Hakutulokset

1. P

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Täällä testattu haaleampi haamu. Edellispäiväinen vahvempi haamu tuli apteekin omalla ja tää hailukka tuli kotitesti.fi:n liuskatestillä. Eli jos passaa niin haamuilisin edelleen tällä puolella, kunnes tuo viiva tuosta, toivon mukaan, vahvistuu. anskuliini1 Onnea alkavaan yritykseen! Hani...
  2. P

Kesis Kiitos, ihanasti kirjotit.. Jälleen kerran tippa silmässä luen sun juttuja. :heart: Tais olla ferrarin jarruvalot tosiaan.. :D Mahtava yllätys oli kyllä näin päin, vaikka sitä tätiä "odottelinkin". Toivottavasti nähään siellä odotuspuolella pian, tulee taas kerran niin ikävä. marijasu...
  3. P

Hani Jospa laitat mut vielä haamuilijoihin.. Josko vaikka huomen aamulla testaisin uudemman kerran ja katotaan sitte. Iitukka Sanopa muuta! :hug: Ihan mahtavaa lähteä jatkamaan matkaa sun kanssa tandemilla! :heart: Mä tosin hetken viivyn vielä täällä puolella, kun en uskalla näin hätäsesti...
  4. P

Hani Ymmärrän kyllä mitä tarkotat.. Pahalta on tuntunu itestäkin moneen kertaan tänä aikana, kun täällä on väki virrannu sisään ja heti ekoista kierroista odotuspuolelle. Eihän tämmösiä sais ääneen sanoa, kun kateus on niin paheellista.. :saint: Tässä saa vaan niin katkerasti huomata, et nää...
  5. P

Noppis :ashamed: Se on niin kovin vaikeeta, mut mä teen parhaani!! :heart: Kai se pessimistisyys pitää tässä vaiheessa unohtaa ja luottaa, että asiat menevät hyvin jos niin on tarkoitettu. Joka tapauksessa on ihanaa huomata, että kroppa toimii ja raskaus on mahdollinen.. Kun aiemmissa...
  6. P

Kiitos onnitteluista! :heart: Pitäisköhän syödä iltapalaks tuubi liimaa varmuuden vuoks.. :D Hani Tuo kateus on niin tuttu tunne, et oon melkein ittekin kateellinen itelleni! Eli en siis ota uskoakseni tätä millään. Olin niin päättänyt, et muut plussaavat, minä en. Mutta näinkin voi siis...
  7. P

+++ Pirkanmaan Kuumeilijat +++

Siis ei oo totta! Testasin sitten tänään suht vahvan haamun!! :heart: En ymmärrä mitä kävi, kun ajoitus oli ihan pielessä ja oireita ei ole, ei niin mitään. Ollaan onnesta soikeana, mut epäuskosina täällä! Toivotaan, että pieni pysyy kyydissä mukana! :heart:
  8. P

Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Moiks! Mä testasin tänään melko vahvan haamun. :heart: Nyt sitten vaan odotellaan, jotta kestääkö pieni kyydissä.. Oon onnesta täysin sekaisin, mut kuitenkin pitäis yrittää pitää jalat maassa.
  9. P

marijasu :hug: Kesis :laugh: Oikeesti kannattaa nyt olla tarkkana ton sun "ongelman" kanssa, tuntuu vähän joka päivä pyörivän joko mielessä tai suussa tuo kuningas alkomaholi. :D Tärkeintä on, että itse myönnät ongelman, sen jälkeen voidaan lähteä miettimään parantumista. Mietin muuten...
  10. P

Noppis Negan testasin kp30, muistaakseni. Tallon kaikki toiveet jalkoihini, kun en jaksa pettyä, taas. Helpompaa olla pessimisti näissä jutuissa. Kiva kun ette kuitenkaan tehny seksilakkoa! :D Ei voi voittaa, jos ei pupuile. :heart: Toivotaan, että se ovis tulee ja yritykset osuu kohilleen.

Yhteistyössä