PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

voi ei... :headwall: :headwall: :headwall: mä tulin kipeeksi, siis tosi kipeeksi. toivottavasti parane pian jos ovis tulee niin pääsee sitä kayttämään.

niin mun tuuria kun on just tikut tulossa, mut eniten mua huolestuttaa esikko kun on nyt nukkunu 3 yötä heräämättä. ja viim. ku sairasti vauvarokon ni meni 2,5 kk ennen kuin suostui taas nukkumaan. nyt jos tää pöpö tulee pojalle ni mä en ala :'( :'( :'( EN JAKSA, EN PYSTY.

Hani- voi sua, koeta olla murehtimatta etukäteen. :hug: Helpomminhan se on tietty sanottu kuin tehty.

Vastailenpa itsekin tuohon gallupiin; mä kaipasin viiniä ja erilaisia juustoja, mitä en viitsinyt raskausaikana syödä. Ei tuo tietty mitenkään tiukkaa tehnyt, kun en muutenkaan viini-juusto-iltamia joka päivä harrasta :D Mutta silloin tällöin niitä tekee mieli.

Noppis
Gallupiin vastailen, että kaipasin ainakin graavilohta ja maksamakkaraa ja maksalaatikkoa. Ikuna en oo niin kovin maksalaatikkoa halunnut kuin silloin. :D Sit myös esim. aurajuusto kuuluu mun herkkuihin, joita ilman en VOI elää, mutta sitä ei tarvinnut kaivata, kun laitoimme sitä sitten kypsennettäviin ruokiin, kuten pizzaan ja kastikkeisiin, kypsennettynähän sitä saa tietääkseni syödä. Tekikö mieli alkoholijuomia, en yksinkertaisesti muista. Paitsi Kappelin mansikkamargaritaa kyllä kaihosin. :eek: |O

Hani- Pikaista paranemista ja toivotaan, jotta juniori säästyis taudilta.

Kesis, vanha juoppo.. ;) Vähän kuulostaa selittelyltä, kuitenkin joka ilta ryystät viintä ja napsit juustoa! :D

Mä oon kai siitä onnekas, et kierrän melko kaukaa muutoinkin nuo kielletyt herkut. No, toki juustoja on kiva välillä maistella, mut niihin ei oo kyl koskaan tullu mitään himoja. Alkoholia ei oo tehny mieli kertaakaan viimoseen 2 vuoteen (tänään tulikin muuten just tuo 2v täyteen täysin tipatta). Päätin tuolloin alkaa toistais-absolutistiks ja sillä tiellä edelleen ollaan. Kumma kyllä, ku ei edes saunasiideriä oo tehny mieli. :p

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Pilkkis:
Mä en enää ees muista mitä siellä listalla on..? En muista viimeks hirveesti ahistuneeni niistä rajoituksista. Raskausdiabetesuhan alla joutui luopua kaiken maailman herkuista (karkit ym) kokonaan loppuraskaudesta, se teki vähän tiukkaa kyllä. :ashamed:
lukaisin listan tässä yks päivä iha muisteloks... :(
homejuusto, tuorejuustot kräkkerien kanssa :p , graavilohileivät, tuore kalat/ kai purkkisilli ?? (mun kesäherkku =) ) , kaikki maksajutut.. pihvit, laatikko, makkara... NAMI !!
terkkatäti huomautti mulle allua odottaessa että mistäs tää kilo vajaassa kahdessa viikossa oli 2/3 : sen lopussa tullut ? sanoin et Carte D`or vai mikä se on niin kävi visiitillä kolmasti litran kontin kanssa :p :whistle: joo latte macchiato oli vähän hyvää... on edelleen.. :LOL:

heips... täällä ollaa.. on vielä pari iltaa töitä sit vapaa. koitan nyt tän yön tehä tehtävää ja aamulla herätä aikaisin tekemään tehtävää. saas nähä mitä tulee. Pakko vähä saada vauhtia näihin tehtäviin.
Huomenna papakoen otto, jännittää!

eikai täs muuta kuin rupeen tekemään ja syön välillä jotain et joskus valmistuu. Oisin sit tyytyväinen itsestäni. syksyllä saan hyvillä mielin aloittaa koulun.

Hyvää illan jatkoa!

