***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

Mä oon miettinyt tota määrä-juttua sen takia, että jos mulla nyt on kerta niin niukasti lapsivettä niin eihän sitä ole paljoa sitten edes tullakseen, että entä jos en tajua et nyt ne vedet sit meni. Joitain sellaisiakin synnytyskertomuksia oon lukenut, että lapsivettä on ollut niin vähän, ettei sitä ole ollut käytännössä lainkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Talvis:
Sophia niin onkin.. :( ja tiedän senkin, et saan naurut naamalleni jos kiukustun ja ärähdän. tädin ja mummon yhteinen tapa reagoida saamaansa palautteeseen... :headwall: olen kuulemma vain huumorintajuton... (?)

ja tulipa tässä kysyttävääkin. mistä tietää että housuun lirahtanut tavara on lapsivettä eikä valkovuotoa tms??
veikkaisin että määrästä. tai että sitä tulee ja tulee eikä lopu.. :D
kokemusta ei oo että nää on vaan veikkauksia.
no tää ei kyl tunnu loppuvan, on sitä sen verran monta päivää riittäny :LOL: ja nyt jotkut super-eritykset päällä... :eek:

siis tuntuu oikeen samalta ku menkoissa side persauksissa tunnet et nyt holahti.. :snotty:
 
Jos sitä lapsivettä vaan liruttelee, niin ei sitä tunnistakaan muusta kun siitä, että testataan kumpaa se on. Jos epäilyttää, ni sit neuvotaan yleensä laittaan side ja seuraileen.

Mun on nyt perhana pakattava toi sairaalakassi, tää alko supistelemaan sen verran :x :wave:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Talvis:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Talvis:
Sophia niin onkin.. :( ja tiedän senkin, et saan naurut naamalleni jos kiukustun ja ärähdän. tädin ja mummon yhteinen tapa reagoida saamaansa palautteeseen... :headwall: olen kuulemma vain huumorintajuton... (?)

ja tulipa tässä kysyttävääkin. mistä tietää että housuun lirahtanut tavara on lapsivettä eikä valkovuotoa tms??
veikkaisin että määrästä. tai että sitä tulee ja tulee eikä lopu.. :D
kokemusta ei oo että nää on vaan veikkauksia.
no tää ei kyl tunnu loppuvan, on sitä sen verran monta päivää riittäny :LOL: ja nyt jotkut super-eritykset päällä... :eek:

siis tuntuu oikeen samalta ku menkoissa side persauksissa tunnet et nyt holahti.. :snotty:
no tarkotin että aina kun kävelet niin lorahtelee...kun valkovuoto tulee sillon tällön.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Talvis:
Sophia niin onkin.. :( ja tiedän senkin, et saan naurut naamalleni jos kiukustun ja ärähdän. tädin ja mummon yhteinen tapa reagoida saamaansa palautteeseen... :headwall: olen kuulemma vain huumorintajuton... (?)

ja tulipa tässä kysyttävääkin. mistä tietää että housuun lirahtanut tavara on lapsivettä eikä valkovuotoa tms??
veikkaisin että määrästä. tai että sitä tulee ja tulee eikä lopu.. :D
kokemusta ei oo että nää on vaan veikkauksia.
Mulla taisi pikkuisen tihkutella lapsivettä ennen tuota toisen lapsen synnytystä. Muistelen, että ainakin muutaman päivän ajan tuli aika kirkasta vuotoa.. Ja tosi pieni määrä, eli ei ollut aihetta huoleen sillä lapsivetähän tulee kuitenkin vauvalle koko ajan lisää. :) Neuvolantäti opasti lapsiveden tunnistamisessa silloin niin, että lapsivesi saattaa tuoksahtaa vähän spermalle/makealle. Siitä vain pöksyjä nuuhkimaan :snotty:
 
Martsuli
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Martsuli ihan varmasti jakautunu mutta missä viipyy vauvauutisten kera??? :eek: :attn:
Hehe, mä jo luulin että ei kukaan ees huomaa jos oon viikon poissa :D

MUTTA:
Pikku prinssi syntyti 5.6 klo:8.45 ja pituutta heralla oli 48cm ja painoa 2790g.
Tuun myöhemmin kertoilemaan lisää mutta nyt meen kyllä suihkuun ku tultiin vasta tänään kotio...
 
