Ensin, onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja
tyttö ja
poikalupauksista :flower:
Kestoilu: Esikoisen kohdalla ei kestoiltu. Kerran koitin. Ei ollut meidän juttu. Ehkä minä olisin voinut sitä vielä pitempään yrittää mutta mies sanoi ettei ala siihen. Ja musta molempien pitää olla touhussa mukana että se toimii. Ja en mä mikään innokas pyykinpesijä ole, joten se saa suosiolla jäädä tämän kakkosenki kanssa. Ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä. Mennään kertiksillä.
Mmiliako se oli, jota
itketti kaikki tv-ohjelmat! Mä kans märisin eilen, ku katoin tallennukselta sen kadonnen jäljillä ohjelman. Myös kaikki muut herkät ohjelmat itkettää
Tunteet siis pinnassa!
Ä-pakkaus: Kyllä me taidetaan ottaa pakkaus, ainakin nyt tuntuu siltä. Se on se fiilis, kun sitä tonkii
Otettiin myös esikoiselle, silloin saatiin -08 vuoden pakkaus.
Joku kyseli
lapsimessuista: Kyllä meillä olis tarkotus täältä pohjanmaalta sinne hurauttaa sitten huhtikuussa. Viime vuonna olis jo haluttanut mutta ei sitten tullut lähettyä. Miehen sisko perheineen asuu Nurmijärvellä joten siellä voipi sitten yöpyä. Kiva päästä tsekkaamaan minkälainen tapahtuma se on
Täällä kans otti tänään pikkukävely tuonne persuuksiin. Toiselle puolelle vaan. Ei nyt jälkeen päin enää tunnu mut kävelyn aikana. Eikä todellakaan ollu mikään reipas lenkki, ihan vaan tytön kanssa käytiin pikkukävely ulkoilun aikana. Saa nähä mihin menee loppua kohden!
Suskin maha on upea
Aika samanlainen ku mun maha
Täällä kans pidetään peukkuja että saat sen asunnon!
4D: Haluttas ihan hirveesti mennä, mutta ei ole varaa nyt. Esikoisesta käytiin ja oli kyllä huikee kokemus. Hienosti näky kaikki kasvonpiirteet jne. Tänään just kattelin niitä videonpätkiä siitä <3
Täällä on tänään mietitty nimiä masuvauvalle ja muutama mukava nimi löytykin mistä päästiin yhteisymmärrykseen miehen kanssa. Meillä kun sattuu olemaan aika eriävä nimimaku
Mutta eiköhän me nimi tälle löydetä
Ootteko muut jo miettiny nimiä?
Pissatestistä: Täällä labrassa katsovat pissan. Vaikka itse olenkin alalla, en silti alkas tsekkaileen pissaani. Enhän mä siinä töissä ole, vaan asiakas. Ja tuntus tyhmältä jos jotain oliskin ja menis iteltä ohi niin olis oma vika :O Todella outo käytäntö kieltämättä!
Nyt mars suihkun kautta unille!
CanWen & mököeevertti 18+3 ps. Täällä on vahvistunut todella tyttöolo!
Saa nähdä osuuko ultrassa oikeaan, mikäli suostuu haarovälinsä näyttämään!