hömpälle tsemppiä, sivussa vähän miehellekin !! Kokemuksia ei ole, voisko mutulla ajatella ettei saaneet koko hammasta pois ja siellä on joku pala mikä kiusaa. No kyllä niiden pitäis siellä tietää mitä tehdä, toivon mukaan kohta homma on hoidettu (ja sitten onkin jo sun vuoros...)
Täällä kaikki varsin jees, ai niin, POOOKS 38 tuli täyteen, aika vautsia jo. Viimeistään kk päästä on ihan varmasti vauva kainalossa, todennäköisesti reilusti aikaisemmin. Hassua... Olen kyllä onnekas kun saan yöt nukuttua hyvin (tosin kuopus on kainalossa ja vessassa käy, mutta muuten) se unen vähäisyys on yksi pahimpia riesoja mitä voi olla, koko päivän on sitten krapulaolo...
Hermovihlaisut oikeaan kinttuun on lisääntyneet ihan älyttömästi, ne on nopeita ja ohimeneviä, mutta nykyisin niitä on varmaan jotain 25 päivässä. Eli jos tätä menoa menee niin mahtaako niitä sitten viikon päästä olla 50... no loppuvathan ne sitten kun vauva syntyy.
Eilen oli niin hieno ilma, että oli "pakko" kökkilä pihalla koko päivä, revin rikkaruohoja (pääosin polvillani, mutta kyllä toi kyykyttelykin vielä onnistuu) ja laitoin muuten pihamaata kuntoon. Aina iskee vielä sellainen villitys että mitä kaikkea sinne haluis laittaa kun siellä kuoputtaa. Ihan kesäinen fiilis oli kun äijä teki kasvimaata (ajoi traktorilla savea yläpihalle) ja lapset (kaikki kolme) juoksi ja peuhus ja nauroi pihalla. Asutaan siis maaseudulla, muttei maatilalla, isolla tontilla (lähes 2 hehtaaria) rinteessä missä on metsää ympärillä.
HS, mä suunnittelen kanssa että jos tänään pesis saunan ja pesuhuoneen ja vessan tuolta alakerrasta, ne vaan puuttuu ja sitten on suursiivous tehty (no musta mä olen sitä jo kolme viikkoa väsännyt) ja sitten tekis lasten kanssa mieli tehdä sellainen metsäretki (ton 2,5 v vois osan matkaa kantaa siinä lantiorepussa selässä, mikä lie ergoreppu, jos ei jaksa kävellä, siinä kantaminen ei tunnu misssään kun sitten taas kainalossa kantaminen kyllä jo väsyttää, vaikka hän onkin aika hoikkanen poika)
Sisukin tuli kotiin, kukakohan meistä mahtaa seuraavana käydä laitoksella joko kurkkimassa ja hakemassa vauvaa...
Niin, itsellä ei ole mitään sellaista fiilistä että vauva vielä tulis, supistelee kuten aina, muttei muuten mitään merkkejä siihen viittaavasta. Mies on ensi viikonloppuna menossa vielä mökillekin ja just lupauduin että senkun ottaa olutta =) jos sitten just sillon vauva tulis, niin olispas hänellä ylläri kun tulis kotiin =)
kekkeri 38 tasan (ja muistan niiiiin hyvin kun oli jotain 14+ ja 22+ ja just 30+ ja nyt ollaan jo ihan loppusuoralla) muutama viikko ja me saadaan olla pinon kuningattaria...