PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Onnittelua Iinekselle ja emmaalle!!! :flower:

Peppipopille voimia.... :hug:

Täälä sitte kp2..kierto oli taas hieman venähtäny, 37-38 päivää..miten mie muistan että jostaki luin että ei välttämättä ovuloi jos nuin pitkät kierrot :| jos mie nyt saisin miehen pietettyä kotona että ois jotaki mahollisuuksia raskautua, meinaan mies teki viime kierrossa viikon reissun just oletetun oviksen aikaan. Nyt sillä tietty alkaa kalahommelit :ashamed:
Mieski on jotenki kummasti alkanu innostuun vauvasta jos se tulee :D Leperteli mulle että kyllä hällä rakkautta riittäs :heart: HIH!

Nyt mie lähen nukuttaan tuota tiiteröä ja puhallan kaikille oikein kovasti lussia!! PUUUUUUUHHHH :wave:
 
no ei se ovistesti mitään näyttänyt. en kyllä ymmärrä yhtään mitään mistään. tekis vaan mieli lopettaa koko touhu |O voihan se olla et ei enää näytä kun eiks se oo vaan vähän aikaa se positiivinen tulos :headwall: :headwall:

äitikompleksi niinhän sitä sanotaan et jos on kiero 40 tai yli niin ei välttist ovuloi. mut mistä sitä ihmisen kehosta voi tietää. ei meidän kehoilla ole kelloja ja päivälaskureita. voi v.... kyllä nyt taidan sinne lekurill kohta painella. masentavaa!!!!!
 
Muimuimui :)

Onnea kaikille plussanneille, kiva kun heinäkuu justiin vaihtui niin heti on plussia tullu mukavasti =)
Niin, tätä mun omaa napaa... Täälläkin on yksi haaleasti positiivinen! =) Mullakun noi koopeet juoksee jo taivaissa niin ajattelin testata vielä ennenkun varailen lääkäriaikaa. Ni eikös siihen testiin putkahtanut haamuviiva. =) En vielä leiju ilmassa kylläkään, mutta aika epätodennäköinen osuma on kyllä kun on noi petipuuhat jääny vähän vähemmälle viime aikoina... just tän kierron venymisen ja yleisen vitutuksen takia... Mutta tällästä kuuluu tänne =) mun lähettävä pakkaamaan kun perjantaina lähetään kesälomille,täytyis saada varmaan uusi testi tehtyä ennen lähtöä. =)
 
heipparallaa... just kävin shoppaamassa, ostin tytölleni t-paidan ja sellasen söpön yöpuvun ku oli alennukset menossa. Perjantaina mennää koko perhe shoppaamaan ja tivolissa käymään :) JEE! syömässäki käydään tms. kaikkee kivaa. muuten ei mitää erikoista vlopulle.

Mulla ei ollutkaa tänää vp päivä vaan vaihdettii paikkoja et huomenna ei tarvii mennä aamuun ollenkaa kui lyhyt iltavuoro. perjantaina sit aamuvuoro. Mua väsyttää nyt nii pirusti ettei taho hereillä pysyy.. :ashamed: :|
menen illalal töiden jälkeen anoppilaan voin viettää aikaa tyttöni kans huomen aamupäivän sitten.. IHanaa! MIestäki näen. Jään yöksi sinne siis :)

nyt lähdettävä kotona käymään, eväät hakemassa tms sit töihin illaks! :(
 
Onnea plussasta emmma ja iines :heart: ja varovaiset onnittelut myös tinjamin

Mulla alkas viikon päästä sitte vika pilleriliuska ja sen jälkee pitäs mennä viel kuukaus kumilla :attn: Ois nii ihanaa päästä itekki jo jännäilee :D No täytyy yrittää nauttia täst kesästä.. vauvakuume vaa nii valtava et tuntuu et ootan vaa sitä syksyä ku yritys pääsee käyntii :ashamed:
Monet vissii on tykän noita ovis testäjä käyttää.. ite aikasemmin aattelin et en varmaa niit hanki, mut nyt ku toi yritys lähenee nii vähä oon miettyn et pitäskö sitteki kokeilla :D
 
tänään on kyllä ollu masentava päivä. ajattelin tässä et löytyiskö täältä halukkaita päivittäjiksi?
mun ois varmaan parempi siirtyä taustalle kun ei ole tällä hetkellä niin mielekästä päivitellä toisten plussia kun oma keho ei toimi.
mut miettikääpä sitä niin palaillaan B) B)
 
oi hani voimia :heart: :hug: . onnea kaikille plussanneille. itse jo odotan et koskas pääsee testaamaan, minäkö muka malttamaton :p mutta vaan ne semmoiset pelot yms. pyörii päässä, enkä tiedä syytä, koska eka raskaus meni tosi hyvin.
 
