Mianna:
Tyhmä kysymys mut miksi vasta kaarituelliset käyttöön myöhemmin? Mä ostin kans changista 50%liivit , ja ajattelin käydä toisetkin ostamassa viel ku se ale on.
Ettekä iki arvaa minkäkokoiset liivit se mulle heitti, DD-liivit
Mulla on sellaset normitissit, ei todellakaan isot, vähän mä ylpeilin ukolle kotona et mulla on DD-liivit kaapis,HIH!! No mutta liivikaupan koot onkin ihan eriä ku H&M. Sieltä olis varmaan joku Ckuppi imetysliiveis!!
Mä oon täs 3 pv joutunu sokereit mittaan ja tänää meen TYKS:iin niitä arvoja näyttään, yksikään arvo ei meny yli sallitun, vaikka söin välil suklaata, eikun kerran oli arvo 8.0 (saa olla max 7.8) kun söin puolikkaan sullakebabin)
Et saas kattoo mitäne meinaa.
Mulla jo viikot 35+1 eikä mulle oo ees puhuttu koko synnytystapaarvioinnista, tosin oon jo kerran synnyttänyt et vaikuttaakohan se.Pitäneekin kysellä neuvolasta ensviikolla. Haluisin vähän tietää tän tyypin kokoa, ettei vaan kasva yli esikoisen joka oli 4280g 55cm. Minähän en tosta isompaa mötikkää haluu synnyttää....
Juuh, trampoliinikin ostettiin pihalle lapsille, arvatkaa ottaako päähän ku ite ei pysty pomppimaan