Tää vetää nyt remonttihaalarit jalkaan ja lähtee maalaamaan meiän talon eteistä.. :D Otetaan miehen kanssa vuoropäiviä näitten remonttihommien kanssa, kun ei olla saatu lapsenvahtia. Mies olikin eilen talolla vaatimattomat 13 tuntia, jaksankohan mä olla siellä yli tunnin hommissa.. :LOL:

Mukavaa keskiviikkoa kaikille, toivottavasti kaikkialla ei ois näin kurja keli kun täällä!

Noppis niin mäkin oon ymmärtäny, että kuumennettuna sitä homejuustoa voi syödä. Pizzassa se onkin niiiin hyvää. :p

Pilkkis juu eikös ongelmaiset yleensä eniten keksikin selityksiä :LOL: Puhtia sun remppapäivään, ota nyt kuitenkin tietsikka mukaan (siis jos se on kannettava :D ) niin voit sopivasti pitää taukoja kaksplussan parissa, ettei käy liian rankaksi B)

Allusmamma Ihana :D Minkäs teet jos se Carte D'or vaan änkee kylään :saint:

Mä en voi kuin ihmetellä mistä sulle aurinkoinen äityli riittää tota energiaa :eek:

mama -84 voi kun ei täti tulis kylään sinne. :hug: Mites muuten, ettekös te käyneet tutkimuksissa jokunen aika sitten, selviskö niissä mitään?

Kesis välillä energiaa piisaa välillä oon väsynyt mut pakko painaa kaasua vaan!nyt tässä koitan tsekata tota tehtävää vielä sit lähetän opelle. sit keskittyä viimeiseen tehtävään. kauhee kiirus ym.
jep eikai täs muuta kui täällä aurinko paistaa en tiedä onko lämmintä.

mukavaa päivänjatkoa :wave:

Hani- paranemisia sinne!! :)
mama -84 toivotaan ettei täti tulis!!

Täällä ovista odotellessa.. eilisestä asti tullu limaa, mutta ei vielä kyllä pitäis oviksen olla.. :whistle: !? mutta joo.. kirjottelen taas jos on jotain aihetta..

:wave:

Noppis
Hei onko teillä kellään oviksen lähestyessä menkkamaista särkyä? Musta tuntuu ihan siltä niin kuin menkat ois tulossa mut tuskin kp 15 kuitenkaan. :D Nyt toiveet heräs josko se ovis sittenkin tulis vielä tällä viikolla. :xmas:

juuri papakokeesta tulin ja sanottii et hiivatulehdus on :'( noh ei voi mitään kui hoitaa se pois!

mut nyt pitää alkaa lähtee asioille, kela, tiimari, kauppa sit työpaikalle. :wave: Niin apteekissa myös.. iha meinasin unohtaa!

illalla tuun kurkkaan tänne :)

Sataa, sataa, ropisee... Aamupäivä oli vielä kaunis mutta pari tuntia sitten jylähti ukkonen, ja äskettäin saatiin nauttia rankkasateesta. Eilen vielä hehkutin kuinka kivaa sade on, mutta eihän tätä nyt paria päivää kauempaa jaksa :xmas:

aurinkoinen äityli hiivatun hiiva :kieh: Täytyy tunnustaa, etten ole sitä vielä koskaan joutunut kokemaan, mutta ei kivalta kuulosta. :ashamed:

Noppis tuosta ovisjomottelusta, mulla on ollu synnytyksen jälkeen tosi ärhäkät kivut alavatsalla oviksen aikaan, ihan siis sellaista menkkakipua, joskus tuntuu että pahempaakin. Mulla se kipu esiintyy aina ovistestiplussaa seuraavana päivänä, eli olettaisin että juurikin The Ovishetkellä. Ellei toista lasta yritettäis, ovis toimis tässä osoitteessa ihan hyvänä ehkäisykeinona, kun kivut on sen mukaiset että :whistle:

Mä toiveikkaana täällä pohdin, josko vuoto olis jo loppumaan päin. Niin tosin luulin jo pari päivää sitten, mutta toisin kävi ja eilen taas vuoto runsastui ja ilmeisesti jotain raskausresiduaa tuli vielä pois, hyvä niin.

Reissusta palattu B) Ja täällä vettä sataa..

Tervetuloa kaikille uusille yhteisesti! Jospa saatais puhallettua oikein kunnon plussatuulet porukalla!

Täällähän on tapahtunut mahtavia ja tosi ikäviä mun poissa ollessa!
Ihan ensiksi Mantanalle ihan super-isot onnittelut! Mullakin on siis toivoa :)
Ja sit Kesikselle valtavat pahoittelut! :hug: Kylläpäs teitä koetellaan nyt urakalla, en tiedä mitä sanoisin :ashamed: Itseä ahdistaa tämä jo kohta 9 kk yritys mutta ei se oo mitään verrattuna teidän vuoteen, tsemppiä sinne.