heips.. nyt meni neiti päiväunille.. oltii ulkona... kauhee kuuma et ei tosikaa! +25 astetta huhuhh.. :D illaks pitäis töihi mennä näi kauniilla ilmalla.. :|
mut odotan huomista kovasti... pääsispä mies aikasi töistä nii lähetää kierrokselle.. JEEE :heart:

vloppu riittää vipinää ku on muitaki menoja tuli tässä yllättäen.. siskot tulee meille sunnuntaina ja ovat yökylässä jonki aikaa ei tietoa kui pitkään.. :D kivaa ei tarvii yksin kotona olla.
 
Hani-Hantsukka-Handeli!! :hug: Olishan se varmaan helpompaa, jos sun ei tarvis olla päivittäjänä, kun roppa reistaa. Kovasti toivon, että kunnostuisit pian ja saisit sinäkin sen odotetun plussan. :heart: Saiskos lääkäristä apua, vaikka jonkun kuurin niihin reistailuhin?
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Hani-:
tänään on kyllä ollu masentava päivä. ajattelin tässä et löytyiskö täältä halukkaita päivittäjiksi?
mun ois varmaan parempi siirtyä taustalle kun ei ole tällä hetkellä niin mielekästä päivitellä toisten plussia kun oma keho ei toimi.
mut miettikääpä sitä niin palaillaan B) B)
Hani- :hug: :hug:
We laav uu.. :) :heart:
eihän tätäkään jaksa oikeasti ikuisesti aktiivina ja jos sitäkin jos puoli vuotta aktiivista palstailua hötkyilly niin ihme ettei kynttilä aikasemmin palanu loppuun... hyvä pitää tauko ja myöhemmin kun tuntuu siltä niin takasin on aina tervetullut :wave: käy morjenstamassa kuite eiks jeh ?

Moon niin tumpelo ton päivityksen kanssa et jos joku toinen ilmoittautuu niin mä jään pois vaihtoehdoista... :ashamed: hyvä ko oman viestini ja kuvan osaan liittää aiijaasta.. :LOL:
 
kiitos kiitos kaikille =) tänään on onneksi taas parempi mieli, kun eilinen oli tosi huono päivä. mut mä päivittelen sen aikaa kun joku muu ottaa pestin vastaan.
juu kyllä tänne tulee kirjoiteltua tai ainakin täytyy käydä lukemassa mitä teille kuuluu. et varmaan jonkun verran aktiivisesti jatkan, mut ton päivityshomman antaisin seuraavalle aktiiviselle.

pilkkis :wave: :hug: ajattelin ottaa sellaisen päämäärän et tuun sinne pikkukakkosia oottaviin ennekuin sä lähdet sieltä pois :D

aurinkoinen äityli voi kun meilläkin olis noin ihanan lämmintä ja kesäistä. ei meinaa millään vaan se kesä täällä alkaa.

allusmamma mäkin olin ihan tumpelo kun aloitin, mut kyllä sen aika nopeasti oppii. lainasin ensin kesiksen vanhaa pinoa ja siitä lähdin tekee :heart:
 
Hani Tervetuloa, mä siellä toivottavasti odottelen sua ja kaikkia muitakin! :heart:

Tuolla helmikuisissa on jotenkin käyny niin kova kato, ihan kamalan paljon keskenmenoja ym. :'( Hirveestihän sitä sitte tulee itekin mietittyä, et pysyykö tämä pieni varmasti matkassa. No, ei auta pelätä. Kyllä tässä suurin osa ajasta tulee huoletta nautittua, kun tähän tilaan on vihdoin päässyt! :heart:


Plussatuulia kaikille!! ++++++++++ :whistle:
 
Hanille iso :hug: ja häntä pystyyn vaan! Jos siltä tuntuu niin marssit lekurille josko sieltä löytyis helpotusta. Tsemppiä kuitennii!
Hitsi kun meinaa niin kiirusta pidellä että ei meinaa kerätä riipustamaan mitään, meillä on loppuviikosta tulossa lähisuvun isot juhlat joten niitä höösätessä on mennyt aika. =) Ajattelin että jos ottais lauantaina muutaman rentouttavan kun muksukin menee mummolaan yökylään, josko se vaikkakin ois sitten hyvä juttu ja unohtais taas hetkeksi kaiken...tiiä sitten mutta katsotaan.

