Talvis :juu,täällä kohtalotoveri...Oon puolestapäivästä lähtien ihan horroksessa...Mä oon ihan rättiväsypoikki...Nyt on taas sellanen olo,et vois nukkua muutaman tunnin,mut ei voi kun neidille tuli kaveri.Rinnoissa alkanu tuntumaan kipuilu,joten kait sielläkin joku hormoonimyrsky on menossa...
Mies lähti tyhjentään mun isän asuntoa siskoni perheen kanssa...Oispa ihana itekkin päästä jo reissuun...Katselin kaihoten ,kun äitini naapurit pakkas asuntoautoa...Mäkin tahdon...No,koetan maltaa heinäkuulle,ja sit painutaan lappiin...Ainakin näillä näkymin...Mies nyt ainakin menee,mut hyvä tarkoitus ois lähteä lasten kanssa mukaan,katsotaan millanen paketti täältä mahasta syntyy =)
Aamulla oli ihan sellanen olo et pakko lähteä käymään kirpparilla.Tunne olikin oikea,kun sieltä bongasin uuden veroisen hoitotason pinnasängyn päälle...Mähän en laittanu hoitopöytää lainkaan,kun on turhake ollut meillä,mut viime yönä ajattelin,et ostetaan neuvolantädin käynnin vuoksi meille ees hoitotason pehmuste,ni löytykin tuo,sellanen kevyt juttu,ei mitään puuta...
Millonkahan sieltä BVtulee kertomaan meille miten meni synnytys ym...On tässä ketjussa tainnut olla kiireisimpiä nuo vauvat,mitä toukokuisilla?!
Ei jummi,pakko lähteä siivoileen,etten urvahda tähän...
Sadepäivä terkuin : Ryhis ja Seppo 35+3