Omaa napaa: ei mitään raskaustuntemuksia, oviksesta varmaan noin viikko, en testaillu tässä kierrossa vaan yritin ottaa rennosti :kieh: Ja tässä tulos, ei vauvaa vieläkään.. Jotenkin tuntuu ihan uskomattomalta että ei vaan tärppää :headwall:

Iitukalla on jännät paikat, kovasti tsemppiä sinne!

Iltaa leidit! :flower:

Voi hitto Hani tautien kanssa :snotty:, en tiiä mikä siellä vaivaa mutta mulla on kurkku ollu koko viikon sen tuntunen että joku ois työntänny karvapalloja sinne. Inhaa! Ja pojalla nokka valuu ihan tosissaan. :(

Täällä ollaan ihan ihmetyksissään nyt sen oviksen kanssa :eek: nyt kun tikuttelin ne kolme kiertoo se oli joka ikunen kerta kp16/31-35. No nyt oikeesti näyttää limoista päätellen että se on jo mennyt vaikka tänään on vasta kp14, eli tuleekohan tästä kierrosta nyt sitten muutenkin lyhyempi....Tutkimattomat ovat tädin tiet... :$ Pääsin kuitenkin hyödyntämään sen vaikka kurkkua vähän kaiveleekin, toivotaan siis vaan parasta.

mama-84 pahoittelut negasta. :(

Muuten täällä ei mitää ihmeellistä, toivoisin ton kesän jo jatkuvan kun taaaas tuolla sataa vettä. Plääh!

Kauniita unia kaikille! :wave:

Kesis Juu, nehän ne eniten selittelee! :LOL: Maltoin jättää koneen tänään kotiin, vaikka mies sitä mukaan tyrkyttikin. Sai vähän enemmän aikaan, ku ei tarvinu kaksplussaa päivystää.. :saint: Toivottavasti se vuoto jo alkaisi sulla loppumaan.. :hug:

Jaksoin maalailla ja puuhastella talolla yli 10 tuntia sitte kuitenkin. Olin eka kertaa siellä ilman junioria, ni otin ilon irti, kun sai puksailla vapaammin. On kyllä niin kivaa, kun nyt viikonloppuna jo päästään muuttamaan ihanaan uuteen kotiin! :heart:

mama-84 Pahoittelut negasta! :/

Nyt unten maille, hyvää yötä!!

moi... pitää sit aloittaa hiivakuuri :'( ei yhtää naurata mut pakko kait se on hoitaa. tehtävät koitan saada tehtyä ja vietyä viim. pe ku mieski on vapaalla!JEE ihanaa... mut ei voi peittoja heilutella ku pe-la välisen yö on viimeinen puikko alapäähän. :|

ei suurempia suunnitelmia.. mut ois tarkotus tavata muutamia mammakavereita jos niille ei muutoksia tule.

muuten ku papaotosta mulla on aikaa nii tuliko teillä vähä verta sen oton jälkeen? Sit se onko miehille jotain hoitoja hiivaan vai tarviiko sitä jos mulla on se? tyhmästi kysytty mut ei jaksa aatella :LOL:

Hani pikaista toipumista ja toivottavasti saatte kuumat päivät kuitenkin hyödynnettyä :) . PojanÄiti-83 voihan se tosiaan olla, että nyt on lyhyempi kierto sulla. Pääsetpähän ainakin nopeampaa jännäämään :LOL: . mama-84 aika pitkä aika tuo kuukausi ootella tuloksia, ootko perään soitellu? Pahoittelut sulle negasta :hug: . Pilkkis sullahan on ollut todellinen remonttireiska päivä siellä
. Sitä saa kummasti aikaseksi ku saa rauhassa hommailla, eikä tartte toisella silmällä koko ajan pikkusta vahtia. Aurinkoinen äityli mulla on tullut papan jälkeen verta ja kysyin kerran, että tartteeko mies myös hoitaa nii ei kuulemma näin ens hätään.

Täällä ei tilanne oo muuttunut suuntaan eikä toiseen. Vuotoa ei oo tullut lisää mutta joka kerta ku vessassa käyn nii tulee kyllä tarkasti katottua. On se vaan ihana ku täällä saa avautua aiheesta :heart:

Yhteistyössä