HelloShitty
onko ens viikolla jo kesäkuu?? apua...mullahan on la ens viikolla!!!!!!!!!!!!!! panic!!!!!!!!!!!!!!!!
Mä olen toteuttanut tätä neuvoa erittäin lahjakkaasti jo jonkin aikaa Miksen mä silti ole päässyt vielä synnyttämään??Alkuperäinen kirjoittaja Ryhis:Aatelkaapa,et me rehkitään kaikki hulluna ,et synnytys käynnistys,mut miksi sit synnytykset yleensä käynnistyykin yöllä,kun olet kaikista rennoimmillasi??Mulle yks suurperheen äiti sanoi kaupassa,että unohtaa kaikki raskas työ kotona,kirja käteen ja se on siinnä,sillon ne rupeaa syntyyn...oli kuulemma"muutamasta"lapsesta kokemusta =)
mulla on pikkupikku stressi ollu täs nyt päällä viikonlopun, kun painaa viimeiset koulutehtävät päälle. tänään oli seminaarit koululla ja keskiviikkona vika tentti+tutor-tunti ja sinne pitäis palaute keväästä kehittää. kirjallinen työ tehdään luokkakaverin kanssa yhdessä, ja se on viilausta vaille valmis. niin et hyvä et vauvat tajuaa olla syntymättä stressin keskelleAlkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Mä olen toteuttanut tätä neuvoa erittäin lahjakkaasti jo jonkin aikaa Miksen mä silti ole päässyt vielä synnyttämään??Alkuperäinen kirjoittaja Ryhis:Aatelkaapa,et me rehkitään kaikki hulluna ,et synnytys käynnistys,mut miksi sit synnytykset yleensä käynnistyykin yöllä,kun olet kaikista rennoimmillasi??Mulle yks suurperheen äiti sanoi kaupassa,että unohtaa kaikki raskas työ kotona,kirja käteen ja se on siinnä,sillon ne rupeaa syntyyn...oli kuulemma"muutamasta"lapsesta kokemusta =)
ok =)Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Joo,ihan tavisultralla rakenneultrassa kätilö veikkasi tytöksi.
Mähän olin siellä ultrattavana tunnin verran,niin oli sillä aikaa kuvata alapäätäkin
juu..oon vastannu ennenkin mutta täälläkin on noita naksahduksia ollu. ja kuten moni muukin veikannu niin minäkin uskon että ne on jotain jänteitä tai vastaavaa mahassa joka venyy tai antaa periks. en usko että ääni tulee vauvasta.Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Mä kyselen nyt edelleen niistä naksahduksista mitä mahasta on nyt kuulunut :attn: eikö muilla ole ollut? aamulla kuului tosi kova napsahdus ja tuntuikin oikein pahalta tuolla syvällä lantiossa, kohdunsuun tietämillä. Luulinkin että ois voinu tarkoittaa lapsivesien menoa mut mitä vielä |O
mä en ymmärrä et miksei ne ota sut sinne kalvojen puhkaisuun. eiks tossa jo ala kohta olla tulehdusvaarakin? :|Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Kohdunsuu oli viimeksi 5-6 cm auki, tänään ainakin sen 6 cm, ellei enemmän... :x Edelleen ohjeena, että jos alkaa enemmän tuntumaan supistuksia, niin sitten OYS:aa kohti eikä saa jäädä aikailemaan.
Että samoilla mennään, kun tähänkin asti.
Sisu ja Minni 38+4 :heart:
Ei ole tulehdusriskiä ennen kun lapsivesi on menny... :/ Sitä odotellessa siis...Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mä en ymmärrä et miksei ne ota sut sinne kalvojen puhkaisuun. eiks tossa jo ala kohta olla tulehdusvaarakin? :|Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Kohdunsuu oli viimeksi 5-6 cm auki, tänään ainakin sen 6 cm, ellei enemmän... :x Edelleen ohjeena, että jos alkaa enemmän tuntumaan supistuksia, niin sitten OYS:aa kohti eikä saa jäädä aikailemaan.
Että samoilla mennään, kun tähänkin asti.
