PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Huomenta kaikki!

Aurinkoinenäityli, pyydä seuraavan kerran lekurilta suun kautta otettava Diflucan. Yks kapseli vaan ja se on siinä.

Pilkkiksen perheelle onnittelut uuteen kotiin muuttamisesta! :flower:

Hanille pikaista paranemista :hug:

Iitukalle taas paljon plussapuhuria +++++ :whistle:

).( alavatsajuilintaa, runsasta valkovuotoa. Suoraan sanottuna en luota kroppaani vielä yhtään joten en niitä oireiksi lue, lähinnä vaan inhottava olo kun jomottelee. Hemmetin kauan se ottaa "toipua" minipilsuista, nyt 6 kk lopettamisesta ja kroppa vieläkin sekasin!
Koitan vaan muistutella ittelleni, että lekurihan sanoi jotta 4 - 12 kk kestää palautuminen. Mutta kun mä haluan jo sen plussan *polkee jalkaa* :p :headwall: :D B)

rimata d=)b Toivotaan ettei vuotoa tulisikaan enempää.. Totta turiset, ihan eri lailla saa aikaan yksin. Oli tosi kiva maalailla ja leikkiä reiskaa siellä. :D

Blondie Kiitos! Ja sulle pikaisia palautumisia! :) Täälläkin tekis mieli polkea jo jalkaa, tänne ne plussat niinkö olis jo! :D :LOL:

äityli Toivottavasti hiiva ymmärtää pakata kamppeensa ja häipyä pian.

Mun piti olla tää päivä kotosalla pojan kanssa, mut en maltakaan jäädä. :ashamed: Lähetään koko porukka talolle järjestelemään. :heart: Eli toivotan jälleen mukavaa päivää kaikille ja palaan illalla asiaan! :wave:

Huomenta! :wave:

Pahoittelut negasta mama-84 :hug: Aika kauan tosiaan kestänyt tuo testitulosten valmistuminen.

sunnuntailapsi Kiitos kovasti :heart: Ei varmasti ole helppoa ollut teilläkään tärppiä odotellessa :hug:

Pilkkis wau, sä oot ollu ihan mega-ahkera. Ehkä oli parempi jättää tietsikka kotiin, joo. :D Ihanaa, teillä on nyt sitten ihan pian muutto, varmasti ihana päästä uuteen kotiin!

aurinkoinen äityli joo mulla on tullut vähän verta papa-kokeen oton jälkeen.

Blondie mä täällä salaa luen mielessäni noi sun oireet Oireiksi B)

huomenia, mä näin todella outoo unta.. et testi tehtii ja se oli plussa ja mulla oli sit hiiva kuuri päällä. sen enempää en muista unesta... :)

yks koulutehtävä meni opelle meilillä. Onneks enään jäi yks tehtävä jonka koitan saada valmiiks ennen huomista.. Jos nyt vaan kiireen vilkkaan teen ja pistän töpinäks sit on kaikki valmis!
Voin sit hyppiä ilosta et olen ollu ahkera ja iloisin mielin aloittaa koulun syksyllä. Mä jo ootan elokuuta nii innokkaana! varmaan siks ku se on viimeinen vuosi!!! :D

Eipä oo menkoista tietoakaan, vaikka kp:t on jo niin pitkällä että vois alkaakin. Tietysti toivon että olisin raskaana ja että siks menkat olis poissa, mutta samalla pelkään että kierto jatkaa heittelyään vaikka imetys loppunut jo yli 2kk sitten :/ . Sen verran ärsyttää viime viikolla testattu nega, että yhä pysyn päätöksessäni ja testaan vasta sunnuntaina.

Onko teillä muilla muuten menkkaoireet muuttuneet ekan lapsen saannin myötä? Kesis mainitsi ainakin ovisoireiden muuttumisesta. Meinaan vaan kun mulla oli ennen esikoista rintojen arkuus selvääkin selvempi merkki siitä että menkat alkaa. Viikkoa ennen menkkojen alkua tissit kipeentyivät ja olivat niin arat että rappusissakin piti kiinni pitää :D . Nyt nuo lutterot eivät ole ilmaisseet millään tavalla että missä vaiheessa kiertoa mennään B) . Taisivat turmeltua esikoisen käsittelyssä :LOL: .

