HuomentaPäivää täältäki!
Ihan pakko tulla mainitsemaan, et MÄ NUKUIN tosin hyvin!
2 kertaa vaan kävin hereillä, muuten 22-7.30. Ja on mulle muuten tosi hyvin.. En kyllä oo sen pirteempi ku muina aamuina, mut any way!
Luin tuolta Toukokuisten puolelta, et joku oli otettu osastolle ku oli ollu paikat samassa tilanteessa ku mulla nyt, oli vaan lapsivettä tutkimuksen jälkeen lirahtanu pöydälle.. Et joo, ei tää paniikki oo mihinkään laantunu!
Huomenna ois neuvola ja sais vähä purkaa oloja..
Ja seksistä; haluttas ja koko ajan. Mut voisitteko jeesata, saattaa kuulostaa omituiselta tai "riettaalta" mut yhdessä tietyssä asennossa jotain lirahtaa HETI kohta sänkyyn. Ei virtsaa, ei valkovuotoa.. Olen joskus ejakuloinut mut tälläsellä mittakaavalla!? Missään muussa asennossa tai orgasmin aikaan ei tuu.. Tätäki vissiin pitää Tätiltä huomenna kysyä..
Kyllähän tuollaset ohjeet kannattaa laittaa jo valmiiksi, kuten
Sisulla. Varsinki kun nuita eläimiä on.. Mulla niin isot lapset et ei taida ohjeita tarvia!
Mut kuulostaa kyllä kaukaa viisaalta, eipä tarvi sit tosiaan puhelimessa selitellä..
Sain sairaalakassin pakattua! Tai siis ei vielä juotavaa/ syötävää/ luettavaa, mut ilman niitäki toki pärjää..
Muuten oonki ollu taas vaihteeksi niin saamaton, et oikeen hävettää. :ashamed: Ihan pakosta täällä yks päivä imuroin ja luutusin, ajatellen samalla et onneks äiti tekee tän seuraavalla kerralla.
Ei oikeen kiinnostas mikään.. Kyllästyny tähän mahaan, ja ainaseen ähkimiseen liikkuessa tai ees vaan hengittäessä. Ei ois enää kauaa.. :snotty:
Sain sitte tuhlattua sen lahjakortinki. Kaikkea sai hankittua mitä vielä puuttu, ja "ylimääräsenä" ostin sellasen kylvetystuen. Oon siitä lukenu paljo netistä ja ajattelin et se vois olla hyvä näin meikäläisellä joka yksin pääsääntösesti sen homman hoitaa.. Ja eipä tuo ollu ku 18? et vaikka käyttämättä jäiski. Jotenki se vaan vaikutti kätevältä, varsinki sit jo pikkusen isommalla vauvalla.. Saa nähä..
Joo, pakko se ois kauppaan lähtä lompsimaan, kiinnostaa kiviäki. Koskee, koskee ja koskee.. Tietää jo, kuinka kipiä sitä on sen jälkeen. |O
Lisbet ja Turo 36+6, huomenna POKS