Hakutulokset

1. P

¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Luminka Ei hitto ku sie oot tehokas!! :D Anoppi meille pukkaa tunkea omia neuloksiaan, muttei ikinä suostu tekemään sen värisiä kun toivon ja aika usein ne sitte jää käyttämäti. :( Mä voisin tilata itelleni jonkun makeen villatakin ja lasten mallia vähän villasukkia ja sitte mulle myös pipo. Ja...
  2. P

Luminka Joo-o, oli se sämpylät pyöräytettävä.. :laugh: Maltoin tosin nukkua päikkärit ensin ja sen jälkeen vasta leivoin. Olivat vaivan arvosia, oikeen makoisia! :p Tosta pojan nukkumisesta, arvaapa oltiinko me hämillämme sinä ekana aamuna, kun ei poika vaatinutkaan maitoa kuudelta. :o Aika...
  3. P

Meillä poika ei kans hirveen usein herää itkemään yöllä. En ihan muutamaan inahdukseen reagoi, mutta jos oikeen tunteella itkee, ni sitte otan syliin siks aikaa että rauhottuu ja sitte takas petiin. Yleensä sitte nukahtaa itekseen. Poitsu on ekasta yöstä alkaen nukkunu omassa huoneessaan ja yöt...
  4. P

Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

Niiskunenä Mä olin viime raskaudessa muistaakseni viikolla 7 sairaslomalla melkein viikon. Kävin ihan terveyskeskuslääkärillä ja saikun syyksi laitettiin vissiin mahatauti tms. Kotiin vaan, jos et koe olevasi työkuntoinen. Mä oon tällä kertaa onnekseni hoitovapaalla, täällä saa voida niin...
  5. P

labello Somaltahan tuo turvotus näyttää, kun on noin hoikka varsi muutoin. Oon täällä itekseni hihitelly, et kuinkahan moni kehuis mun mahaa, jos lätkäsisin kuvan tänne.. :D Ylipainoa tosiaan on parikymmentä kiloa, ni vois vaan ihmisten pahoinvointi kiihtyä, kun semmosta kuvaa kurkkais...
  6. P

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Kesis :heart: :hug: Onnittelut menkoista ja ihanaa kun pääsette alottamaan taas yrityksen!! Tsemppiä ja pikaista lykästystä!! d:)b Täällä voidaan ihan hyvin, nyt rv6+4 ja lievät pahoinvoinnit alko tällä viikolla ja muutenkin oireita on alkanut hiipiä esiin pikkuhiljaa. Jipii!! :heart...
  7. P

Torey Mun piti oikeen kaivaa se sähköposti esiin, et mitä se tarkalleen sano ja 23.6. saapuneessa viestissä Saara sano jäävänsä "tän viikon jälkeen äitiyslomalle". Eli sithän sen ei pitäis enää siellä olla.. Kumma juttu, ettei oo mitään maininnut, jos näin tosiaan on. :| No, kerro sitten, kuka...
  8. P

Voimia illuusia!! :hug: :'(
  9. P

Torey Saara kertoi, et on jäämässä itekin äitiyslomalle, kun tossa juhannuksen jälkeen laittelin sille sähköpostia.. Luulin, että jäikin jo? Kiva, ettei sulla enää pahemmin oo vointeja. Tänään on täälläkin ollu taas helpompi päivä. Mäkään en oo hyvä pitämään yhteyksiä kovin aktiivisesti, mut...
  10. P

Meillä työnimenä myyrä. :heart: Esikkoa kutsuin broileriksi.. :D Tuosta tunnesiteestä. Esikkoon sain luotua tunnesidettä vasta syntymän jälkeen, ajan kuluessa. Enkä silti koe olevani mitenkään tunnevammainen. Oon hitaasti syttyvää tyyppiä, mutta kun tunteet syttyvät, ne ovat todella vahvoja...
  11. P

Torey Jopas siellä on asiat kohentuneet, hienoa! :D Tapasitko jo uuden neuvolantädin, oliko mukava? Noita samanikäisiä, tai yleensäkin lapsia, mäkin kaipailisin tänne lähimaastoon.. Just kun on muutettu, ni nyt ei oo sitte ketään tuttuja mailla halmein. Josko tässä pikkuhiljaa taas onnistuu...
  12. P

tyypin äippä Meillä on miehen sisko kans raskaana. Heillä jo joulukuussa la tosin, 10vk eroa. Ei olla heille vielä kerrottu, eikä kellekään muullekaan. Mulla on lisäks muutama kaveri, joiden tiedän jo aloittaneen yrityksen, eli myöhemmin voi tulla kivoja yllätyksiä ja la:t lähekkäin. Toivottavasti!
  13. P

Hani Tervetuloa, mä siellä toivottavasti odottelen sua ja kaikkia muitakin! :heart: Tuolla helmikuisissa on jotenkin käyny niin kova kato, ihan kamalan paljon keskenmenoja ym. :'( Hirveestihän sitä sitte tulee itekin mietittyä, et pysyykö tämä pieni varmasti matkassa. No, ei auta pelätä...
  14. P

Hani-Hantsukka-Handeli!! :hug: Olishan se varmaan helpompaa, jos sun ei tarvis olla päivittäjänä, kun roppa reistaa. Kovasti toivon, että kunnostuisit pian ja saisit sinäkin sen odotetun plussan. :heart: Saiskos lääkäristä apua, vaikka jonkun kuurin niihin reistailuhin?
  15. P

Dada :'( :hug: Isot pahoittelut ja voimia! Ihan liian paljon tulee näitä surullisia uutisia tähän pinoon. :'(
  16. P

jennuli Hattua nostan minäkin. =) Ihanaa kun toteutat unelmaasi! Ei tulis mieleenkään tuomita sun ratkaisua tai muutenkaan ajatella negatiivisesti. Jokainen me ollaan parhaita asiantuntijoita omassa elämässämme ja toimitaan sen mukaan. :hug: Mullakin alko tänään pahoinvointi, aamulla...
  17. P

Onnittelut emmmaa ja Iines!!! :flower:
  18. P

iitukka Ok, en yhtään tienny, et miten tuo menee. Siis että ovatko jotenkin yhteydessä, mutta että siis on ihan oma valinta, haluatko edes mainita koko hoidoista. "Onnittelut" pahoinvoinnista ja koita kestää! :heart: Mä soittelin tänään neuvolaan ja jotenkin heti tuli raskaudesta vähän...
  19. P

Peppipop Olen pahoillani! :hug: Voimia!! Noppis Taukohan saattaa tehdä mielellekin ihan hyvää, kun tulee mietittyä (ehkä) jotain muutakin. Pikaista palautumista edelleen toivon sun kropalle ja toivottavasti plussaat pian. :heart: Kesis :wave: :heart:
  20. P

labello Kiitokset hienosta pinosta! :) Mun tietoja ei tainnu edellisellä listalla ollakaan.. La on 24.2., sairaala tays ja esikko 06/07. Kiitos jo etukäteen! :) Must kans tuntuu, et maha pömpöttää nyt jo melkosesti, vaikka niin alussa ollaan vielä.. Anoppi hyökkäs tänään heti silittämään mun...

Yhteistyössä