Todella kamala Tytölle makuupussi ja pari bodya ja loput pojalleAlkuperäinen kirjoittaja björn:todella ruma!Alkuperäinen kirjoittaja ...:ruma!
varmaan on jos ei kaipaa vanuhaalaria. kyllä musta se on yks mikä äitiyspakkauksessa on otettu aijemmin hyvin huomioon et vauvoja syntyy joka vuoden aikaan eikä vaan talvella mut ei näemmä enäänAlkuperäinen kirjoittaja bb:Onpahan viimeinkin sukupuoleton ja jätetty se kamala sininen pois. Minusta mukava pakkaus.
Hyvä huomio. En muuten edes huomannut että se puuttuu. Se oli meilläkin ehkä käytetyin vaate koko pakkauksessa. Ihmeellistä että se on jätetty pois, enkä kyllä huomaa että mitään olisi tullut tilalle.Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:varmaan on jos ei kaipaa vanuhaalaria. kyllä musta se on yks mikä äitiyspakkauksessa on otettu aijemmin hyvin huomioon et vauvoja syntyy joka vuoden aikaan eikä vaan talvella mut ei näemmä enäänAlkuperäinen kirjoittaja bb:Onpahan viimeinkin sukupuoleton ja jätetty se kamala sininen pois. Minusta mukava pakkaus.
ei mikään. ainakaan kun kelan sivuilta katoin yksittäiset kuvatAlkuperäinen kirjoittaja MammaM80:Mä käsitin jostain etä siinä olisi kyllä joku vastaava sille ohuthaalarille. Mikäs se sit mahto olla?!
VillahaalariAlkuperäinen kirjoittaja Nellah:ei mikään. ainakaan kun kelan sivuilta katoin yksittäiset kuvatAlkuperäinen kirjoittaja MammaM80:Mä käsitin jostain etä siinä olisi kyllä joku vastaava sille ohuthaalarille. Mikäs se sit mahto olla?!
mistä sä sellasen löysit ei ainakaan kelan sivuilla ole mitään puhetta. ei kuvaa eikä tekstiä moisestaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:VillahaalariAlkuperäinen kirjoittaja Nellah:ei mikään. ainakaan kun kelan sivuilta katoin yksittäiset kuvatAlkuperäinen kirjoittaja MammaM80:Mä käsitin jostain etä siinä olisi kyllä joku vastaava sille ohuthaalarille. Mikäs se sit mahto olla?!
Katoppa uudestaan. Siellä on luonnonvalkoinen kokohaalari 70% villaa. Ihan hyvä idea, mutta ei minust kyllä korvaa vanuhaalaria.Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:mistä sä sellasen löysit ei ainakaan kelan sivuilla ole mitään puhetta. ei kuvaa eikä tekstiä moisestaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:VillahaalariAlkuperäinen kirjoittaja Nellah:ei mikään. ainakaan kun kelan sivuilta katoin yksittäiset kuvatAlkuperäinen kirjoittaja MammaM80:Mä käsitin jostain etä siinä olisi kyllä joku vastaava sille ohuthaalarille. Mikäs se sit mahto olla?!
Tämä:Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:mistä sä sellasen löysit ei ainakaan kelan sivuilla ole mitään puhetta. ei kuvaa eikä tekstiä moisestaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:VillahaalariAlkuperäinen kirjoittaja Nellah:ei mikään. ainakaan kun kelan sivuilta katoin yksittäiset kuvatAlkuperäinen kirjoittaja MammaM80:Mä käsitin jostain etä siinä olisi kyllä joku vastaava sille ohuthaalarille. Mikäs se sit mahto olla?!