Niin ja vielä: HYYRRRRRRRRR mitä vilun väristyksiä mulla on ollut tällä viikolla! Ne VOIS olla raskausoireitakin, mutta eiköhän kuitenkin todennäköisempää oo että mulle on flunssa tulossa :snotty: . Mies on nimittäin ollut kovassa flunssassa jo pidemmän aikaa. Ei vain mahda mitään, että väkisellä tulee ajateltua että jos tää nyt kuitenkin ois sitä.... :saint:

HEEEIIII KAIKILLE!
tein sitten raskaustestin tänään ja haalea viiva siinä tuli,joten huomenna käyn varmaan terveysasemalla vielä tarkistamaan että se on totta viel on vähän semmonen olo että onko tää oikeesti totta kun kävin viime viikolla lääkärissä ja hän teki mulle ultran kystien takia ja sanoi että ei mitään raskaus merkkejä näy!pelkään hirveesti kun mulla on niin paljon niitä moni munirakkuloita ja pco ja kysta että pysyykö se pikkunen mukana?mut ilmottelen huomenna lisää:)

Paljon onnea marijasu plussasta! :) :flower:

Talvitie, mulla on myös noi menkkaoireet vahvistuneet synnytyksen jälkeen, tai lähinnä masukipu. Muita oireita en oo oikeastaan havainnut. Ennen pillerien käytön aloitusta (n. miljoona vuotta sitten) ei ollut ikinä menkkakipuja, vasta pillereiden aloittamisen jälkeen jotain pientä joskus.

Noppis
marijasu mahtavaa, paljon onnea! :flower: :heart: Kylläpäs näitä plussia nyt satelee! :D

ON: olen toiveikas, että se ovis sittenkin olisi tuloillaan. =) Tänään on hieman siihen viittaavaa limaa tullut. Kylläkään ei vielä näy ovistestissä, mutta jospa päivän parin kuluttua. Ihan hyvä, ettei vielä oo plussaa, koska tänään ja huomenna hieman hankalat rakastelumahdollisuudet. :D Tänään mies on pitkään jossain iltariennossa, ja tuskin meistä kumpikaan jaksaa touhuta kun hän tulee, ja huomenna on kummityttö hoidossa puolelle öin saakka, joten tuskin jaksaa senkään jälkeen... :ashamed: Viikonlopulle tai maanantaille kun osuis ovis niin olis oikein hyvä!!! :D

Niin joo ja noista kivuista: olen huomannut yhden eron aikaan ennen synnytystä: ILMAVAIVAT tuntuu nyt mulla munasarjojen tienoilla. Ensiks tuntuu just ns. oviskipu tai vastaava, hetken päästä tulee paukku. :LOL: Ei tällaista ennen ollut, onko mun sisuskalut vaihtaneet pysyvästi paikkaa? :xmas:

Hei pitkästä aikaa kaikille! :flower:

Olen käynyt aina silloin tällöin lukemassa puhelimella, mutta ollaan reissattu pari viikkoa, ja nyt taas kotona! B)

Pahoittelut Kesikselle, tosi surullinen juttu! Vielä ei olla kirjoteltu täällä samaan aikaan, mutta jospa minustakin tulisi nyt aktiivisempi..

Mulla Kp;t on jo aika korkeat. Tiistaina testattu puhdas nega :(
Mutta vieläkään ei menkkoja näy ja on kaikenlaisia oireita... On etovaa oloa, väsymystä ja oon kuulemma yhtä kiukkunen ku esikkoa odottaessa miehen mielestä.. :ashamed:
Mutta se voi olla mun pieni pää mikä keksii kaiken.. ois aika melkosta jos ekasta tärppäis..
Normaali kierto renkaan kanssa on ollu tietty 27. ennen esikkoa "luomu" kierto oli 28 päivää... Mutta se saattaa olla tuo renkaan pois jäänti.. Kokemuksia? Koskakohan uskaltais uudestaa testata..

Marijasulle Onnea!

marijasu onnea ja viivan vahvistumista. jos nyt tärppää, niin et ehtinyt kauan seurassamme kuumeilla :D

mä olen taas melkein elävien kirjoissa. lääkeitä oon nappaillu tosi paljon et pääsen äkkiä kuntoon. tietääkö joku onko antibiooteilla vaikutusta ovikseen tai raskautumiseen???

Mulle voi laittaa kp 2.

Olipa lyhyt kierto, vaan 26 päivää! Vuoden eka ovis aiheutti selkeesti runsaan limakalvon, koska nyt tulee semmosta törkyä ettei oo koko vuonna tullut.
Kierto heittelee kovasti vieläkin (53-18-35-31-26). Taidan pitää tosiaan kesälomaa
kuumeilusta heinäkuussa ja syksyllä alan jahdata plussaa digitaalisen ovistestin kanssa!

