Voi mitä ihanuus vauvakuvia täällä onkaan! Ja uutisia taas, onnea jakaantuneille. Hiemanko tulee (vielä vaan enemmän) malttamaton olo tän oman Kyytiläisen kanssa...tulis jo!
Talvikselle ja jadalille :hug: ja tsemppiä. taitaa nuo ukotkin olla välillä väsyneitä odotukseen tai sitten vaan yksinkertaisesti ajattelemattomia vätyksiä (eiks ne vähän aina)
Ja seuraavan voi sit ohittaa, seuraa avautuminen...Minä taas eilen ärisin omalle isälleni...hitto soikoon; se, että ukko on tän viikon siellä sotimassa, ei tarkoita sitä, et musta tulis jotenkin enemmän "sairas" tai raskaana oleva tai yhtään mitään. Samaa tänne kuuluu, oli isäntä kotona tai ei. Mutta hän (isä siis) alkaa nyt tekeen tarkistussoittoja...WOOT?????? Just...sanoin, et ei tartte, minä soitan jos jotain tulee. Ja rimputella jos alkaa, niin en vastaa. Ei oo enää tänään kuulunu mitään. Äiti nyt ei oo soittanu tai käyny koko raskausaikana ku kerran, mutta on kylillä kova toimittaan, ku hänestä tulee mummu. Sit on hyvä, ku siltä ihmiset kysyy meidän kuulumisia tai vointia tms...niin sen on pakko vastat ettei tiedä. No ei kai se tiedä, kun ei kerta kiinnosta. Mutta eipä tartte sit vauvan synnyttyäkään ruveta ravaileen täällä :kieh: :kieh:
On mulla hyviäkin päiviä, eilen olin Tuppereilla ekan kerran varmaan kymmeneen vuoteen ja jopa ostinkin jotain
Ja sai turista ja purkaa tuntojaan hyville kamuille. Ja syödä
Tänään olikin sit neuvola, vaikka th viime viikolla jo veikkas etten enää tuu. taidan mä mennä viel ens viikollakin. Kuulumiset:
38+6
paino 85,6
rr 127/82
sf 34 (-1 cm viime viikkoon...)
rt
syke 132-145
Taas käytiin ultrassa kurkkimassa kaveria, kun on jotenkin hassusti mutkalla siellä. Ilm. niin pitkä mies (ja laiha
) tulossa, et joutuu raasu oleen ihan kurvilla. Toivottavasti ei kuitenkaan sitä 90 cm ja 2,5 kg, mistä mun sisko oli nähny unta
Näin meillä tänään.
-H ja Kyytiläinen