Hakutulokset

1. P

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Joo Hande täällä ilmeisesti ovuloidaan tunnollisesti, mut ei vaan tärppää. Tosin kummallisesti vaihtelee kierron pituus, mistä lie sekin sitten johtuu. Voi kun sullakin jo palautuis sun kroppa.. Täti ei muuten ookaan vielä saapunu tänne, uhkaili vaan päivällä. :headwall: Eli nyt on kp33 ja...
  2. P

Siba Rentouttavaa kesätaukoa!
  3. P

Täällä taitaa jo ferrarin etuvalot vilkkua.. Eli mulle voi Hantsu päiviittää kp1.
  4. P

+++ Pirkanmaan Kuumeilijat +++

Meillä arvottiin jussisuunnitelmia eiliseen asti. Vaihtikset oli mökille tai kotona. Sääennusteiden ja rekkaruuhkien takia päädyttiin sitten jäämään kotia. Ja kun vasta viikonloppuna muutettiin, ni onhan täällä puuhasteltavaakin valtavasti. Täällä käynnistyy tänään tai huomenna yk10.. Ei vaan...
  5. P

Iitukka!!! Ihanaa! :heart: Onnea ihan valtavasti, oon tosi iloinen teiän puolesta!! Mahtavaa! Meiän tandemit jäi saamatta, mut onneks pääset sinä ainakin jatkamaan matkaa soolopyörällä! :heart:
  6. P

Nyt kp31, ei se kyllä enää muutu.. Kiitos kuitenkin tuulista, ehkä ne auttaa ens kiertoon.
  7. P

*Huokaus* Pitipä taas mennä tekemään se negatesti. |O No eipähän tarvi sitäkään yön yli jännitellä, jotta tuleeko se täti vai ei. Jotta taas siirtyy toiveet etiäpäin ainakin kuukaudella.. Oon niin väsynyt näihin iänikuisiin negoihin. :'(
  8. P

Tervepä terve! :wave: Täällä on viikonloppu vietetty muuttopuuhissa ja nyt ollaan kotona! :heart: Ihanaa.. Miljoona laatikkoa täällä tietenkin oottaa purkamistaan, mut ehtiihän sitä myöhemminkin, on mulla herran jesta tärkeempääkin tekemistä.. :D Kesis Päivät on tosiaan pitkällä, mut...
  9. P

Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

kiharapää Mulla olis tänään kp26/28-33 menossa jo. =)
  10. P

rimata d=)b Toivotaan ettei vuotoa tulisikaan enempää.. Totta turiset, ihan eri lailla saa aikaan yksin. Oli tosi kiva maalailla ja leikkiä reiskaa siellä. :D Blondie Kiitos! Ja sulle pikaisia palautumisia! :) Täälläkin tekis mieli polkea jo jalkaa, tänne ne plussat niinkö olis jo! :D...
  11. P

Kesis Juu, nehän ne eniten selittelee! :laugh: Maltoin jättää koneen tänään kotiin, vaikka mies sitä mukaan tyrkyttikin. Sai vähän enemmän aikaan, ku ei tarvinu kaksplussaa päivystää.. :saint: Toivottavasti se vuoto jo alkaisi sulla loppumaan.. :hug: Jaksoin maalailla ja puuhastella talolla...
  12. P

Tää vetää nyt remonttihaalarit jalkaan ja lähtee maalaamaan meiän talon eteistä.. :D Otetaan miehen kanssa vuoropäiviä näitten remonttihommien kanssa, kun ei olla saatu lapsenvahtia. Mies olikin eilen talolla vaatimattomat 13 tuntia, jaksankohan mä olla siellä yli tunnin hommissa.. :laugh...
  13. P

Hani- Pikaista paranemista ja toivotaan, jotta juniori säästyis taudilta. Kesis, vanha juoppo.. ;) Vähän kuulostaa selittelyltä, kuitenkin joka ilta ryystät viintä ja napsit juustoa! :D Mä oon kai siitä onnekas, et kierrän melko kaukaa muutoinkin nuo kielletyt herkut. No, toki juustoja...
  14. P

Mä en enää ees muista mitä siellä listalla on..? En muista viimeks hirveesti ahistuneeni niistä rajoituksista. Raskausdiabetesuhan alla joutui luopua kaiken maailman herkuista (karkit ym) kokonaan loppuraskaudesta, se teki vähän tiukkaa kyllä. :ashamed:
  15. P

Moi! :wave: Täällä on palattu viikonloppureissulta ja kahlattu kaikki tarinat läpi, eli ajantasalla ollaan.. =) Omat kp:tkin on juossu salaa jo 23:en asti!! Mantana Valtavasti onnea vahvistuneesta viivasta!! :heart: Kesis Ihanaa, kun jaksatte ajatella jo uutta yritystä. :hug: Ja...
  16. P

Me ollaan lähössä viikonlopuks mökkeilemään. Huomenna on ystävän häätkin samalla suunnalla juhlittavana. Poitsu jää mun äitin kanssa mökille, kiva lähteä pitkästä aikaa kahestaan miehen kanssa johonkin. :heart: Miehellä alkaakin viikon loma samalla.. Päästään käyttämään laatuaika romanttisesti...
  17. P

Kesis Kyllä mä maltan niitä tandemeitakin odottaa.. :heart: Niin kiva olis yhdessä jatkaa matkaa.. Niin kovasti toivoin et reffattais muutaman viikon sisällä tuolla odotuspuolella, mutta eihän se mennyt tämäkään niinkuin suunnittelin. :( Kylläpä me nyt itkeskellään puolin ja toisin...
  18. P

mantana Isot onnittelut tännekin puolelle ja kasapäin tarratossuja matkaan mukaan! Mahtavaa!! :heart:
  19. P

Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Mantana!!!!! Mahtavaa, onnea kovasti vahvistuvasta viivasta! :heart: Tämmösiä uutisia toivoinkin, kun olit kateissa muutaman päivän ja kp:t niin pitkällä.. Isot onnittelut ja tarratossuja iso nippu mukaan!
  20. P

Kesis :hug: :heart: Hyvä että vuoto alkoi itsestään. Ihan hyvältä kuulostaa tuo kätilön ajatus myös. :hug: Ihana kun osaat iloita niistä asioista, joita sulla jo on. Itku tirahti taas täällä kun lueskelin sun ajatuksia.. :'( :ashamed: Ite oon kans moneen kertaan kiitelly ääneen ja...

Yhteistyössä