Sisu ja Minni 38+4 :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Tänään 38+0, muistin juuri että menkoista laskettuna jo 39+1 mut kyllä tuo 38+0 taitaa olla lähempänä totuutta =)
Huomen aamulla neuvola.
Ja multa kuuluu edelleen tosi teräviä napsumisia mahasta, mitähän ne vois olla? tämän vauvan kanssa niitä on kuulunut paljon!
Ls ja 38+0
Mua ei tuossa sektisossa mikään muu kauhistuta kun toi KATETRI,, siis niin kauhia ajatus että se putki tungetaan piperoonAlkuperäinen kirjoittaja Ryhis:umayya ; mulla ei ole keisarillisesta synnytyksestä muutakuin hyvää sanottavaa =) Tietenkin se ,että se tehtiin suunnitellusti,niin saatto helpata asiaa.Olin samana päivänä jo jalkella,hitaasti mutta varmasti köpöttelin käytävällä,kipupumppu kaverina.Olihan se ilkeen tuntonen se haava kun tuntu et jää "kiinni"johonkin,mut pieniä murheita...olin leikkauksen jälkeen 4vrk sairaalassa ja 10päivän päästä kävin 10km kävelylenkin(tunnustanli hieman liian pitkä lenkki ekaksi kerraksi :x ). tikit otettiin viikon päästä pois ja arpi on täysin huomaamaton bikininrajassa...Lääkäri käski mun henkisesti varautua ,et voi mennä synnytys alakautta tai sit keisarina,mut sanoin,et ihan sama,kunhan jotaki kautta otatte sen pois Siinä mielessä haluaisin alakautta synnyttää,et jos haluan lisää lapsia,niin se kolmas raskaus saattas olla jo riskaapelia ja menis automaattisesti keisarina...
valmistutuminen leikkaukseen oli ainakin sillon parturointi, mahakarvat siis vex(siis ihokarvat),suolen tyhjennys,katetri ja esilääke...sit puudutukset ja saliin....huomo olo mulla tuli yhden kerran kesken kaiken,mut kun heti sanoin siitä,ni antovat samantien tipan kautta pahoinvointiestolääkettä(hauskan näköstä oli,et kun sanoin et mul meinaa olla huono olo,niin lääkäri+co.nostivat kädet pystyyn,loppu leikkuu siihen hetkeksi)...onneksi se lääke vaikutti heti...vauvaa näyttivät hetken ja sit isä lähti kätilön ja vauvan kans osastolle....
Taas tällanen päivä ,et tuntuu et saa sydärin...mulla taas painattaa sydämmeen ni pirusti tämä raskaus...otin jo rautalääkkeen siihen,vähä helppas ,mut kova pumputus menossa...
alanpas valmistautuun neuvolaan...
Ryhis ja seppo 37+4
Ai onko muutakin jossain jaossa kuin liberokasseja? Täällä sen on ainakin aikaisemmin saanut sairaalasta. Neuvolasta en muista koskaan saaneeni mitään näytteitä.. Nuohan kyllä voivat tietenkin vaihdella vuosittain.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Hei, tulipa vaan mieleen, että saatteko / oletteko jo muut saanu neuvolasta pampersin näytepakkauksen, semmosen pahvisalkun? Ja libero-kassin? OYS ei jaa libero-kasseja, niin me saadaankin ne neuvoolan kautta, pikkuhiplettä tuli siis tänään neuvolasta ihan urakalla :heart: Kiva lavehtia niitä, kun tuntuu, että ikuisuus sitten on laittanu jo vaatteet ja muut vauvalle valmiiksi, eikä mitään lavehdittavaa / ostettavaa ole enää...
vau!!!!!!!! nauti! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Aattelin vaan tulla kertomaan että mulla on ihana mies :heart:
Se oli siivonnu makkarin sillävälin kun mä kävin suihkussa. Ja patisti mut sänkyyn kun tulin suihkusta. Nyt mä täällä makoilen sängyssä läppärin kanssa kun se suorittaa tuola suursiivousta. Välillä vaan huikkaa että haluaisinko mä jotain Ihana :heart: