***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

HelloShitty
parasta on toi "ei oo kukaan sinne jääny"-läppä.. :kieh: :headwall: jotenkin nyt on huumori niin kadoksissa ku vaan olla ja voi. |O

tsemppiä LS ja jadal huomiseen. :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
parasta on toi "ei oo kukaan sinne jääny"-läppä.. :kieh: :headwall: jotenkin nyt on huumori niin kadoksissa ku vaan olla ja voi. |O

tsemppiä LS ja jadal huomiseen. :hug: :hug:
Mä kans oon kyllästyny " En oo kuullu että kellään ois se vauva sinne mahaan ikuisuuksiksi jääny" :kieh:

Mä liikun nykyää huonommin kuin huonokuntoinen vanhus!! |O En malta oottaa että pääsen istumaan normaalisti ja pääsen kyykystä ylös tai pystyn kääntämään kylkeä ilman itkua :'(

kleo ja Sara 38+3
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
parasta on toi "ei oo kukaan sinne jääny"-läppä.. :kieh: :headwall: jotenkin nyt on huumori niin kadoksissa ku vaan olla ja voi. |O

tsemppiä LS ja jadal huomiseen. :hug: :hug:

Mä kans oon kyllästyny " En oo kuullu että kellään ois se vauva sinne mahaan ikuisuuksiksi jääny"
:kieh:

Mä liikun nykyää huonommin kuin huonokuntoinen vanhus!! |O En malta oottaa että pääsen istumaan normaalisti ja pääsen kyykystä ylös tai pystyn kääntämään kylkeä ilman itkua :'(

kleo ja Sara 38+3
no niinpä..kenen mielestä se on hauskaa??? :eek:
 
Pikkuötökälle onnittelut :flower:

Mulle maistuis siideri, viini, olut... Kun sais ees vähän :p Ollu parit valmistujaiset, joissa kaverit ovat nautiskelleet, ja tänään oltiin Maria Gasolinan terassikeikalla, ai että kun sol sitruunalla tuoksui houkuttelevalta. Kai se vaan on niin, et sitä mitä ei saa, tekis eniten mieli... No muut ei saakaan vauvaa (paitsi te tietty) :D

peppi & pkm (39+4)
 
täällä siideri huuli aijemmissa join holitonta. tästäkin alkuun tuo copperbergin omena-karpalo :p . mutta nyt viime tinkaan en o hörppiny kun nostaa sokereita reippaanlaisesti. olen niiiiiin KYLLÄSTYNYT nyt koko sokeritouhuun....

löysin itseltäni toisen raskaus arven tänään... samoin mun napa on kadonnut... nää on siis mulle ihan uusia juttuja siksi näin mitättömistä kirjoittelen. ei saanut edes aamu seksi ja rippijuhlat aikaan mitään.... jurpeaa... mies on koittanut ryyniä houkutella että jos nyt tulis ni hänen tarttis lähtee aamulla töihin :D . lähtee siis taas aamulla ja tulee nyt ke illalla kotiin ko torstaina on se mun ä-poli aika ja tulee henkiseksi tausta "mörisijäksi" :D mä olen vähän sellanen että en osaa pitää puoliani ja ihan heti ainakin itkee vollotan kaikista vaikeista asioista... en sit tiä saisko sympatiat lääkäreiltä... mutta ihan varma oon että meinaan tuosta pelkopolin "hoitovirheestä" mainita....

juups. maate pitää mennä että huomenna taas jaksaa poikien kanssa.... by th way... meitin autotallin lattia on nyt valmis :LOL: olipa tähdellinen asia mutta kuitenkin. miehen dead line oli että ehtii sen tehä ennen ryynin syntymää.... aika tiukille veti. mutta ompas nyttaas tän kompleksi´n valmistuminen piirun lähempänä....

tinni ja ryyni 39+4 (ihan pian jo 5)
 
jadal
täällä vielä valvotaan, vaik aamulla pitäis olla synnärillä kasin pintaan.
Ei vaan nukuta. tai oikeestaan nukuttaa, mut unta on turha edes yrittää, sen verran jännitystä ilmassa... Onnistuin viikonlopun aikana kehittämään järkyttävän synnytyspelon :headwall:

Mä tuun tänne sitten ilmottelemaan lopputuloksesta, tsemppiä kaikille muille kärvistelijöille :hug:
 
jadal
ja muuten tinni, vähänkö oon sulle kade :D mulla noita arpia on sen verran paljon, että äitipolilla kätilökin niitä ihmetteli, "parhaimmat" parisenttiä leveitä ja 10cm pitkiä, vitsit mulla tulee muuten olemaan nätti maha kesällä :LOL:
 
Illalla meni sit varmasti kyllä loputkin kimatulpasta :x älytön määrä sitkeetä veren sekasta limaa jäi paperiin kun kävin vessassa :x ja nyt oon jo 1,5h valvonu kun supistelee mut ei oo tihentyny eikä koventunu et voipi olla ettei kuitenkaan lähtemään tänään vielä päästä :whistle:

noppispoppis & toukkis 38+6 :heart:
 
Lampimat onnittelut vauvaantuneille :heart:

Tsemppia Ryhis! :heart: Ma oon kade, taalla ei tapahdu mitaan.... :snotty: Ja tsempitykset muillekki kaynnistykseen menijoille!

ma oon yks niista joka kiltisti anta muitten ohitella jonossa, taalla kun ei ole supistuksen supistusta moneen paivaan taas ollu. Kauhee vasymys vaan. Joo ja kahta (ei oo saunaa) S:aa ollaan yritetty mut ei vaikutusta. Tanaan alkoi munkin nakkeja jomottaa ja sarkemaan, tahan asti ollu vaan turvoksissa. Ja nilkat on kans omaa laatuaan... Miehella on hauskaa niita painellessa (hyva et joku ees loytaa huumoria tasta tilanteesta) :)

Mulle kaikkein arsyttavinta on toi "ei sinne kukaan oo viela jaany" kommentointi :headwall: joko joko kyselyt kestan kun ymmarran etta perheeni siella suomen paassa on sen verran kaukana, etta herkemmin utelevat. Anoppi nyt on ollut jo viimeset kaks viikkoa kuin tulisilla hiililla ja aika rasittava. Ja ma oon ollu kiree ja kiukkunen, etta hyvin toisiamme taydennetaan :LOL:

Vasynyt Traveler & Nyytti 40+1
 
HelloShitty
vau..Ryhis päässy kans matkaan! tsemppiä! b=)d
noppispoppis on varmaan seuraava. b=)d

täällä erittäin huonosti nukuttu yö takana kun erehdyin nukkuu päikkärit eilen. :xmas: no..ei voi mitään.

ukko meni just ekaa päivää työharjoitteluun (uuteen paikkaan). se siis aloitti sillon pari viikkoa sitten mutta se eka paikka ei miellyttäny (oli ihan älyttömiä vaatimuksia, eim. palkatonta viikonloppuduunia) joten se sanoi ettei oo tulossa ja hali siis uuden paikan. no..nyt oon sitten päivisin yksin lasten kaa että lapsenvahtia pitää miettiä jos se lähtö siihen aikaan tulee. mun tuurilla kuitenkin menee käynnistykseen. semmonen olo on ainakin nyt. :LOL:

hiljaista on pötsissä. taitaa olla tooosi ahasta. :/ no sillon melkein 2 viikkoa sittenhän se painoarvio oli melkein 4kg että saa nyt nähä.. :whistle:

eipä muuta..
HS ja J rv 40+4
 
HelloShitty
se menkkamainen jomotus on kyllä ihan hyvä juttu hei! :attn:
Raffel; :hug: täysin samat fiilikset täällä. päivätkin tuntuu viikoilta. hitaasti menee..hitaasti menee... :|

oiskohan tänään siivouspäivä taas ku ei muuta keksi?? ois monta eri pulloo pesuaineita tuhlattavana... :D
 
Onnea Pikkuötökkä!! :flower:

Täällä alkaa myös välillä hermostuttamaan varsinkin anopin neuvot siitä, millä vauva syntyis... |O Kävelyllä täytyis käydä ym. Mä oon varmasti kyllä liikkunu tarpeeks, viime viikolla pesin yks päivä 3-4 tuntii ikkunoita, mutta ei se vauva vielä haluu tulla. :|
Nyt oon yrittäny ottaa rennommin, kun oon huomannu, etten mä sitä vauvaa saa savustettua ulos vaikka mitä teen :LOL: Mukavampi onki nyt vaa tehä kaikkea mistä tykkää ja mitä vauvan kanssa ei heti ehdi.

Suppareita mulle kyl tulee ku kävelen, tai teen muita raskaampia juttuja ja parina päivänä ehdin jo vähän innostuu, mut sit ku istun tähän sohvalle, ni ne katoo, joku ihmeellinen taika tässä sohvannurkassa :D Nyt vaa yritän asennoituu siihen, et tää käynnistellää sit reilun viikon pääst...

Miten moni muu on jo saanu ajan yliaikaiskontrollii? Mä sain jo viime viikol neuvolassa tulevalle perjantaille (41+3) ku tällä viikol ei oo enää neuvolaa.

Tsemppiä muille pallomahoille!!!
Raffel :hug: Toi on syvältä, ku ei saa nukuttua kunnolla :(

Sophia ja murunen 40+6 :eek:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Sophia:
Miten moni muu on jo saanu ajan yliaikaiskontrollii? Mä sain jo viime viikol neuvolassa tulevalle perjantaille (41+3) ku tällä viikol ei oo enää neuvolaa.

Sophia ja murunen 40+6 :eek:
mulla vielä neuvolakäynti 10.6. kai se lähete lähtee sitten. :D
 
Paljon paljon onnea kaikille vauvautuneille ja tsemppiä odottelijoille! :flower:

Olin tulossa kirjoittamaan synnytyksestä, mutta nyt toi kullannuppu heräsi, joten joskus toiste sitten....

Kuan yin ja Silmu 2 vko
 
ryhis toivon kipeitä supistuksia sulle vaikka et tätä enää luekkaan tai koko homma jo ohi :D et sitte jäänytkään juhannus kastiin....

mies lähti aamulla taas espooseen nyt omalla autolla ja tulee ke illalla sitte. tänään ollu muutamia jopa selässä epämukavuutena tuntuvia suppareita mutta ei mitenkään vielä "kipeitä" sitte ovat kipeitä kun joutuu "puhaltamaan"

eipä sen kummempia kuin snnytys käynnistys tuulia niin ls:lle kuin noppispoppiksellekkin.

tinni ja koteloitunut ryyni 39+5
 
Onnittelut kaikille uusille nyyttinsä saaneille! :flower:

Ja Raffelille :hug: Meillä taitaa olla aika samanlaiset fiilikset... Ei jaksaisi enää yhtään. Lisäksi itse olen nyt alkanut vähän pelätä, että oma perussairaus iskee vielä päälle. Stressi, väsymys ja huonosti nukutut yöt (joita vauvan synnyttyäkin tulee riittämään) useimmin minulla aktivoivat.. Kiva jos on itse sitten melkein sairaalakunnossa kun saa nyyttinsä kotiin. Ei kiva. :/

Koitan huonolla menestyksellä saada ajatukset pois tästä koko raskaudesta ja synnytyksen odottamisesta..

Tämä sokereiden ja insuliinien kanssa pelailu ei enää edes tunnu miltään, kai siihen on jo tottunut. Nyt on kyllä alkanut pikkuisen jännittää myös tuo vauvan kokoasia.. Vaikka nämä aikaisemmat vauvat on olleet pikkuisia niin ovathan ne jo syntyneetkin aikaisemmin. :| Ultralla tehty kokoarvio ei ollut mitenkään kovin hurja, mutta kovin hataran tuntuinen arvio johon en kyllä luota yhtään. Kaiholla muistelen tuota toista synnytystä, joka oli niin helppo ja itselle ei tullut haavaakaan koko synnytyksestä.. Jotenkin tahtoisi vielä tästä viimeisestä synnytyksestäkin yhtä positiivisen kokemuksen. (Raskausaika on ollut yhtä "tuskaa" ja kun siihen vielä lisäisi hankalan synnytyksen niin...)

-maranooka & prinsessa 37+5-
 

Yhteistyössä