Mä en kyllä oikeen ymmärrä tätä mun kropan toimintaa (juu siis ongelmia täälläkin)...Viime menkat oli tosi lyhkäset, kesti neljä päivää ja vuoto loppu kun seinään. No nyt on menossa kp8 ja edelleen jotain tuhruja tulee ajoittain. Viimeksi semmoinen ruskea hyytymä. :/ Mullehan kukaan ei missään määränny mitään jälkkäriä sen km:n jälkeen joten sekin on ruvennu mietitytttään että oisko tuolla sittenkään kaikki kunnossa? :|

Mutta nyt namujen pariin =) Juur vetäsin iltapalaksi lihiksen, juu'u tooooosiiii kevyttä. B)
 
Hani :hug: Sylkitestistä vaikea sanoa, koska mielestäni bongasin ovislimat mutta testissä ei juuri muutosta :ashamed: Todennäköisesti en sit vaan ovuloinu. Harmittaa niin vietävästi, tähän asti oon oviksen bongannu oikeestaan aina, kun noita liuskoja käytin. Hankin tuon sylitestin vaan, kun sillä raaskii testata vaikka sata kertaa päivässä, mutta eipäs ookaan mitään testattavaa!!
 
Hani :hug:. Kyllä se päivä vielä paistaa risukasaankin. Voin hyvin kuvitella kuin on masentavaa päivitellä toisille plussia kun itellekin se olis tosi toivottu. Jos vähän lohduttaa niin on se välillä masentavaa lukea niistä muiden plussista kun itse joutuu joka kuukausi vain pettymään... :( Mutta siltikin olen iloinen myös heidän puolesta jotka plussaavat. On se heillekin yhtä odotettu kuin minulle sitten joskus kun sen saan. :)

Ollaan koko päivä oltu tytön kans ulkona kun on ollu niin sievä ilma. Asteita on ollu +26. Ulkona ei kyllä ole voinu olla kuin vähän aikaa aina kerrassaan kun on ollu niin lämmintä.

).( Tämän kertainen tädin vierailu on kyllä ollut aika omituinen. Yleensä täti vierailee sen 6 päivää ainakin niin nyt on varsinaista vuotoa ollut vain 3 päivää ja alkaa pikku hiljaa näyttää siltä että pakkailee kamojaan ja häipyy. Ehkä sitä pääsee taas tositoimiin ens viikolla. Pitäs vaan niitä ovistestejä tilata niin sais ainakin selvän että ovuloinko ollenkaan.
 
kp1 kovasti aloillaan veristä limaa jo havaittu.. :( alkaa oikeesti kyrsimään tää homma :'( taidetaan lopettaa koko vauvaprojekti ku ei jaksa enää pettyä. olin jo niiiiin toiveikas ku sain aikaisemmin semmosen haaamun minkä erotti ja sen jälkeen vaan negaa joten oisko jotain yrittänyt tapahtua? vai oliko testi vain virheellinen? sitä kun ei voi tietää. :(
 
Kovasti haleja kaikille pettyneille. :( :hug:

TULI ne menkat sitten tännekin, huh mikä helpotus. Luulin jo että olin jännittänyt kiertoni sekaisin ennen koko yk1:stä. Nyt jo kp3. Kp10 ajattelin alkaa ovista tikkuttaan, saa nähdä mitä paljastuu.

Mulla on onneksi fiilikset katossa ja toiveet korkealla! Helpostihan ne on kun yk1 kyseessä. Katsotaan nyt sitten kauanko tässä menee, toivon kyllä että tytön 1v.-synttäreillä syyskuussa olisin jo raskaana.
 
No niin, palattu on reissusta!

