Hakutulokset

1. M

~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

Jee, ei olut tullut painoa kun 100g/viikko- ja mä kun luulin että on tullut jotain 2kg!! hehee, kävinkin sitten ostamassa ainekset että leivon illalla banaanitoffee muffinseja :p Nyt kun kerran on noi upia ilma niin taidan vetästä verskat jalkaan ja mennä takapihalle öljyämään terassia...
  2. M

Tervehdys... Tulin äskön sok.rasitustestistä, hitto et meinas aika käydä pitkäks siel soffal istuskellessa..En oo aikasemminollu tos testis ja kuvittelin et eteen laitetaan kannullinen jotain valkoista juomaa, mutta sehän olikin vaan pullollinen "laimeaa" kokista. Nojuu, 25 minsan päästä olis...
  3. M

Huomenta vaan... Minä ihan innostuin pesemään ja laittamaan noita baby vaatteita(kun ei muutakaan tekemistä ole täällä kotona)..ja ihan olin unohtanut miten pikkuisia nuo vaatteet ovat ja kuinka hitsin vaikeeta niitä on viikata. Mulla on noita bodeja ainaki sata(no ainaki melkein)...
  4. M

vaihtaako teillä koululaiset kouluvaatteet pois kun tulevat kotiin?

meillä ei ole erikseen kouluvaatteita, samoilla mennään koulussa kuin pihallakin. Kylä/kaupunkivaatteet on sitten erikseen!!
  5. M

Laittaakaas mulle hyvä itsetehdyn italianpadan ohje

no yks lihaliemikuutio about...sit ei tarvii välttis suolaa lisätä enää..ja yks purkkivähintään tomskumurskaa,,riippuu paljonko teet..
  6. M

Vakuutuksista

Tapiolasta otettu molemmille, ja erittäin tyytyväinen olen=)
  7. M

Lapsi lapsenvahtina?

riippuu kyllä täysin siitä 11 vuotiaasta!!
  8. M

Laittaakaas mulle hyvä itsetehdyn italianpadan ohje

paistat lihan ja sipulit, maustat, lisää tom.murska ja vettä+lihalientä sekä spagetit, sit aika loppuvaihees hemapa pussi!! helppoa ja hyvää=)
  9. M

No oli todellakin inhottavaa, vaikka näin jälkeenpäin vähän naurattaa, meinaan näytti varmaan mun viimeiset askeleet siltä kun tuhannen tuiskeessa olisin ollut. Onneks mies oli lähellä ja soitin sen nostamaan mut tienpenkasta ylös... :D tänäänki ollut huonoa oloa, menin päikkäreil, heräsin ja...
  10. M

heippa tänne, enpä ole aikasemmin kirjoitellut, lueskelen näitä teidän juttuja kyllä silloin tällöin. Nyt olis sellanen kysymys että onkos teillä jollain käynyt niin että kesken kaiken, ihan yhtäkkiä tullut huono olo, alkanu silmissä sumenemaan ja ollut sellainen olo että kännissä olisitte...
  11. M

Mikä näistä nimistä ois paras?

Juliet Vilhelmiina on minusta kaunein yhdistelmä!!
  12. M

Uusi äitiyspakkaus 09!

Mä käsitin jostain etä siinä olisi kyllä joku vastaava sille ohuthaalarille. Mikäs se sit mahto olla?!
  13. M

Uusi äitiyspakkaus 09!

kaipa se on niin että aina noissa on joku vika jonkun mielestä!!! =)
  14. M

Uusi äitiyspakkaus 09!

Mä kyllä toivoisin että saatais viel vanha, katsotaas miten käy!!!
  15. M

Lasten kanssa tänään leffailta -mitä syötävää keksis?

osta hodaritarpeet, sit lapset saa laittaa täytteeks mitä tahtovat, ketsuppia, sinaappia, majoneesia, kurkkusalaattia ym... NAM!!!
  16. M

5-vuotiaalla tytöllä ontelosyyliä eli molluskoita, onko muilla kokemuksia näistä?

meillä oli pojalla pahassa paikassa niitä joten siksi poistivat pari oikein isoa jotka levittivät niitä(yksityisellä käytiin). Sitten taas tytöllä ollut niitä jo yli vuoden eikä samainen lääkäri niille tee mitän. Se on todella yleistä lapsilla ja menevät itsestään pois ajan kanssa. Meillä...
  17. M

hampaiden valkaisemisesta!

myös kosmetologi voi tehdä valkaisuja...lähinnä näkyviin pintoihin..ja hinta on paljon pienempi kuin hampulääkärillä!!! Kokemusta on..ja hyvät sellaiset!!
  18. M

*~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

Hyvää naistenpäivää kaikille :flower:
  19. M

mies käy deittisivuilla, etsii sitä "oikeaa".

mä en kyl pystyis odottaa hetkeäkään...
  20. M

Lorahteleva valkovuoto, rv 16+0

Juuh ota ihan rauhassa, se on todellakin normaalia!! Ja voi jatkua kuules näköjään pidempäänkin..kenties loppuun asti. (rv 25)

Yhteistyössä