*Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

BV:lle onnittelut! :flower:

Kyllä täälläkin fiilikset vaihtelee aika hurjasti.. Lähinnä liittyen kyllä tähän raskauteen ja omaan olotilaan. Hetkeksi tulee välillä sellainen olo, että kyllähän tätä vielä jaksaa, mutta enimmäkseen on aika kurja mieli näitten vaivojen takia. :snotty: Väsymys on myös tullut viime aikoina uudelleen, mutta sen luulen kyllä johtuvan siitä, että en saa öisin nukuttua näiltä käsiltäni..

Pian taas yksiin tyttären kevätjuhliin. :) Tänään on vuorossa balettikoulun kevätnäytös.

-maranooka & prinsessa 33+3-
 
Täällä kans sekä henkinen vireys että fyysinen vaihtelee kovasti. Eikä tilannetta helpota se, että nyt just kun itteä väsyttää niin pirusti, niin mies on sitten kipee, joten ei toivoakaan et saisin mitään apuja noiden kahden kanssa. Tänää tulluki oltua oikee kiukku-äiti lapsille. :ashamed: Pelottaa ja ahistaa taas vaihteeks kui hitos sitä sitte jaksaa miehen pitkiä työpäiviä kolmen lapsen kanssa. Vieläks tän vois perua...??? :whistle:

Ryhis mulle tuli kans ne Bravadon liivit, ihanat on! :wave: Melkein voisin kuvitella laittavani ne päälle ku maito nousee, tosin eivät varmaan mahdu.. Mutta niin pehmoset ja hiertämättömän tuntuset on, että ehkä ainoat liivit, joita pystyis edes harkitsemaan päälleen sitte ku tissit taas tuntuu räjähtävän.

Ääh, ajatus katkeilee ja keittiön kaaos huutaa niin kovaa, että pakko hetkeks kai irrottautua tästä koneen äärestä.

vanttu ja viljo rv 35+5
 
Onnea Bad Virginille!!!! :flower: :heart:

Täällä ainakin ollu väsymystä nyt tosi paljon. Johtuu varmaan flunssasta ja siitä kun hemoglobiini laskenut yhtäkkiä sadastakolmestakympistä sataankymmeneen.

Ostin kanssa vadelmanlehtiteetä pari päivää sitten ja illalla sen juomisen jälkeen on suppaillut, mutta voihan se johtuu muustakin..

KuanYin ja Silmu 37+2
 
BV:lle paljon onnea tyttövauvan johdosta! :flower: :heart:

Minä sit tosiaan lähdin käväiseen vielä reissussa ja ainakin tuo eilinen automatka sujui ihan hyvin, tuntuu et edellinen reissu tuntui jopa pahemmalta ku nyt tää viimeisin. Vauveli on vaan edelleen tosi ylhäällä, painaa jotenkin tuonne kylkiluiden alle tms. ja istuma-asennon kans saa olla tarkkana kun muuten alkaa hengitystä ahdistaa.. mut lienee tuttua kaikille :)

Pirtsi80 35+0
 
Talvis :juu,täällä kohtalotoveri...Oon puolestapäivästä lähtien ihan horroksessa...Mä oon ihan rättiväsypoikki...Nyt on taas sellanen olo,et vois nukkua muutaman tunnin,mut ei voi kun neidille tuli kaveri.Rinnoissa alkanu tuntumaan kipuilu,joten kait sielläkin joku hormoonimyrsky on menossa...

Mies lähti tyhjentään mun isän asuntoa siskoni perheen kanssa...Oispa ihana itekkin päästä jo reissuun...Katselin kaihoten ,kun äitini naapurit pakkas asuntoautoa...Mäkin tahdon...No,koetan maltaa heinäkuulle,ja sit painutaan lappiin...Ainakin näillä näkymin...Mies nyt ainakin menee,mut hyvä tarkoitus ois lähteä lasten kanssa mukaan,katsotaan millanen paketti täältä mahasta syntyy =)

Aamulla oli ihan sellanen olo et pakko lähteä käymään kirpparilla.Tunne olikin oikea,kun sieltä bongasin uuden veroisen hoitotason pinnasängyn päälle...Mähän en laittanu hoitopöytää lainkaan,kun on turhake ollut meillä,mut viime yönä ajattelin,et ostetaan neuvolantädin käynnin vuoksi meille ees hoitotason pehmuste,ni löytykin tuo,sellanen kevyt juttu,ei mitään puuta...

Millonkahan sieltä BVtulee kertomaan meille miten meni synnytys ym...On tässä ketjussa tainnut olla kiireisimpiä nuo vauvat,mitä toukokuisilla?!

Ei jummi,pakko lähteä siivoileen,etten urvahda tähän...

Sadepäivä terkuin : Ryhis ja Seppo 35+3
 
Täällä ollaan Taysissa lapsiveden vuodon takia.Vauva jo 2400g ja voidaan hyvin.Tulehdusarvot ok mutta nyt seurataan että vesi ei vähene ja olo pysyy hyvänä...Jänskää miten käy onko käynnistys edessä?

äitiys ja onni ja Plussa pallo 34+1 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äititys ja onni:
Täällä ollaan Taysissa lapsiveden vuodon takia.Vauva jo 2400g ja voidaan hyvin.Tulehdusarvot ok mutta nyt seurataan että vesi ei vähene ja olo pysyy hyvänä...Jänskää miten käy onko käynnistys edessä?

äitiys ja onni ja Plussa pallo 34+1 :heart:
Hui, onpa jännää! Toivottavasti kaikki sujuuu hyvin!
Musta on tullut nyt foorumin suurkuluttaja, kun flunssan takia ei oikein jaksa lähteä mihinkään. Koko ajan tapahtuu täällä kesämasuissakin kaikenlaista! =)
 
Täälläkin voidaan kuin alkuraskaudessa - väsyttää kamalasti ja usein huono olo. Niin, ja minullakin rinnat voi vat huonosti, täälläkin iltaisin sattuu kun liivit ottaa pois. Minun pitäisikin ostaa jotkut pehmoliivit (nämä bravadot siis ilmeisesti ovat loistavat?) joita voisin jo nyt pitää yötä myöten. NYt pidän tavallisia urheilutoppeja, mutta nekin ovat kaikki jääneet pieniksi jo aikaa sitten kun boobsit ovat moninkertaistuneet :ashamed:

Voi, nyt minun pitääkin jo heti lopettaa, kerrankin lyhyt viesti!


ONNEA KAIKILLE JOILLA VAUVA JO!!!!!!!!
Ja kovasti voimia kaikille jotka semmoista extrana tarvitsevat!

T: Möhis ja Fantti 33+6
 
Onnea BV:lle!! :flower: =)

Argh, että väsyttää.. Varmaan kahden viikon ajan heränny joka yö monta kertaa |O Tää on sit varmaan sitä vauvan tuloon valmistautumista..

Ihme "menkkakipuja" ollu pari päivää.. Selkään ja jalkoihin jomottelee, vissiin jonkinmoisia suppareita..

Tänne ei mitään uutta muuten, mukavaa lauantai päivän jatkoa kaikille B)

MiNiMaM ja tyllerö 36+0 POKS!
 
HelloShitty
juu ei näy limaakaan täällä. mulla on jokaisen kaa ollu sen verran tylsät nää oireet ennen synnytystä. ei mitään ennen ku alkanu menkkajomotusta ja kipua. limaa tullu vasta muutama tunti ennen ku vauva on ollu maailmassa. eli en oota mitään jännää tälläkään kertaa. vedet tuskin tulee itestään. :kieh:

pitkiä viikkoja edessä. |O :headwall:

tsemppiä niille joilla on jo toinen jalka synnytyssalissa!!! ollaan täällä hengessä mukana. :heart: :hug:

HS ja J rv 36+2
 
Bad virginille suuret onnittelut vauvasta!!! :flower: =)

En ihan tarkkaan ehtinyt lukemaan, että onko muuta tapahtunut... :hug: kuitenkin kaikille kipuilijoille.

Me ollaan vieläkin sairaalassa. Mut meinataan kai potkia pois, mutta sain vähän lisäaikaa. Vauva on keskolassa. Syöminen vain ongelmana, jospa pian söisi annoksensa, sitten päästäisiin yhdessä kotiin. Mutta on se vauva vaan niiiin ihana. Kesä lähestyy ja alkaa vauvat tässäkin pinossa lisääntymään. =)
 
HelloShitty
täällä muuten alkaa kohta olla porukalla täysaikasia vauvoja. vielä muutama päivä. teitä toukokuisia ku ette oo virallisesti kesäkuisia niin ei voi laskea mukaan. :kieh: :D

onneks alkaa olla ohjelmaakin jonkun verran niin on aina jotain tekemistä. :saint: ens viikolla on se vika lääkärikäynti niin näkee onko edes jotain muutosta tapahtunu. sden jälkeen alkaa olla neuvolakäyntejä kerran viikossa. :p ihana muuten tää turvotus..saa nähä mitä se vaaka sanoo. :ashamed: no..lohduttaa ehkä pikkasen kun tietää että on ohimenevää. B)

eipä muuta..kohta saunaan. ja huomenna anoppilaan.

-HS ja J-

ps. se toka nimi on vieläkin epäselvä. 2 eri vaihtoehtoo mutta kun en osaa päättää!!! |O
 
Onnittelut härkäneidolle ja BV:lle vauvoista!! :flower: :flower:

Mä sain tänään ommeltua imetystyynynpäälisen! Tuli hyvä vaikka itse sanonkin. Ollut niin tylsä sateinen päivä... Ukot tekee saunaa alhaalla ja mä oon saanut olla kodinhengettärenä :) Ihan kiva ettei ole tarvinnut tänään osallistua remontin tekoon. Huomasin muuten tänään että mulla on jo enenmmän rusketusraitoja tän kevään aikana kun viime kesänä yhteensä!! B) Eli ei paha vaiks välillä sataakin :)
Kohta vielä koirat iltapissalle ja ottaa ne sisälle... Nekin on joutunu olee koko päivän ulkona kun en ole jaksanut niitä puhdistella sisälle. On aika ahdistavaa niitä harjailla ja tassuja putsailla tän masun kanssa ulkovaatteet päällä.

Huomenna äitienpäivä ja äitienpäivä lounas "ulkona" koko perheen voimin. Mies osti eilen mulle jo ruusun kun käytiin kylillä.

L& :heart: 36+4 (viikot ja päivät menee hulinalla ohi)
 
Hyvää äitienpäivää kaikille näin nyt hiukan ennakkoon, mut onhan tuo kello jo yli puolenyön, näemmä. :flower: :flower: :flower:

BV:lle onnittelut ja äitiys ja onni ei varmaan kauaa mene enää sullakaan =)

Rintapumppu asiassa yksi ääni lisää Avent Isikselle. Mulla oli myös Ainun sähköpumppu, mut sen myin pois. Taidan muuten pakata pumpun sinne sairaalakassiin kun sillä saa helpommin irtoomaan aluksi turvonneista tisseistä kun käsin...

nenäverenvuodosta mulla on aiemmilla kerroilla ollu ongelmana, mut ei tässä raskaudessa. Sehän voi kans johtua raudan puutteesta. Kokeilkaapa juoda karpalomehua, on auttanu itellä :)

Täällä ei mitään ihmeitä: äitienpäivää vietän muksujen kanssa, mies on töissä. Vauva kökkii edelleen itsepäisesti väärinpäin, mikä ei sinänsä ihmetytä olleskaan.

Ninniliina + Nunnu rv jotain - taas kerran seonnut laskuissa...
 
Tekkee kippeetä nuo vauvan liikkeet.. :kieh: Miten tätä kestää vielä kuukauden?!? En pääse ylös sohvalta, en autosta, en sängystä ilman miestä!!! Tuntuu et alapää halkeaa jos nousen tai istun, muuten ee oo kipee, outoa?!?! Onko vauvan laskeutumisessa/kiinnittymisessä tälläisia kipuiluja?? Kovaa vihlontaa iiihan alapään lähettyvillä alamahalla ja menkkamaista kipua lantiossa ja jaloissa?!? AAApuaaaa, tuskaa! |O

Joo, anteeksi tuosta, purin taas vaan kun en ukolle viiti ulista koko ajan.. :ashamed: On se sillekki yks työ nostella mua jne.. AUTS, taas supistaa |O Musta tuntuu ettei tää mitenkään viittä viikkoa ja neljää päivää tuolla masussa oo! Varmaan syntyy rv 37-38 niiku itekki oon syntyny :| Pääsis vaan sinne synnytystapa-arvioon nii kahtosivat kohdunsuun, neuvolassa ku se emäntä ee kato ollenkaan jostain syystä (ei varmaan osaa) ja muutennii neuvolat ollu 3-5 viikon välein!!! Eijoo aikoja tms kakkaa :(

Toivottavasti tummennukset ei menny päin helevettiä :LOL:

HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE ÄIDEILLE JA TULEVILLE SELLAISILLE! :hug:

kleo ja tilliäinen 34+3
 
HelloShitty
hyvää äitienpäivää kaikille täältäkin!!! :flower: :heart:

kleo; ne on varmaan noi liitoskivut. minäkin pähkäilin tossa viikolla että mit vit tää on ku on niin järkkyä kipua ja painetta. mulla ei oo vielä vauva laskeutunu ja tuskin niin tekee. mun muistaakseni kolmonen laskeutui rv 39 ja syntyi 41+0. :kieh: kakkonenhan ei laskeutunu ollenkaan kun vasta synnytyssalissa n. 15min ennen syntymää. :whistle: :/

ei ollu näköjään tullu uusia vauvauutisia tai synnäriinlähtöjä. ihanaa jos tänään syntyis. mikä vois olla parempi äitienpäivälahja? :D

HS ja Jools rv 36+3
 
Huomenta ja hyvää äitienpäivää kaikille!

Empäs eilen ajatellutkaan että BV:n vauvalle tuli sama syntymäpäivä kuin meidän neloselle =) Eli 6 vuotta sitten vietin minäkin äitienpäivää sairaalassa.
Viime yönä sain nukuttua niin etten kertaakaan noussut vessaan :eek: Aamulla olikin kyllä sitten kiirus pöntölle :D Hyvää tekee välillä saada nukkua koko yö heräämätä, välillä kun öitä että useamman ainakin sen 3 kertaa saa ravata vessassa...

Peppita+PikkuKutonen 35+0 :heart:
 

Yhteistyössä