ap
Uskaltaisitteko jättää 11- vuotiaan lapsenvahdiksi, katsomaan puolivuotiasta, kun äiti kävisi puolen tunnin lenkin?
Ei oo täysi-ikäisiä Mannerheimin lastensuojeluliitonkaan hoitajat, joita voi ostaa kotiin. Ihan lain puitteissa toimivat.Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:Tästä tuli mieleen, että pitääkö lapsenvahdin olla aina täysi-ikäinen? Miten vastuukysymykset, jos lasta vahtii alaikäinen? Varmaan vähäksi aikaa voi jättää 11-vuotiaankin seuraan?
12v palstailee!Alkuperäinen kirjoittaja minä:Olen 12 vuotias, vahdin naapurini 1 vuotiasta lasta. Olen tutustunut perheeseen hyvin jaminuun luotetaan. Hoidan lasta n. klo. 15-19. Meillä on sujunut hyvin osaan laittaa ruuan, koittaa onko ruoka sopivan lämmintä, vaihtaa vaipan laittaa lapsen nukkumaan. Minua on informmoitu vaara tilanteista, mutta osaan kutsua ambulanssinkin!!! Vanhdin lasta koko ajan hyvin joten en usko, että lapselle käy pahasti. Tietenkin olen ottanut huomioon senkin riskin, että laselle sattuu jotain.
OLEN MYÖS 12V JA OON VAHTIN MONIA PIENIÄ LAPSIA JA TYKKÄÄN VAHTIA, AINA KU KATSON HEITÄ KUN HE NAURAVAT/HYMYILEVÄT NII MULLA TULEE HYVÄ MIELIOlen 12 vuotias, vahdin naapurini 1 vuotiasta lasta. Olen tutustunut perheeseen hyvin jaminuun luotetaan. Hoidan lasta n. klo. 15-19. Meillä on sujunut hyvin osaan laittaa ruuan, koittaa onko ruoka sopivan lämmintä, vaihtaa vaipan laittaa lapsen nukkumaan. Minua on informmoitu vaara tilanteista, mutta osaan kutsua ambulanssinkin!!! Vanhdin lasta koko ajan hyvin joten en usko, että lapselle käy pahasti. Tietenkin olen ottanut huomioon senkin riskin, että laselle sattuu jotain.