Martsuli onnittelut :flower:

Lapsivedestä mulla kun meni lapsivedet silloin illalla,niin nousin tuolista ja silloin se alkoi,tuntui että nyt tulee tooooooooooooosi isot pissat housuun :whistle: :snotty:
Siitä sitten juoksin äkkiä kylppäriin ettei joka paikka sottaannu,ajattelin että vaihdanpa housut,mutta menihän nekin sitten vaihtoon.
Siitä sitten suihkuun ja mies otti onneksi ajomatkalle jätesäkin mukaan,koska sille tuntui olevan käyttöä :whistle:
Että kyllä jos normaalisti on lapsivettä,niin sitä on paljon...paljos sitä normisti on?
 
Pikapäivitys! :attn:

Turo syntyi 6.6.2009 klo. 22.26. Mä voin oikeen hyvin, tulin just käymään kotona.

Turo joutu lasten teholle eilen. Syynä liian raju bilirubiinin ja tulehdusarvojen nousu. Syö hyvin, ja sai just rinnalla käydä. Kyllä tämä tästä.. :D

Vointeja vaan teitille muille! Ja onnea vauvan saaneille! :flower:
 
jadal: K-sks on kyllä lähellä arvauskeskusta... Mullakin ollut sitä vauvan kasvukontrollia niin lekuri alkoi sanomaan kun poika oli viime kerralla tehnyt kasvupyrähdyksen että voihan olla että edellisillä kerroilla on mittailtu väärin kun on mitattu pienemmäksi... enpä kyl usko kun äkin lääkäri mittaili pieneksi, sitten joku muu sairaalalla mittaili pieneksi ja vielä viimeistä edeltävällä tuo sama lääkäri mittaili ihan alakäyrille... Arvaillaan vaan... Sanoi minullakin olevan lapsivettä niukasti. Antoi vaan liikeseurantaohjeet. Saas nähdä mitä sanovat yliaikaiskontrollissa sunnuntaina, jos sinne mennään.
Niin ja TSEMPPIÄ SULLE :hug: Inhottavan tylyä kohtelua tuossa tilanteessasi.

Talvis: Huoh... Sit on yks facebook missä pitäis kokoajan olla jotain päivitystä tekemässä, ettei vaan porukka luule että oon jo synnyttämässä. Sit jos ei päivään kirjoita sinne mitään niin voi sitä JOKOTTELUN määrää..... aaaaaargh!!!
Jaksuja tädin kanssa :hug:

Jaksuja myös muillekin tympääntyneille :hug:

Ja Ryhikselle tsemppiä vauvanhakuun :)
Liljahelenalle, Martsulille ja Lisbet78:lle onnittelut vauvapojista :flower: :flower:
Edes jotain positiivistakin =)

(.) Käly kävi kylässä tyttöjen kanssa. Siinä oli sutinaa aamuksi. Sit käytin auton huollossa ja plantagenista osamassa kukkamultaa ja ruukkuja. Nyt voi mennä istuttamaan Kälyn tuomia alkuja =) Ihanaa saada jotain tekemistä. Sit voikin loppu illan maata sohvalla töllön ääressä kun alkaa kinkkuelämää ja huippis!!

Lissu ja sitkeä alivuokralainen 40+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lisbet78:
Pikapäivitys! :attn:

Turo syntyi 6.6.2009 klo. 22.26. Mä voin oikeen hyvin, tulin just käymään kotona.

Turo joutu lasten teholle eilen. Syynä liian raju bilirubiinin ja tulehdusarvojen nousu. Syö hyvin, ja sai just rinnalla käydä. Kyllä tämä tästä.. :D

Vointeja vaan teitille muille! Ja onnea vauvan saaneille! :flower:
Onnittelut :flower: Ja pikaisia paranemisia pikku-Turolle :heart:
 
Iltaa!

