Hakutulokset

1. M

Voi himpura, laitoin tummat pyykit

enpä usko että mitenkään käy kerrasta, puhdasta pyykkiä tulee.
  2. M

nuha, yskä, kurkkukipu ja pahanhajuinen hengitys taaperolla...

kylmät juomat auttaa kipeetä kenties turvonnutta kurkkua..itseasias paremmin kuin lämpimät juomat!!!
  3. M

Saatteko lastenne isiltä äitienpäivälahjoja?

Eikai eronneena toisille lahjoja ostella. Häh! Mulle riittäisi ainakin se lapsen omatekemä kortti vaan. Miksi miehen edes pitäisi muistaa jos on erottu. En mä ainakaan ikinä ostais lapsen isälle isänpäivälahjaa. vaikka kuinka hyvissä väleissä oltaiskin.
  4. M

kauhea synnytys sairaalasarjassa?

ja ihan kauhialla voimalla se lääkäri veti, miten ihmees se ees pysyy "limaisessa päässä. Ihmettelee kovasti=)
  5. M

*Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

Kaikille jo synnyttäneille tasapuolisesti onnittelut vaaveista :heart:
  6. M

*Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

no niin.. vatsatauti iski muhun eilen...ja edelleen vaan jatkuu :'( aika masentavaa, eilen piti kukkia pihalle ostella, ja tänää noi muksut viiä tivoliin. no onneks mies vei muksut tivoliin, ja muutenkin on hoitanu pyykit ja pihahommiakin tehnyt. Mä itse olen vaan niin huono ottaan rennosti...
  7. M

~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

Huomenta kaikille! Eilen olin extra neuvolakäynnis verenpaineen takia, ja samalla sitten selvis kun olin siel sokrutesteis et ne kaks vikaa arvoa oli päin peppua, NICE!! Nyt sitten odotellaan kutsua äippäpolille. Mulla ei oo nyt hajuakaan mitä pitäs olla syömät tai saatikka mitä voi syödä...
  8. M

KÄYNNISTYS: kuinka nopeasti lapsi syntyi? olen ensisynnyttäjä ja käynnistys vissiin edessä...

Mulla meni reilut 4 tuntia, kalvot puhkastiin siis!
  9. M

~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

Huh hellettä.. Kaks tuntia maálailin terassia, ja sen kyllä tuntee nyt selässä... Ryhis: Juuh täällä on todella keväistä, itseasias olin äskö 2 tuntia toppi päällä terassilla maalailemassa, ja kuuma oli. Itse en näe Turkua mitenkään erikoisena paikkana..aina siel asunu, vasta 2 vuotta asuttu...

Yhteistyössä