Snif,olipas taas päivä...onneksi ei aamulla tiedä mitä päivä tuo tullessaan...Minun "vauvallle"piti varata aamulla hammaslääkäriin särkyaika,eilen valitti ientään,niin sieltä löytyi mätäpatti :x Se sama hammas on meitä vainonnut jo monta vuotta,3vko sit laitettiin lääkepaikka,ja nyt sit paise löyty...hammaslääkäri tuumas vaan et se on sit hampaan poisto,ja mullehan ei tarvi muuta sanoa ,kun jo vollotin :'( tyttö itki koko toimituksen ajan ,vaikka se koko käynti kesti 10min. mut jeesus sitä tuskaa sen jälkeen,tyttö itki hammaslääkärin eteisessä mun sylissä valtoimenaan ja veri valui suusta...onneksi helppas sit kotona kun annoin särkylääkettä,oli kuin uudelleen syntynyt lapsi...Nauroin niille hammaslääkäreille,et mä voin onneksi vedota nyt raskaushormoneihin,kun niin itkettää =)
Kertokaapa te kokeneemmat,et miltä tai oikeestaan missä tuntuu synnytyssupistelut tai ne jotka alkaa paikkoja pehmitteleen/aukoon?mullahan ei leikkauksen takia ole oikein nuita kokemuksia,tai mitä nyt on supistellut,mut nyt parina päivänä on tuntunut aina supistellessa outoja tuntemuksia jossakin tuolla perssuolessa...joo,ällöä,mut tosi juttu... :x
Huomenna on meno ravitsemusterapeutille tuon sokerin takia.kiva ottaa tuo meidän totuudentorvi mukaan(siis lapsi),kun se kertooa aina kaikille mitä kiellettyä meidän äiti nyt taas on tehny...neuvolassakin se ilmoitti ,et meijän äiti siirtelee huonekaluja vaikka lääkäri on kieltäny...meijän äiti se syö karkkia,vaikka te kielsitte... :headwall: olenkin sanonut et voi kun se ymmärtäisi joskus olla ujona ja puhumatta...
Markkinoilla oli hauska paita lapselle,ainakin mun mielestä sai hymyn äidin huulille...Siinä luki et "meidän äiti syö teidänkin äitien ruoat",ois jotenkin passeli nyt kun maha on niiiiin jätti...Vieläkin harmittaa kun en ostanut...
Mutta nyt taas vaivihkaa taidan köllähtää lukemaan kun lastenohjelmat hoitaa lastani
olen muuten jo kaks yötä nukkunut aika hyvin...kiitos ikkunoiden pitämisen auki yöllä,kylmässä nukuttaa niin hyvin...
Terkuin : ryhis ja seppo 32+1