Eli mä luulen, että tää on eka virallinen yk kun hoksattiin tää asia oviksen jälkeen! Ja kun en noista kp:istä ymmärrä.. Siis onko eka vuotopäivä 1 vai 0? Menee hetki enneku pääsee juttuihin kiinni! =)

Niin ja mä pääsin opiskelemaan! Vielä mietin, että lähenkö kun tarkotus oli olla pjan kans vuoden loppuun kotona.. Luulen kuitenkin, että lähen edes yrittämään, toivotaan, että on aluksi lyhyitä päiviä, mua hirvittää jo etukäteen jättää poika hoitoon!!
 
Tervehdys pitkästä aikaa! Tai, pitkästä ja pitkästä, mutta eikö se melko pitkä aika ole, jos ei useampaan päivään käy täällä :xmas: Täällä ollaan nautittu tämä viikko mökillä loikoilusta, nyt taas kotona käymässä. Miehellä on lomaa, joten fiilispohjalta aina katsotaan päivä eteenpäin, mitä tehdään. B)

Suuret onnittelut plussasta emmaaa sekä plussan vahvistumisesta Iines79:lle! :flower: :heart: Sekä Tinjaminille isot onnittelut haamusta, myös! :heart: :flower:

Tervetuloa kaikille uusille! :wave:

Pilkkis :heart: Kuinkas siellä voidaan? :wave:

Noppis juu kyllä mun mielestä sun pitäisi palata takaisin rupattelemaan aktiivisemmin :D

Treelo mä oon ostanu liuska-mallisia ovistestejä Mammaksilta sekä Babyplussalta, molemmat toimineet mulla ihan hyvin. Ja nopea toimitus myös!

Hei Cassy me ollaan ilmeisesti ihan vuotokaksosia :kieh: Mulla oli ne wannabe-menkat viime lauantaina mutta keskiviikkona ilmeisesti täti alkoi vihdoin tuomaan muuttokuormaansa tähän osoitteeseen
Nyt päästään siis vihdoin uuteen yritysrumbaan keskenmenon jälkeen...

sunnuntailapsi voi kurja noita ovisjuttuja, voin uskoa että ottaa päähän :hug:

Hani- toivotaan, että se olis ollut The Ovulaatio kyseessä! Eikö niin, että testasit sinä päivänä jolloin epäilit oviksen olevan? Mulla testi näyttää yleensä plussaa itse ovista edeltävänä päivänä, siis 1 vrk ennen. Sen jälkeen viiva hiipuu samantien haamulaiseksi.

neiti21wee :hug:

Veera-, eka vuotopäivä on 1. :)

Hani- tuosta päivityshommasta, ymmärrän hyvin, ettei huvita kauheasti päivittää listoja kun ei ole varman oman kropan toiminnasta. :hug: Mä mietin, että jos haluat luopua siitä niin voisinhan minä taas vähän päivitellä listoja. Tosin tässä kuussa en ehdi olla paljoakaan netin äärellä kun pukkaa lomaa ja reissua ja mökkeilyä, että välillä voisi olla etten melkein viikkoonkaan ehtisi päivitellä. :eek: Mut ens kuussa taas kun lomat on lusittu niin vois hyvinkin löytyä aikaa säännöllisempään päivitykseen. :D

).( Täällä siis taitaa tänään olla kp 3!! Hip hip, hurraa!
Mä oon tuon keskenmenon jälkeen hieman pihalla kierrostani, etenkin kun kroppa pukkaa kaikenlaista hämäysvuotoa, kuten 6 päivää sitten ne tunnin kestävät menkat :kieh: Mutta tosi tyytyväinen oon jos nää nyt sit on menkat, koska ne tuli jo sit kp 28 tällä kertaa, ekan keskenmenon jälkeen sain odottaa 6,5 pitkää viikkoa menkkoja. Kai "tuhruilukin" lasketaan menkoiksi, joten siltä pohjalta uskaltaisin liputtaa olevani jo kp 3:ssa! B) Nyt sitten päästään uuteen yritykseen hyvillä mielin. :) Just nyt tuntuu, etten jaksa tikutella ovista tässä kierrossa, kun ollaan melkein koko ajan reissussa, mutta saa nähdä mitkä fiilikset on kierron lähestyessä keskivaihetta. :saint:
 

Yhteistyössä