Hakutulokset

1. M

***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

Kertokaas joku jos kokemusta: (oma neuvolatätit jo lomilla enkä haluis soittaa sille varatädille ku ei se tunnu tietävän koskaan mitään =) :attn: Valkovuotoa tulee nyt ihan perkeleesti, ja on kokkareista välillä, ei haise pahalle. Ajattelin mennä apteekkiin mut mitä voisin ostaa et...
  2. M

***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

Tervehdys piiiitkästä aikaa!! Juuh mitään ei ole tapahtunut. Mä olen kasassa varmaan viel ensikin vuonna, no mut lohduttavaahan täs on kaik kommentit et kyllä se sieltä tulee kun valmis ym... ihan kun en tietäis sitä mut tää on jo pelkkää tuskaa Käyn jokapäivä kyl lukemas tääl mut en ole...
  3. M

*Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

Jee, mua supisteli yöllä oikein kipeesti ja suht tiuhaankin, hereillä oltiin kolmesta viiteen, aina ku sain unta uudestaan alko taas!! Mutta hauskaa että jotain täällä mun masussa tapahtuu. =) Huomenna olis pihatalkoot miehen kaa, omenapuiden ja marjapensaiden istutusta, ja kukkapenkin tekoa...
  4. M

onnea taas kaikille jotka ovat vaavinsa saaneet :heart: Mulla tänään tasan 37!!! Jee, eilen illalla luulen et supisteli, tunnin verran aika tiuhaankin mutta sit se meni ohi. Mutta mulla ei minusta maha kyllä mennyt sen kummemmin kovaksi mitä se nyt normaalistikkaan olis. Jännää et...
  5. M

Heips... Ja ONNEA KAIKILLE JOTKA OVAT JAKAUTUNEET JO:flower: ... kumpa minäkin jo olisin!! Mulla vasta to seuraava neuvola, silloin tuleekin jo viikot 37 täyteen...iik. Vaunut, sitterit, sänky, tutteja, pulloja, pumppu, autokaukalo ym. on jo valmiina odottamassa..mutta mahtaako tää...
  6. M

sunshine: imetysliiveistä: mä kävin liivikaupas (change) eikä tarvinnu pohtia kokoa ku se myyjä pohti mun puolesta. Mutta jos meet itekseen ostamaan ni tän hetkisestä koosta varmaan vähän isommat tarvii olla. yks koko ehkä isommat. Jos sulla on change putiikkia lähel ni siel oli ainaki viel...
  7. M

Huomenta kaikille!! Pitää tulla kysymään että onkos teidän maha asukeilla useinkin hikkaa, tää mun asukki hikkaa ainakin 2-3kertaa päiväs niin et koko maha tärisee, ja muutenkin tuo hikka tuntuu ikävästi alapäässä tärähdyksinä. Jaahas mulla olis kaverin polttarit tänää, ekat polttarit...
  8. M

Toinen raskaus. Ei enää ultria.

Mä olin tänää vkolla 35+1 ultras koon takia. Ja toinen mullakin tulossa. Tosin kun eka oli niin iso niin siksi tämä nyt ultrattiin!!! Ilman mitään syytä tuskin olis ultrattu tätäkään=(
  9. M

Juuh määkin kyl tykkään tost bensahajusta, just eilen ku tankkasin ni nauratti oikein ku pari sellasta syvää nuuhkasua vedin siin maha pystys tankilla. :laugh: Tulin sieltä TYKS:istä ja lääkäri lupas että vkol 38 käynnistetään jos vaavi on iso.JEEEE, ei siihen olis ku 3viikkoa enää!!! Nyt...
  10. M

Voiko flunssa vahingoittaa sikiötä?

Ei tavallinen flunssa nyt mitään pahaa tee, itse et voi vaan lääkitä itseäsi välttämättä normi lääkkeillä. Ja sikainfluenssa... tuskin olet tosissasi että sulla se olis?! Hope not...
  11. M

Juuh kuulkaas...sokeriton Mynthon, aski päivässä menis jokapäivä mutta pakko aina välil pitää yks taukopäivä, maha kun ei tykkää hyvää, eilenkin meni aski kevyesti. Ja mä viel tungen niitä kaks kerral ja puren ne niin et suu oikein viilenee. Iltasin nautin myös kun pesen hampaat vahvalla...
  12. M

Mianna: Tyhmä kysymys mut miksi vasta kaarituelliset käyttöön myöhemmin? Mä ostin kans changista 50%liivit , ja ajattelin käydä toisetkin ostamassa viel ku se ale on. Ettekä iki arvaa minkäkokoiset liivit se mulle heitti, DD-liivit :laugh: :laugh: :laugh: Mulla on sellaset normitissit, ei...
  13. M

TRAMPOLIINI

Mistäs sais edullisesti ostettua trampoliinin(jätti). Ei jaksais alkaa kierteleen kauppoja niin ajattelin kysästä onko joku ostanut lähiaikoina ja mistä+hinta? Pääsis pomppimaan lasten kanssa pihalle B)
  14. M

Ryhis: Minä se niistä kissoista höpöttelin. meillä kun pinnasänky ollu jo kauan esillä (tosin ilman patjaa mutta vaatteitahan sinne on tullu laskettua), niin ei se katti sinne oo hypänny ku eilen vasta ekaa kertaa. Ja meillä on avoin makuutila yläkerrassa joten ei sitä kissaa saa pois sieltä...
  15. M

Huomenta kaikille! Onpas synkän näköistä ulkona, yön taas vettä tullut!!! Ja mua jännittää..oon menossa TYKS:iin poikkeavan sok.rasituksenvuoksi, mulla oli kaks poikkeavaa arvoa, ja nyt sit pitää mennä sinne käymään ( lapun mukaan siel voi mennä iltapv asti, mitä ihmettä ne mulle siel...
  16. M

onnellinen

:flower: Onnittelut myös täältä!!
  17. M

sairaala-sarja tänään(synnytys)

kyllä ne varmasti olivat tehneet arvion että mahtuuko, ja päättivät silti ensin koittaa synnyttää. Minulla esikoisen kanssa ainakin tehtiin isosta koosta huolimatta "diili" et koitetaan synnyttää, ja jos ei mahdu ni leikataan. Mutta mahtuha se hyvin vaikka iso olikin!! Mutta todella hurjalta...
  18. M

KIIRE! Millasia oireita 11kk ikäsellä tytöllä pissatulheduksessa?

eikö lääkäriasemia ole muualla kuin Turussa..tai terveyskeskuksia...OIKEESTI!!! Onpa sitten hyvä että asutaan näinkin hyvässä kaupungissa. (Tosin ei edes asuta Turussa, vaan ajetaan se reilu 20km kun lapsi sairastuu ja hoidetaan lapsi kuntoon).. Mutta tosiaan, jokainen tyylillään!!
  19. M

juuh kyllä mä ihan kaiken luin. En vaan ymmärrä, mutta eihän mun tarvitsekkaan =) Enkä mä mitenkään pahalla, ihmettelin vaan "ääneen" näitä tapoja toimia kun lapsi on pipinä!!
  20. M

jos on noin kova hätä niin otappa puhelin käteen ja soita lääkärille, et sä täältä mitään varmaa tietoa saa!! Miks te ihmiset tänne kirjoitatte huolestuneena jos lapset on kipeinä. Kyl mä ennemmin sen ajan käyttäisin ja soittaisin suoraan esim. pulssiin..tai terveyskeskukseen ja saisin heti...

Yhteistyössä