*merks* ja me kun mentiin Koksissa synnäriltä vuodeosastolle,niin siellä oli meitä varttumassa liberon kassi ja se pampersin pahvisalkku
Meillä on neuvolassa terkkarina kätilö, joka kokeilee tarpeen mukaan myös kohdunsuun tilanteen, mutta esikoisen aikana kun oli terkkarina ihan terveydenhoitaja, niin se ei koskaan kokeillu, vaan aina piti mennä kontrolliin joko neuvolalääkärille tai äitipolille.Alkuperäinen kirjoittaja masuha1:Viikon päästä normi neuvola, noista teidän kirjoituksista piti muuten kysyä että kerrotaanko teille normaalissa neuvolassa siis myös kohdunsuusta että kuinka paljon on auki vai missä teille niitä noin usein sanotaan??
Masuha&Piskuinen 36+5 :heart:
Kauheesti oli niissä molemmissa paperia! Siis niitä esitelippuja ja lappuja... :/ Heitin kaikki järkilaidastaan paperinkeräykseen...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:*merks* ja me kun mentiin Koksissa synnäriltä vuodeosastolle,niin siellä oli meitä varttumassa liberon kassi ja se pampersin pahvisalkku
1. no siihen ei kannata kuitenkaan luottaa. mulla oli ihan hyvissä ajoin kolmosen kaa paikat pehmeet ym. mutta yli meni silti. ja Sisullakin ollu paikat auki moooonta senttiä jo monta viikkoa.Alkuperäinen kirjoittaja masuha1:Synnytystapa-arviossa käyty..Tämän hetkinen painoarvio 2800g ja syntymäpainoarvio 3500g..Vauva mahtuu syntymään kuulemma ihan normi alateitse..Eikä lääkärin mukaan mene varmaan yli lasketun ajan..!Jes!
Kortissa lukee kohdunsuusta oli: pehmeä, auki 1cm ja pituus 1,5cm..
Lapsivettäkin oli kuulemma normaalisti!
Viikon päästä normi neuvola, noista teidän kirjoituksista piti muuten kysyä että kerrotaanko teille normaalissa neuvolassa siis myös kohdunsuusta että kuinka paljon on auki vai missä teille niitä noin usein sanotaan??
Masuha&Piskuinen 36+5 :heart:
Mä kasasin kaikki "roinat" siihen pahvisalkkuun ja annoin siivoojalle ja sanoin et vie tää pois Ei viittiny niitä kaikkia turhia lippulappuja kotiin viedä =)Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Kauheesti oli niissä molemmissa paperia! Siis niitä esitelippuja ja lappuja... :/ Heitin kaikki järkilaidastaan paperinkeräykseen...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:*merks* ja me kun mentiin Koksissa synnäriltä vuodeosastolle,niin siellä oli meitä varttumassa liberon kassi ja se pampersin pahvisalkku
joo, saatiin marttojen sukat. heti ku oli synnyttäny vauva vietiin, mutta sukat tuli. ettei ihan tyhjin käsin tarvinu olla. saatiin vielä toisetki sukat, ne oli jostain kelalta.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:vau!!!!!!!! nauti! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Aattelin vaan tulla kertomaan että mulla on ihana mies :heart:
Se oli siivonnu makkarin sillävälin kun mä kävin suihkussa. Ja patisti mut sänkyyn kun tulin suihkusta. Nyt mä täällä makoilen sängyssä läppärin kanssa kun se suorittaa tuola suursiivousta. Välillä vaan huikkaa että haluaisinko mä jotain Ihana :heart:
tahtoo kans hemmotteluu! |O *kade*
meillä ainakin jaetaan mun tietääkseni noi liberon laukut synnärillä. ja pitäis muuten saada ne martta-sukat myös sieltä. te jo vauvansa saaneet; saitteko sukkia? :attn:
ei muuta!
Niinpä. Saan pian nostaa mahaa käsin, että pääsen alemmaksi istumaan, ja sohvalta en tahdo enää päästä kunnolla ylös... :kieh: Että joko uskotte, että voisin luopua tästä mahasta?? :kieh: |OAlkuperäinen kirjoittaja Ryhis:ohoh,onpas sisulla masu alhaalla =) voin sanoa sulle niinku mulle sanottiin eilen,et : on se sulla lasti kannettavana
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:ööö...onko mulla mennyt jotain pahasti ohi kun en oo huomannu että vatkulipalli on vaihtanukkii nikkiä :ashamed: (joo mulla ei näytä olevan elämää palstan ulkopuolella :saint: )