Mikä näistä nimistä ois paras?

• Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
juliet vilhelmiina. Tai julie vilhelmiina? Jotenkin helpompi suomalaiselle. "julietin kanssa, julietille"
ei oo yhtä kaunis. kyllä se Juliet pitää olla. :heart:
ja lempinimeks tulee kuitenkin Julle. :LOL: :LOL: :snotty:

Juliet Vilhelmiina noista.Mites ois Juliet Charlotta,Juliet Matleena/Marissa :D Meillä tytön ristiäiset 11pvä.Vihdoinki löyty nimi.On meinaan ollu niiiin vaikee keksiä neljännelle tytölle nimi :whistle: enään ei voikkaan vaihtaa,tilasin nimittäin nimi servetit ja tuli kyl aika kalliiks :whistle:

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja hemuliina:
Juliet Vilhelmiina noista.Mites ois Juliet Charlotta,Juliet Matleena/Marissa :D Meillä tytön ristiäiset 11pvä.Vihdoinki löyty nimi.On meinaan ollu niiiin vaikee keksiä neljännelle tytölle nimi :whistle: enään ei voikkaan vaihtaa,tilasin nimittäin nimi servetit ja tuli kyl aika kalliiks :whistle:
erityisen vaikeeks tekee sen kun on supernirso ukko. no se ton Julietin loppujen lopuks otti esille ja kolahti kyllä muhunkin. :heart: veikkaan että mä saan päättää sen tokan nimen. :saint:

mutta hei..voihan niitä nimiä vaihtaa myöhemminkin jos siltä tuntuu. :D et ois varmaan eka.

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Juliet. Hmmmm, musta se ja etenkin Vilhelmi(i)naan yhdistettynä on liian tavallinen verrattuna teidän muiden lasten nimiin? Ja liian pitkä?
nii..Justiina ois parempi mutta mies ei tykkää. :LOL:
ei..mä en oikeen osaa päättää pitääkö se toka nimi olla tavis vai erikoinen. kun Juliet ei varmaan löydy kalenterista niin reppana ois ilman nimpparii. :snotty:

Valenia tai Vienna (joka näköjään puuttuu mun listalta) ois ehkä mun suosikit.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Juliet. Hmmmm, musta se ja etenkin Vilhelmi(i)naan yhdistettynä on liian tavallinen verrattuna teidän muiden lasten nimiin? Ja liian pitkä?
ei..mä en oikeen osaa päättää pitääkö se toka nimi olla tavis vai erikoinen. kun Juliet ei varmaan löydy kalenterista niin reppana ois ilman nimpparii. :snotty:

Entäs Valeria?

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

Entäs Valeria?
mulle tulee siitä mieleen malaria. :ashamed:

Meillä kans niin eri maku miehen kans nimistä!Ei oo heleppoo,ei..no mut nyt ei enään vaiheta,on niin monta kertaa etunimi vaihtunu..ja itse asiassa ehdotin tätä tulevaa etunimeä jo heti ku tyttö synty,mut ei sillon suostunut annoin vähä aikaa ja mieli muuttu :D hyvä niin!

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Tää ei nyt liity yhtään aiheeseen, mutta siis jos on vaikka kaks Juliet-nimistä tyttöä, niin kuinka taivutetaan? Julietit? (Siis niinkuin vaikka Hennat, Marjat...) Rupesin vaan pohtimaan :D Mutta siis kaunis nimi on.
hmm..Julietit varmaan..emmä tiiä..mulla ei oo muutenkaan noi taivutukset hallussa. en tiiä miten se menis edes ruotsiks. :snotty: Julietter? :D

Yhteistyössä