Onnea vauvaantuneille :heart:

Me mennään huomenna ultraan, tutkitaan taas vauvan kokoa. Ei tarvi ens yönä liikoja nukkua :p Vaikka ei nuo huolissaan ole olleetkaan mut kuitenkin sen verran et haluavat katsoa ainakin huomenna vielä kerran. Aiemmin ollaan oltu painoarvios viikoilla 32 ja 35. Ja me siis käydään pienikokoisuuden vuoksi. Huomenna aamulla menee tuttu kans polille, mut niillä onkin sokerivauva, et paino vähän eri luokkaa. Pitäs ehdottaa jos antais meille vähän painoa sen vauvalta :LOL:

Tänään oli taas kiva sää pyöräillä, eilen menin aikas pitkänkin lenkin. Lauantaina oli vähän liian kylmä, käpälät meinas jäätyä ku tuola polki :p Suomen kesä :wave:

Jennynen ja P-M 38+2
 
Onnea poikavauvoista!!!! Täällä vielä vaan!!! |O . Nyt alkaa tuntumaan jo siltä että käynnistys tänne kiitos. Ei hyvällä tahdollakaan saa käännettyä ajatuksia positiivisiksi :/ . Pieni menkkajomotus tuntunut yöllä siinä kaikki... Ja tosiaan nuo utelut, että "joko" laittaa sapen kiehumaan vaikka hymyssäsuin sitten vaan vastailee. Innostuin siitä limatulpasta aiemmin ja ei näköjään mitään merkannut.

Kauhea valitusviesti, mutta tuommoisia on nyt ajatukset päällimmäisenä. Noh kaikille kärvistelijöille suppareita!

Maare 40+4
 
Ryhis on varmaan sitten vauvansa saanut jo.. Ehkäpä.. :)

jadal :hug: En ihmettele jos ottaa päähän, mä oisin varmaan haukkunu sen lekurin pystyyn :LOL:

liljahelena, Martsuli ja Lisbet78 suuret onnittelut pikkuisista! :flower: :)

Täälläkin vaan joko, joko kyselyiden tahti kiihtyy mitä useamman päivän menee lasketun yli.. Raivostuttavaa, ihan kun en muistaisi ilmottaa kun lähtö tulee/vauva on syntynyt..

( . ) Tänään oli synnytystapa-arvio.. Huomenna lääkäri soittelee magneettikuvien tuloksista, että mitä jatkossa.. Jos on ahdas lantio niin käynnistykseen, jos näyttää, että mahtuu isompikin niin antaavat mennä omalla painollaan.. Oishan se kivempi kun käynnistyisi ihan omin avuin :)

MiNiMaM ja tyllerö 40+2
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Onkohan HS päässyt nyytin hakuun kun ei ole moneen tuntiin kirjoitellut :D
Mä oon niin koukussa tänne odotuspuolelle :snotty:
juu oon. :LOL: :kieh: oiskin...ei tää tuu ikinä.. |O

onnea myös Martsuli:lle ja Lisbet78:lle!! :flower: :flower:

erittäin kade HS ja J rv 40+4
 
Mukavaa aukasta kone, kun aina saa lukasta ihania vauvauutisia!
Onnittelut taasen kaikille jotka jo nyyttinsä saaneet! :flower: :flower: :flower:

Ja hermoja meille joilla nyytti antaa odotuttaa ja odotuttaa itseään... Kyllä meikäläinenkin alkas olla jo niin valmis näkemään tän odotuksen lopputuloksen ettei tosikaan... Haluaa nähdä ja saada sylkkyyn pienen ja sitten päässä pyörii kaikenlaista, kuten miten menee synnytys ja mitäs jos jotain menee pieleen ja mitäs jos ja mitäs jos ja mitäs jos jne....

Neuvolassa th tänään pyöritteli silmiään ja tuumas että tulit vielä, oli pakko tokasta että mitäs tässä muutakaan voi... Neuvolassa oli kaikki ok, sf mitta ei enää ollu kasvanu ja th meinas että kyllä on mahakin selvästi laskeutunu ja vauvan päätä kokeillessaan tuumas että syvällä on... Oikeeseen suuntaan siis menossa... Sain torstaille uuden ajan ja sitten th kuulemma soittaa äitipolille että meenkö yliaikaiskontr. pe tai ma...

Mua ärsyttää eniten se kun sanotaan ettei sinne kukaan viel oo jääny ja kyl noi jokottelijatkin osaa olla rassaavia, argh...

rv 40+6
 
Wohoo... katsellessani huippista, bongasin ainakin neljä "kipeää" supistusta. No ei tosiaan kyllä ihmeen kipeitä ollut mutta siis selkään jomotti/kiristi ja vatsaa kiristi/jomotti :D Nyt koikkujen kanssa lenkille ja sit vaikka siivoomaan ja saunaan ja jos se ukkokultakin kotiutus kohta... ;) ei vaa.... nyt otetaa rauhassa.
 

Yhteistyössä