksi. pitkitin raskaustestin tekemistä maanantaihin ja plussaahan se näytti. meillä odotellaan viidettä lasta. laskettu aika on näillä näkymin 25.6.2011. aivan järkyttävä olo. onko teillä...
  6. N

KESÄKUISTEN ODOTTAJAT 2011 - Joko löytyy muita? :)

täältä löytyy yksi. pitkitin raskaustestin tekemistä maanantaihin ja plussaahan se näytti. meillä odotellaan viidettä lasta. laskettu aika on näillä näkymin 25.6.2011. aivan järkyttävä olo. onko teillä kenelläkään ollut jo huonoa oloa? olen jokaisessa raskaudessa oksentanut 24/7...

Yhteistyössä