kauankohan menee et saan sen synnytystapa-arvio ajan ku tänää laitto lähetteen?!? onko se rv 36+ jotain vai rv 37+ jotain?
kleo ja Rimpula 35+0
kleo ja Rimpula 35+0
meilläpäin lähetteet menee sähköisesti joten ei mee kauan. lähettääkö ne sulle ajan vai pitääkö sun soittaa sinne?Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:kauankohan menee et saan sen synnytystapa-arvio ajan ku tänää laitto lähetteen?!? onko se rv 36+ jotain vai rv 37+ jotain?
kleo ja Rimpula 35+0
Mun lähete lähti muistaakseni 35+0 ja sain ajan 37+6 Näin siis Tampereella. Postitse tuli mulle aika.Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:kauankohan menee et saan sen synnytystapa-arvio ajan ku tänää laitto lähetteen?!? onko se rv 36+ jotain vai rv 37+ jotain?
kleo ja Rimpula 35+0
Sähköisesti laitto sen lähetteen ja se aika tulee postissa sitte mulle.. Mä mietinkin et millä viikoilla se tehään yleisimmin..Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:meilläpäin lähetteet menee sähköisesti joten ei mee kauan. lähettääkö ne sulle ajan vai pitääkö sun soittaa sinne?Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:kauankohan menee et saan sen synnytystapa-arvio ajan ku tänää laitto lähetteen?!? onko se rv 36+ jotain vai rv 37+ jotain?
kleo ja Rimpula 35+0
apua, täähän voi olla jo syntyny nuilla viikoillaAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Mun lähete lähti muistaakseni 35+0 ja sain ajan 37+6 Näin siis Tampereella. Postitse tuli mulle aika.Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:kauankohan menee et saan sen synnytystapa-arvio ajan ku tänää laitto lähetteen?!? onko se rv 36+ jotain vai rv 37+ jotain?
kleo ja Rimpula 35+0
Tuuhan sitten kertomaan,milloin vauva syntyy =)Alkuperäinen kirjoittaja Mantelilastu:Huomenna menen ultraan ja saan tietää koska vauva leikataan pois, että sitten tietää milloin kaikki on syytä olla valmiina vauvaa varten.
Mantelilastu ja rv 34+1 (34+6)
luulen että ymmärrän mistä puhut. mulla on aina kun kävelen semmosta törkeen kovaa painetta alavatsaan. en tiiä oikein mitä siinä särkee ja mihin se kohdistuu kun se on koko alavatsa. |O vähän ku koko maha painais alaspäin. inhottavalta tuntuu. :/Alkuperäinen kirjoittaja Ryhis:Painattaako teillä alamahaa silleen v-mäisesti? mitä se vois olla...tänään tuntunut niinku Seppo työntäis itseään kohti alakertaa,alamahassa ollu sellasia poikittaisia kiputuntemuksia,toisaalta niinku menkka kivut,mut kuitenkin ihan niinku kamala painontunne alhaalla,toisaalta nin ku supistelis alamahassa mut ylämahassa ei ole supistusten tunteita...
Pikkusen sekavasti kerrottu,mut koettakaa ottaa selkoa...
Mullahan ei niistä synnytyssupistuksista ole pahemmin kokemusta...Mut toiveessa täällä olisi et mullakin alkas jo tuntumaan jotain ,kun teillä muillakin =)
Terkuin:ryhis ja seppo 36+1
nou hätä..oon täällä sun seurana..juhannukseen asti! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Huomenta..
Tänään ostamaan viimeset vauvakamat ja imetysliivit! :wave:
Tajusin ettei mullakaan ole enää kun kuukausi laskettuun aikaan. Kovasti toivon että syntyis jo parin viikon päästä. Vaikka mun tsäkällä pikkunen viihtyy pitkälle yliaikaseks
Raffel ja Papsi 35+3
varmaan alkaa tuottaa sitä esimaitoa tai valmistautuu vauvan ruokkimiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Heh Älä sano kuule! Mä oon varma että sä ponkaset synnärille heti ku sitä vähiten osaat odottaa.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:nou hätä..oon täällä sun seurana..juhannukseen asti! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Huomenta..
Tänään ostamaan viimeset vauvakamat ja imetysliivit! :wave:
Tajusin ettei mullakaan ole enää kun kuukausi laskettuun aikaan. Kovasti toivon että syntyis jo parin viikon päästä. Vaikka mun tsäkällä pikkunen viihtyy pitkälle yliaikaseks
Raffel ja Papsi 35+3
Asiasta kukkaruukkuun.. Huomasin tänään että mun tissit on turvonnu ihan hervottomiksi! Mitä niille oikeen on tapahtunu tässä ihan viikon sisällä Kunnon MELONIT! Sais olla aina tämmöset.
kai olet ennenkin nähny enneunia mitkä pitäny paikkansa? :attn:Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:HS, näin viime yönä unta että sä sait tytön =) Nytkö mäkin olen sitten lopullisesti pimahtanut kun alkaa pinon ihmisiä tulla uniin...ennen naureskelin muita jotka näki pinolaisista unta, nyt ite tekee sitten samaa... Toivottavasti oli joku hyvä enne sulle!