Hakutulokset

1. P

Helmivauvat 2009

Mulle ainakin passaa, et otat labello sen heinäkuun pinon harteilles ja ehdotukses ovat myös mulle ok. Sinituuli Mä jäin viime raskaudessa erityisäitiyslomalle vkolla 11, sillon kun oli vielä nipin napin tuo tupakointi häiritsemässä työpaikalla. Periaatteessa olisin voinut kyllä tehä töitä...
  2. P

¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Iitukka Ei mulla oo laisinkaan oireita, ainakaan noin paljon kun sulla! :heart: Sitä samaa etovaa oloa hetkittäin, jota on jatkunut jo useampi kuukausi. Mäkin kyllä hikoilen aika reilusti, mut toisaalta kelitkin on ollu niin lämpöset ja touhua on riittäny.. Ja janottaa kyl tarkemmin aatellen...
  3. P

Helmivauvat 2009

Kk-pino kuulostaa hyvälle! Olisko innokasta päivittäjää? Olisko mahdollista että se lista ois siinä ekalla sivulla, ni sieltä ois aina helppo katella tietoja tarpeentullen, eikä tarvis tekstien seasta etsiä listaa? Mä oon kans samaa mieltä, et luonto tekee niinkuin tekee, enkä sen takia oo...
  4. P

Olipas kiva lueskella teiän kuulumisia! :) Luminka Mun laskettu aika on 24.2., korjaan sitte, jos neuvolassa ovat kovasti eri mieltä. Kurjasti teillä menny viime yö, toivottavasti tänä yönä nukutte ja näätte kauniita unia. :) Ihana, kun sä osaat ommella ja neuloa. Itellä on noitten juttujen...
  5. P

Helmivauvat 2009

mimona :hug: Voimia tuleviin viikkoihin!! :'( Abu Sun ajatukset kuulosti tosi tutuilta, kuin olisi lukenut omaa tekstiä.. Tosi monet tuntuvat käyvän ultrassa. Meillä ei ole ajatuksena mennä. Onko muita samoilla linjoilla? Pilkkis ja myyrä 5+2
  6. P

Kylläpäs me oltiin tiputtu, täytyy vähän nostella! Kiitos Andie! :heart: Mitäs ite kullekin kuuluu?
  7. P

Helmivauvat 2009

Kassu :hug: :'(
  8. P

Helmivauvat 2009

Täällä ei edelleenkään oireita. Etovaa oloa toki, mut sitä on ollu jo ennen raskauttakin. Pahoinvoiville tsemppiä!! Pilkkis ja Myyrä 5+1
  9. P

Torey Parin kierron viiveellä, täältä tullaan! :D :heart: Mukava kohdata taas, näissä merkeissä!! :heart: Pikaiset paranemiset tytölle, jään odottamaan niitä muita kuulumisia.. Kiitoksia onnitteluista!! :heart: Ihanaa kyllä, kun täällä on tuttuja odottamassa, helmikuisissa ei montaa...
  10. P

Helmivauvat 2009

Pidetään sitten vaan porukka kasassa. Tuntuu vaan näin peräpäässä joukkoon liittyneeltä niin valtavalta tää joukkio, et miten voi kaikkia muistaakaan. Mut tosiaan alkuinnostuksen jälkeen varmaan vähän hiljenee ja ajan kanssa tässä tutustuu paremmin väkeen. :heart: muumiska Ihanat...
  11. P

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Kiitos vielä kaikille onnitteluista!! :heart: Tuo paino on päässy imetyksen lopettamisen jälkeen pahasti repsahtamaan, niin toi 5kg lähti aika helposti, murto-osa kokonaispainosta!! :D Ja mä jaksoin myös tosi laiskasti huolehtia itestäni yrittämisen aikana, kun ne mielialat meni miten sattu...
  12. P

Helmivauvat 2009

Oisko tyhmä idea jakaa tää porukka kahtia, kun meitä on niin valtaisasti? Vai ei vai joo vai ei? :ashamed: :saint:
  13. P

Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Mun on varmaan pikkuhiljaa uskottava, et kyllä se plussa on ja pysyy! :heart: Kiitos onnitteluista! La olis ilmeisesti 24.2., jos vaan kaikki hyvin menee. Plussatuulia kaikille!! ++++++++++ :whistle:
  14. P

Krhm.. Arvatkaas kuka hätähousu ei malttanu oottaa huomiseen.. :laugh: Uskoin kuitenkin vielä puol tuntia sitten malttavani. :ashamed: Mut kyllä tuo varmaan on jo niin vahva viiva, et voin uskoa plussanneeni. :heart: Eli alan sitten pakkailla kamojani ja siirtyä seuraavalle asteelle...
  15. P

Helmivauvat 2009

Kiitos Kärppis! Löysinkin jo jonkun, mutta käynpä kurkkaamassa tuotakin! Taidan malttaa viikon tai pari kans, ennenkun soittelen sinne neuvolaan..
  16. P

Helmivauvat 2009

Heippa! Hiivin tännekin tutustumaan teihin jo, vaikkei oikein vielä ymmärrä eikä usko, että se plussa vihdoin pamahti. :heart: Aluillaan tässä siis ollaan ja onnesta sekaisin. Sen kummempia oireita ei ole vielä, enkä ole neuvolaankaan vielä soitellut. Tarttiskohan tehrä jottai..? :D Tämä...
  17. P

Noppis Ei muuta kun ketarat pystyyn ja yrittämään! :D Ettei sitten jälkikäteen harmita.. Mä roikun täällä vielä tän päivää, huomenna aamulla testaan ja sitten ehkä siirryn vallan sinne ison O:n puolelle. :D :heart:
  18. P

Latte Ehdottomasti kannattaa! :laugh: Mäkään en normaalisti juo mitään energiajuomia, mut jossain vaiheessa keväällä koukutin itteni.. :ashamed:
  19. P

Me päästiin aika luvattoman helpolla noissa yöheräilyissä. Poika alko 2,5kk:n iässä nukkumaan 12h unia öisin. :whistle: Niin kun oli kaikki varoitelleet, et ikinä ette enää saa nukkua kunnolla, ni oltiin isännän kanssa HIEMAN ihmeissämme, et tähänkö tää oikeesti jäi. Muutamia poikkeuksia...
  20. P

Moi kaikille! :D Mä ihan varovasti työnnän nenääni tälle puolelle, kun oon tässä juhannuksena haamuillut. :heart: Aattona tuli vahvempi apteekin omalla ja tänä aamuna nettiliuskalla vähän hailukampi. Iitukka Samoilla linjoilla oon sun kanssa, et kyllähän niitä oireita kovasti toivois...

Yhteistyössä