Tervehdys pitkästä aikaa! Tai, pitkästä ja pitkästä, mutta eikö se melko pitkä aika ole, jos ei useampaan päivään käy täällä :xmas: Täällä ollaan nautittu tämä viikko mökillä loikoilusta, nyt taas kotona käymässä. Miehellä on lomaa, joten fiilispohjalta aina katsotaan päivä eteenpäin, mitä tehdään. B)
Suuret onnittelut plussasta
emmaaa sekä plussan vahvistumisesta
Iines79:lle! :flower: :heart: Sekä Tinjaminille isot onnittelut haamusta, myös! :heart: :flower:
Tervetuloa kaikille uusille! :wave:
Pilkkis :heart: Kuinkas siellä voidaan? :wave:
Noppis juu kyllä mun mielestä sun pitäisi palata takaisin rupattelemaan aktiivisemmin
Treelo mä oon ostanu liuska-mallisia ovistestejä Mammaksilta sekä Babyplussalta, molemmat toimineet mulla ihan hyvin. Ja nopea toimitus myös!
Hei
Cassy me ollaan ilmeisesti ihan vuotokaksosia :kieh: Mulla oli ne wannabe-menkat viime lauantaina mutta keskiviikkona ilmeisesti täti alkoi vihdoin tuomaan muuttokuormaansa tähän osoitteeseen
Nyt päästään siis vihdoin uuteen yritysrumbaan keskenmenon jälkeen...
sunnuntailapsi voi kurja noita ovisjuttuja, voin uskoa että ottaa päähän :hug:
Hani- toivotaan, että se olis ollut The Ovulaatio kyseessä! Eikö niin, että testasit sinä päivänä jolloin epäilit oviksen olevan? Mulla testi näyttää yleensä plussaa itse ovista edeltävänä päivänä, siis 1 vrk ennen. Sen jälkeen viiva hiipuu samantien haamulaiseksi.
neiti21wee :hug:
Veera-, eka vuotopäivä on 1.
Hani- tuosta päivityshommasta, ymmärrän hyvin, ettei huvita kauheasti päivittää listoja kun ei ole varman oman kropan toiminnasta. :hug: Mä mietin, että jos haluat luopua siitä niin voisinhan minä taas vähän päivitellä listoja. Tosin tässä kuussa en ehdi olla paljoakaan netin äärellä kun pukkaa lomaa ja reissua ja mökkeilyä, että välillä voisi olla etten melkein viikkoonkaan ehtisi päivitellä.
Mut ens kuussa taas kun lomat on lusittu niin vois hyvinkin löytyä aikaa säännöllisempään päivitykseen.
).( Täällä siis taitaa tänään olla kp 3!! Hip hip, hurraa!
Mä oon tuon keskenmenon jälkeen hieman pihalla kierrostani, etenkin kun kroppa pukkaa kaikenlaista hämäysvuotoa, kuten 6 päivää sitten ne tunnin kestävät menkat :kieh: Mutta tosi tyytyväinen oon jos nää nyt sit on menkat, koska ne tuli jo sit kp 28 tällä kertaa, ekan keskenmenon jälkeen sain odottaa 6,5 pitkää viikkoa menkkoja. Kai "tuhruilukin" lasketaan menkoiksi, joten siltä pohjalta uskaltaisin liputtaa olevani jo kp 3:ssa! B) Nyt sitten päästään uuteen yritykseen hyvillä mielin.
Just nyt tuntuu, etten jaksa tikutella ovista tässä kierrossa, kun ollaan melkein koko ajan reissussa, mutta saa nähdä mitkä fiilikset on kierron lähestyessä keskivaihetta. :saint: