kauhea synnytys sairaalasarjassa?

• Viestiketjun aloittaja katsoin
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mua ei sattunut kun imukupilla autettiin vauva ulos mutta väliliha olikin kipee 3kk.utta ennen voinut istuu kunnolla ja nykyään kaamea jomotus siinä kun menkkojen ekana päivänä.
Ja tästä on aikaa 10vuotta ja lääkäri sanoikin että siihen on saattanut jäädä jotain että ei kunolla parantunut mutta ei tulehtunutkaan.

Ellamaaria harmaana
Mulla käytettiin sitä Kiwi-kuppia ja se oli ainakin pehmoisempi vaihtoehto...eikä lääkäri tuollai koko kropallaa vetänyt, vaan ihan käsivoimin tuolilta, oli kylläkin mies, että jos voimat sitten muuten riittivät.

Sattui se laitto ja sattui se vetäminenkin, mutta mulla ei tehty epparia tms. ja pystyin jo heti sitten istumaan... Ei vaan lapsi tullut ilman apuja reilun puolentoista tunnin ponnistamisen jälkeen.

Mutta erilaisia noi on kovasti... kyllä varmasti tuollaisesta kokemuksesta olisi voinut jäädä traumat mullekin, omani oli "pehmeä" eikä pahaa makua suuhun jäänyt...

Näytti kyllä aika hirveältä touhulta :(

Mutta toisaalta hyvä, että antoivat kuvata. ymmärtää itekin vähän enempi sen tilanteen "kauheutta".
Mutta ei kaikki mene aina niin kuin toivotaan. joskus äy noin. onneksi molemmat selvisivät hengissä siitä koitoksesta!

Onko tästä ketjusta kadonnu viestejä vai onko kaks samanlaista aloitusta??? Vastailin aiemmin tähän(?) ketjuun ja profiilin kautta nään sen viestin kyllä, mutta tässä sitä ei näy ja muitakin viestejä tästä on kadonnut...

Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Onko tästä ketjusta kadonnu viestejä vai onko kaks samanlaista aloitusta??? Vastailin aiemmin tähän(?) ketjuun ja profiilin kautta nään sen viestin kyllä, mutta tässä sitä ei näy ja muitakin viestejä tästä on kadonnut...
Väärä ketju.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1403005#m15708893

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Väärä ketju.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1403005#m15708893
Juu, kiitos... "vähän" hämy juttu, kun samanlaiset aloitukset ja samaan aikaan...

vieras
Kyllä meitin poika ainakin kovalla voimalla ulos "vedettiin". Mies sanoi että lääkäri ihan tosissaan veti ja laittoi polven sängyn reunalle jotta sai paremmin vedettyä.
Toi jakso oli aikast kauhea, mutta kiva nähdä välillä hiukan "vaikeampkin" synnytys.
Just sanoin miehelle et jos seuraavalla kerralla imukuppia tarvitaan niin mulle ei sitten ainakaan saa sitä kertoa!!! ja piste.

Yhteistyössä