Lisäys: tai mitä järkeä siinä nyt taas on, kun tässä kierrossa oli tikkutestit, ovis ja iskujoukot täsmälleen synkassa eikä tulosta tullut...

Nyt se sitten iski, kamala vauvakuume. Ikinä eläessäni ei ole ollut vauvakuumetta, enkä ole erityisemmin lapsista koskaan edes pitänyt. Toki omaa esikoistani rakastan äärettömästi.

Mieheni kanssa ollaan puhuttu toisesta lapsesta pitkään ja eilen alkoi yritys. Vauvakuumetta on ollut vähän ilmassa muutaman kuukauden, mutta nyt nousi ihan tappiin hetkessä. Mietin koko ajan vauvoja, eikä töiden tekemisestä meinaa tulla yhtään mitään. Esikoinen sai alkunsa todella nopeasti ja toivoisin, että uusi tulokaskin ilmoittaisi tulostaan pian. Toki voi käydä niin, että toista lasta ei tule koskaan tai vauvan saanti kestää vuosia.

Voimia kaikille!

Huomenta!

Kiitos Siiruli :heart: ja pahoittelut negasta :hug:

Hani- hyvä että siellä ollaan jo paranemaan päin :hug:

Pahoittelut tädistä mama-84. Mutta tuo ensi viikkoinen lekurikäynti jatkosuunnitelmineen varmasti piristää? :heart:

Pahoittelut tädistä myös Blondielle :hug: Kuulostaa kuitenkin siltä, että koneisto alkaa siellä heräilemään ja kierto tasaantumaan, eli skål på den saken! =)

Tervetuloa MasterPiece kuumeilemaan pikkukakkosta!

).( Samperin plussa edelleen vaanii testissä. Minäkö muka kärsimätön? :D Vuoto on hiipumaan päin joten elättelin toiveita puhtaasta negasta, mutta toiveajatteluahan se oli ihan järjellä ajateltuna. No, täytyy nyt yrittää ottaa ihan iisisti, onneksi ens viikolla on se lääkäri niin saapi varmuuden kohdun tyhjenemisestä (toivottavasti!), jne...

mama-84 ja blondie :hug: pahoittelut ferrarista! Tuohon sun lisäykseen, että just luin Pesu:n sivuilta, että hedelmöittymisen onnistumisen todennäköisyys on kuitenkin ihanteellisissakin olosuhteissa vain 20-25 %, että älä nyt aivan kirvestä kaivoon heitä :heart: . Mä ruukaan sen välillä heittää mutta en koskaan heitä sitä pohjattomaan kaivoon :D Kesikselle negaa täältä puhallan mutta vaan tän kerran =)

rimata, juu niinhän se on aika lottoa koko homma.
Kesis, tuosta skål-hommasta tuli mieleen että taidan juhlistaa tätä uutta kiertoa pullollisella punaista Fresita-mansikkakuoharia! :LOL:
Ja tsemppiä sulle Kesis toipumiseen :hug:

Noppis
Mullekin iski yhtäkkiä ihan TAJUTON vauvakuume! |O |O |O Siis toki tässä nyt vauvaa on yritetty pidemmän aikaa, mutta yhtäkkiä tuli sellainen tosi konkreettinen toisen lapsen kaipuu. Tajusko nyt joku? :xmas:

Piru vie kun tuo esikoinen on niin ihana ja niin suloisessa iässä. :heart: Olis tää vauvakuume ehkä helpompaa kestää, jos esikoinen olis joku kamala uhmaikäinen monsteri. :D

Noppis tajuan kyllä :heart: . Tuolla tuo herra möyrii lattialla ja selkäni ku käännän nii millon missäkin. Vasta oppinut ryömimään ja koko ajan nousee karhunkäynti asentoon ja steppailee paikallaan :LOL: . Tuntuu aina, että sydän pakahtuu onnesta ku herran touhuja seuraa. Blondielle makoisia hetki Fresitan seurassa.

Noppis
Voi että, alan vähän uskoa etten ovuloi tässä kierrossa ollenkaan. :/ Ovistesteistä on tullut vain haaleita viivoja, eilen ja toissapäivänä tuli ihan hieman limaa ja tänään nyt sit jotain limaa missä on pikkuisen verta mukana, ja muuten on kuivaa kuin Saharassa. :( Ja tuskin se on mitään ovisvertakaan, kun kerran testit vaan haamua näyttäneet. Ihan outoa.

No, olishan se huhtivauvakin ihan kiva, tai touko- tai kesä. Mut elokuulle en kyllä toista halua, silloin oli Naistenklinikka kuin sauna! :eek: :D

Heipsan kaikille!

Pahoittelut mama-84 ja blondie tädistä :hug:
Kylläpä on ollut kylmää viime päivinä. Tuntuu että joutuu laittaa älyttömästi vaatteita päälle ja silti palelee. Mäkin vannoin etten kyllä kesällä farkkuja jalkaan laita, niin pakko vaan oli, ku paleli niiiin paljon. Pojankin kun aamulla päiväkotiin vien niin on tosi hankalaa pukea, ku ei yhtään tiedä tuleeko lämmin vai kylmä päivä. Pakko vaan kaikki mahdolliset vermeet raahata mukaan.

).( Nyt on kyllä tosi outo kierto. Päätin että nyt tikutan ovista ja kp 12 oli puhdas nega, kp 13 (jolloin ylensä olen luullut oviksen olevan) haalea viiva. Ekat limat kp 13. No sitten kp 15 haalempi viiva kun kp 13 (tosin testin tein myöhään illalla ja juotuani erittäin paljon nestettä päivän aikana). Kp 16 ja 17 sitten pupuiltiin tosin kp 17 oli jo aikas kuiva kausi. Tais olla ovis silloin kp 16...Kp 18 kipeytyivät nännit tosi paljon. Ei oo sit koskaan olleet kipeet ennen. Eilen sitten rinnat kipeytyis aivan älyttömasti ja oletettuihin menkkoihin on viel yli viikko. Todella outoa! Toivo herää, mutta ei jaksais liikoja ajatella... Helppo homma, eiks vaan :LOL:

No mutta kohta kotiin.... Tänään poika halusi mummolaan yöksi, mies pitkään töissä, minä varasin ajan hierojalle ja ajattelin kaupasta hakee jotain hyvää =)

Pitkästä aikaa taas käymässä :D Tai siis väijyn täällä joka päivä moneen kertaan mutta en kirjautuneena oikeastaan koskaan. B)

Kesikselle isot pahoittelut. Peukutan sulle sitä negaa vain tän kerran :) Toivottavasti teillä tärppää pian uudestaan ja olisi parempi tuuri. Haleja siihen asti.

Kaikille tädin riivamille myöskin voimia. Käskekää keräämään kamppeensa ja suksimaan muualle, pysyvästi mielellään :kieh: Sitten vaan potkua seuraavaan kiertoon :p

Sitten hieman omaa napaa... Mulla ei ole mitään oireita, oikeastaan mistään. Ei menkoista eikä oikeastaan raskaudestakaan. Muutaman kerran vihlaisut vmäisesti ja rintoja kutittaa :D Outoa. No kp 27 normaalista 25 kohdalla punainen merkkiauto on laittanut tänne kintaalle parkkiin B) No ei näy tätiä. Olin jo varma että alkavat tiistaina kun tuli tuhnua, ruskeaa tuhnua. No ei alkanut. Päätin että testaan maanantaina jos ei ole alkanut. No en jaksanut. Testasin tänään kun tulin töistä. RFSU testillä eli noilla mitä saa citymarketista. Pitäis tehdä aamuvirtsasta. No en tehnyt. Ja se on silti plussa :D Ei se viiva mikään tuhannen tumma ole mutta ihan nähtävissä kauempaa. Mies heitti legendaarisen "tussilla piirsit" ja repeilee nyt tuolla itsekseen. Tietää alulle laitto hetken näet sekunnilleen :p ja siihen liittyy "hieman" huvittavia elementtejä. Mutta kaikesta huolimatta testaan uudestaan ensi viikolla ja jännitän vuotoa seuraavat 15 viikkoa. Tulen tänne varmasti vielä takaisin mutta taidan uskaltaa jo varovasti kurkistaa tuonne odottavien puolelle :saint:

kIITOS KAIKKI ONNITTELUSTA
en ole vielä' käynyt terkkarilla kun olin niin väsyny ja paha olo oli koko päivän mutta huomenna teen uudestan testin niin ilmoittelen teille heti kun on sen testin tehnyt.....jännittää...täytyy muuten ensi viikolla soittaa sinne gynelle ja kysyä että haittaako se sikiön kun on sitä pco:ta?luin netistä että keskenmeno riski on suurempi kun on pco:ta :(

Yhteistyössä